Ostatnio zaczęło mnie intrygować czemu w wielu ogłoszeniach o sprzedaży VT 1100C z tamtych roczników pojawia się problem z 3 biegiem, albo piszą że defekt albo że wypada przy mocniejszym dodaniu gazu...czego to jest skutek?
Zużyte koło zębate w skrzyni?
czy może coś innego...
Odpowiedz do tematu
: wypadająca trójka - częste w VT 1100 z lat 84-86??
: Re: wypadająca trójka - częste w VT 1100 z lat 84-86??
Nieumiejętne zmienianie biegów i wyrobione zęby kłowe trybów trzeciego biegu. Wiem coś o tym. I teraz na "pociechę" dodam, że części do tych silników - właśnie tych zębatek - nie ma ani w Europie ani - niestety - w Stanach. Może uda mi się w końcu znaleźć jakiegoś rozbitka albo cały silnik. Ciekawe za ile lat siądę na motor
Mr.DiPi napisał/a: |
Ostatnio zaczęło mnie intrygować czemu w wielu ogłoszeniach o sprzedaży VT 1100C z tamtych roczników pojawia się problem z 3 biegiem, albo piszą że defekt albo że wypada przy mocniejszym dodaniu gazu...czego to jest skutek?
Zużyte koło zębate w skrzyni? czy może coś innego... |
Nieumiejętne zmienianie biegów i wyrobione zęby kłowe trybów trzeciego biegu. Wiem coś o tym. I teraz na "pociechę" dodam, że części do tych silników - właśnie tych zębatek - nie ma ani w Europie ani - niestety - w Stanach. Może uda mi się w końcu znaleźć jakiegoś rozbitka albo cały silnik. Ciekawe za ile lat siądę na motor
:
Czołem Mati,
Czyżby to "te" części, o które kiedyś pytałem? Bo jak tak to je mieli podobno w MCS, przynajmniej jak wtedy pytałem.....
A co do skrzyń, to znałem kiedyś takie vt, które było nie jeżdżone, a katowane i skrzynia dziarsko znosiłe wszelkie bóle, padł, wtedy chyba dyfer... Ale Honda dostawała od Gościa równo... Ale tak jak pisal Mati wszystko zależy od techniki zmiany biegów... Kiedyś spotkałem taką szt., która miała na zegarze ponad 100tysi i skrzynia latała bezproblemowo.. Poza tym sprzęt ogólnie zaje... sam dosiadam już drugi taki model i szczerze polecam (moc, osiągi, moment, hamulce... same zalety)
Pzdr
Czyżby to "te" części, o które kiedyś pytałem? Bo jak tak to je mieli podobno w MCS, przynajmniej jak wtedy pytałem.....
A co do skrzyń, to znałem kiedyś takie vt, które było nie jeżdżone, a katowane i skrzynia dziarsko znosiłe wszelkie bóle, padł, wtedy chyba dyfer... Ale Honda dostawała od Gościa równo... Ale tak jak pisal Mati wszystko zależy od techniki zmiany biegów... Kiedyś spotkałem taką szt., która miała na zegarze ponad 100tysi i skrzynia latała bezproblemowo.. Poza tym sprzęt ogólnie zaje... sam dosiadam już drugi taki model i szczerze polecam (moc, osiągi, moment, hamulce... same zalety)
Pzdr
:
Tak, te.
W MCS? A dokładniej?
Już znalazłem Znaczy MCS a nie części
Miki01 napisał/a: |
Czołem Mati,
Czyżby to "te" części, o które kiedyś pytałem? Bo jak tak to je mieli podobno w MCS, przynajmniej jak wtedy pytałem..... A co do skrzyń, to znałem kiedyś takie vt, które było nie jeżdżone, a katowane i skrzynia dziarsko znosiłe wszelkie bóle, padł, wtedy chyba dyfer... Ale Honda dostawała od Gościa równo... Ale tak jak pisal Mati wszystko zależy od techniki zmiany biegów... Kiedyś spotkałem taką szt., która miała na zegarze ponad 100tysi i skrzynia latała bezproblemowo.. Poza tym sprzęt ogólnie zaje... sam dosiadam już drugi taki model i szczerze polecam (moc, osiągi, moment, hamulce... same zalety) Pzdr |
Tak, te.
W MCS? A dokładniej?
Już znalazłem Znaczy MCS a nie części
:
Nie wiedziałem Mati, że z wypadającą trójką jest taki problem. Z tego co pamiętam podobny problem miał chyba setny ze swoją VT 700. Wiem, że został naprawiony w Łodzi. Spytaj się może setnego jakie były koszty i skąd gościu miał części.
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
:
Do 700 i 750 nie ma najmniejszego problemu ze zdobyciem części. Niestety do 1100 z lat 85-86 są.
yanucha napisał/a: |
Nie wiedziałem Mati, że z wypadającą trójką jest taki problem. Z tego co pamiętam podobny problem miał chyba setny ze swoją VT 700. Wiem, że został naprawiony w Łodzi. Spytaj się może setnego jakie były koszty i skąd gościu miał części. |
Do 700 i 750 nie ma najmniejszego problemu ze zdobyciem części. Niestety do 1100 z lat 85-86 są.
:
czy nie ma możliwości dorobienia/dokupienia pojedynczej zębatki w jakimś zakładzie?
albo czy nie będzie pasowała z nowszych modeli np.87-89? bo silnik na oko wygląda podobnie...
a tak generalnie - czego nie idzie do VT1100 dostać a co się czasem sypie - pytam żeby wiedzieć na co zwrócić uwagę przy ewentualnym kupnie...
albo czy nie będzie pasowała z nowszych modeli np.87-89? bo silnik na oko wygląda podobnie...
a tak generalnie - czego nie idzie do VT1100 dostać a co się czasem sypie - pytam żeby wiedzieć na co zwrócić uwagę przy ewentualnym kupnie...
:
Dorobienie to spory problem - te zębatki są dość skomplikowane. Jak na razie nikt się nie chce podjąć.
Będzie pasowała ale są inne przełożenia i spadek mocy silnika.
Bebechów do silnika - głównie do skrzyni biegów.
Mr.DiPi napisał/a: |
czy nie ma możliwości dorobienia/dokupienia pojedynczej zębatki w jakimś zakładzie?
albo czy nie będzie pasowała z nowszych modeli np.87-89? bo silnik na oko wygląda podobnie... a tak generalnie - czego nie idzie do VT1100 dostać a co się czasem sypie - pytam żeby wiedzieć na co zwrócić uwagę przy ewentualnym kupnie... |
Będzie pasowała ale są inne przełożenia i spadek mocy silnika.
Bebechów do silnika - głównie do skrzyni biegów.
:
czyli trzeba sprawdzić skrzynię przy kupnie tego moto...
dobrze myślę że robi się to poprzez przyspieszanie na każdym z biegów?
dobrze myślę że robi się to poprzez przyspieszanie na każdym z biegów?
:
Najlepiej z plecaczkiem i ostro.
Mr.DiPi napisał/a: |
czyli trzeba sprawdzić skrzynię przy kupnie tego moto...
dobrze myślę że robi się to poprzez przyspieszanie na każdym z biegów? |
Najlepiej z plecaczkiem i ostro.
Marcin
:
Sprawdzisz przy normalnej zmianie biegów i rozpędzeniu motocykla aż do 5-tki. Wcale nie trzeba jakoś bardzo motocykla "pałować" ... i głównie trzeba sprawdzić trójkę
Odpowiedz do tematu
Mr.DiPi napisał/a: |
czyli trzeba sprawdzić skrzynię przy kupnie tego moto...
dobrze myślę że robi się to poprzez przyspieszanie na każdym z biegów? |
Sprawdzisz przy normalnej zmianie biegów i rozpędzeniu motocykla aż do 5-tki. Wcale nie trzeba jakoś bardzo motocykla "pałować" ... i głównie trzeba sprawdzić trójkę