Mrowienie na kierownicy.
Odpowiedz do tematu

: Mrowienie na kierownicy.
Motor jak w awatarze,[USA]przejechane 10tyś mil,opony Dunlop też z 2004r. przód 120/90-18'' na alusach.Ponieważ mieszkam w górach to często jeżdzę po zakrętach i zauważyłem że na przechyłach jest mrowienie na kierownicy, przy jeżdzie na wprost cicho.Za namową kolegi zmieniłem łożyska w przednim kole,3szt są+wymiana 200zł w plecy i dzisiaj jazda i żadnej poprawy,czy wyząbkowane opony mogą tak się zachowywać,dodam że na środku jest większe zużycie opony jak po bokach, widocznie Jankes jeżdził głównie na wprost.

:
Co Ty masz za moto, że w przednim kole są trzy łożyska? :?: Jak ja wymieniałem łożyska w swojej VT700, czy w Trolla VT1100, to były tam dwa łożyska. :lol: W VT1100 idą 6204UU, po naszemu 6204 2RS. :lol: Jak będziesz chciał wymienić jeszcze jakieś łożyska w kole, to przyjedź do mnie, za 200 zeta, to jeszcze umyje Ci moto. :mrgreen: Dobrej jakości łożysko kosztuje około 15-17 zeta. :mrgreen:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Wymieniał łożyska serwis motocyklowy i on mówił że są trzy łożyska,też mnie to zdziwiło.Ale możliwe że od strony tarczy hamulcowej są dwa a jedno po drugiej stronie.

:
Ja tam widzę dwa. :lol: A oddali Ci stare? :?:







http://www.hdlparts.com/f...=2004&fveh=3992

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Ja też widzę dwa.Dobry serwis nie ma co :evil:

Ze mną jak z dzieckiem.

Za rączkę i na piwo.
:
A może w serwisie wymienili łożysa z tyłu??? Wtedy mogłoby być że trzy.

Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
Z tyłu, też widzę dwa. :lol:



http://www.hdlparts.com/f...=2004&fveh=3992

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
nie wiem, czy cie to pocieszy, ale u mnie tez mrowi...Moim zdaniem to wina tych syfnych dunlopow. To jedne z gorszych opon na rynku...U mnie po wymianie przedniej opony mrowienie sie zmniejszyło, ale mam jeszcze dunlopa z tylu, ktory tez generuje wibracje- ta opona strasznie ząbkuje i wibruje w zkrętach. Na szczescie za klka tygodni ja zmieniam...

Efekt mrowienia u mnie przechodzi po dopompowaniu opon o 0.2-0.3 bara wiecej niz zaleca fabryka...

:
U mnie też przy pochyle brzęczy, ale to chyba te dunlopki, a swoją drogą to nieźle Cię zrobili z tymi trzema łożyskami, znam podobny serwis od łożysk u mnie. Też kupują cx`y w sklepie obok i wciskają jako „ sprowadzane na zamówienie”.

:
Todek napisał/a:
Z tyłu, też widzę dwa. :lol:



http://www.hdlparts.com/f...=2004&fveh=3992


:oops: Sorry — ja jestem jeszcze na etapie napędu łańcuchem (stąd to trzecie łożysko z tyłu) :oops: :oops: :oops:

Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
W zasadzie to przy napędzie kardanem, z tyłu jest 5 łożysk. :lol: Dwa w samym kole, a trzy w obudowie dyfra. :lol:



http://www.hdlparts.com/f...=2004&fveh=3981

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
GhoustDragon napisał/a:
Todek napisał/a:
Z tyłu, też widzę dwa. :lol:



http://www.hdlparts.com/f...=2004&fveh=3992


:oops: Sorry — ja jestem jeszcze na etapie napędu łańcuchem (stąd to trzecie łożysko z tyłu) :oops: :oops: :oops:
Ja wymieniałem z przodu w aluminiowym kole[bez szprych] i też się zdziwiłem że są trzy ale teraz to już pozamiatane.Najlepsze wyjście to zmienić opony,wyczytałem że dobre są AVONy ona jest łysa to nie będzie ząbkować,a ja chciałem kupić takie co mają jak najwięcej nacię tz. bieżnika.

:
jezdze od 5-u lat na Avonach Venom. To moim zdanuiem chyba najlepsze opony do cruiserow i chopperow. Bardzo trwałe- tylna w intruderze 1400 wytrzymała mi 18 tys km, a tez jezdze bardzo duzo po zakretach i nie zaluje odkrecania manetki. Poza tym swietnie trzymaja na suchym i mokrym. Mała liczba naciec sie nie przejmuj- te opony swietnie odprowadzaja wode- w koncu projektowali je Anglicy, a u nich ciagle pada... :-D

:
a może koledzy z serwisu wymienili łożyska w główce ramy ?? :shock:

szkoda czasu na narzekanie!!! czas leci...
:
-gumis- napisał/a:
a może koledzy z serwisu wymienili łożyska w główce ramy ?? :shock:
Nie koło tylko dałem,motoru nie widzieli nawet.[To nie serwis tylko zwykły zakład motocyklowy]

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group