Ładowność . |
Autor |
Wiadomość |
Raptowny
Motocykl: Honda GL 1500 SE
Wiek: 59 Dołączył: 21 Gru 2007 Posty: 434 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2009-06-23, 12:41 Ładowność .
|
|
|
W związku z panującym dobrobytem wzrósł nasz potencjał osobowy czyt; (waga) .
Po założeniu skór (spodnie kurtki -dwie osoby) zatankowaniu do pełna osiągamy limit wagowy
na naszej vt 700 a gdzie bagaż .I tu moje pytanie czy wymiana motocykla na 1100 http://www.motocykle.dome...1100/vt1100.htm konkretnie taki model załatwi sprawę .W opisie tego modelu wyczytałem ładowność ponad 200kg a w Kotlinie czkając tabliczki na tych modelach 180 kg .Problem w tym że przeładowanym motocyklem można sobie zrobić krzywdę a może ta ładowność jest specjalnie zaniżana ? |
_________________ http://www.hondagoldwings...ions/shadow.gif |
|
|
|
|
Raptowny
Motocykl: Honda GL 1500 SE
Wiek: 59 Dołączył: 21 Gru 2007 Posty: 434 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2009-06-23, 12:54
|
|
|
hugenot napisał/a: | No skoro (cytuję): "masa w stanie gotowym do drogi 245 kg , dopuszczalna masa całkowita 482 kg" To zostaje 237 kg na dwie osoby i bagaż. Chyba wystarczy? Czy może zamierzacie jeszcze trochę podobrobytować? P:-) |
no i tu jest dylemat bo na wszystkich naklejkach informacyjnych (na wahaczu) tych modeli jest co innego 180 kg w/g mnie parodia |
_________________ http://www.hondagoldwings...ions/shadow.gif |
|
|
|
|
renegade
Handlarz gumek :-)
Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45 Dołączył: 12 Mar 2007 Posty: 2433 Skąd: Lipsko
|
|
|
|
|
Raptowny
Motocykl: Honda GL 1500 SE
Wiek: 59 Dołączył: 21 Gru 2007 Posty: 434 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2009-06-23, 13:11
|
|
|
renegade26 napisał/a: | A mówią że ktryzys jest
Raptowny a na naszych ile pisze?
Może zamiast zmieniać sprzęt zmienić tylne amory albo sprężyne w nich? |
wiem ale chodzi też o to aby nie poprawiać konstruktora, bo amortyzator wytrzyma a pęknie na przykład śruba i bum .Nasze mają 185 kg |
_________________ http://www.hondagoldwings...ions/shadow.gif |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9496 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2009-06-23, 13:27
|
|
|
Tak się zastanawiam, czy to co w Kotlinie czytaliśmy, na tej naklejce na wahaczu to jest właśnie to o co Ci chodzi.?? Myślałem nad tym, i to chyba nie jest to. To chyba jest dopuszczalne obciążenie koła. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
renegade
Handlarz gumek :-)
Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45 Dołączył: 12 Mar 2007 Posty: 2433 Skąd: Lipsko
|
|
|
|
|
saretar
known as: mikmac
Motocykl: Suzuki V-STROM DL650A '11
Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 781 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-06-23, 14:08
|
|
|
ja mam 88 rocznik... ladownosc zalanego moto to jakies 164kg..padaka. Zreszta gadalismy o tym na zlocie, bo sie przymierzales. |
_________________ "trzeba się tylko dobrze napędzić..." @by Radosław |
|
|
|
|
maly_tomi
dr inż. Klapek
Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 1162 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2009-06-23, 14:47
|
|
|
Ta ładowność jest śmieszna biorąc pod uwagę ze większość z tych maszyn pochodzi z USA, a przynajmniej na tamten rynek były projektowane. |
_________________ Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure |
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2009-06-23, 14:53
|
|
|
maly_tomi napisał/a: | Ta ładowność jest śmieszna biorąc pod uwagę ze większość z tych maszyn pochodzi z USA, a przynajmniej na tamten rynek były projektowane. |
Zwłaszcza, że są projektowane jako 2 osobowe. Na stany. |
|
|
|
|
Jurek [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-06-23, 15:19
|
|
|
hugenot napisał/a: | No skoro (cytuję): "masa w stanie gotowym do drogi 245 kg , dopuszczalna masa całkowita 482 kg" To zostaje 237 kg na dwie osoby i bagaż. Chyba wystarczy? Czy może zamierzacie jeszcze trochę podobrobytować? P:-)
PS. Wg opisu Aero C3 (477 kg - 299 kg) zostaje mi 178 kg. To już nie najwięcej:-( |
Ja bym się trzymał tej wersji. Trochę "dobrobytu" i ja mam odłożone , a nie mam problemów.
Fakt, że amorki zmienione, ale różnica do 700 zdecydowana - sam sprawdzałeś |
|
|
|
|
Raptowny
Motocykl: Honda GL 1500 SE
Wiek: 59 Dołączył: 21 Gru 2007 Posty: 434 Skąd: Sosnowiec
|
|
|
|
|
ANGEL 66
Angel 66
Motocykl: Honda shadow 1100vt 1993
Wiek: 57 Dołączył: 27 Lis 2008 Posty: 151 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 2009-06-24, 15:16
|
|
|
Ja swoją troche przeładowalem jak byłem w podróży po Europie! Z plecaczkiem , workami i pełnym zbiornikiem ważyła 507kg. teleskopy ustawiłem na 4 i 2,9 dałem cisnienie w tylnym kole. Prowadziła sie świetnie. |
_________________ Shadow mój to jest to..Kocham Go... |
|
|
|
|
Dziki
Adam
Motocykl: VT 1100 C2 Sabre'04
Wiek: 43 Dołączył: 29 Lip 2008 Posty: 445 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2009-06-24, 16:47
|
|
|
Todku to co w kotlinie czytaliśmy na wahaczach to vehicle capacity load czyli ładowność pojazdu
oprócz tego są tam jeszcze dane ciśnienia w obu kołach zależnie od obciążenia
też mi ten temat leży na wątrobie bo chociaż może nie mamy tyle wagi co Raptowni to i tak musimy uważać bo te 163 czy ileś tam kg to malutko
i może nie chodzi tyle o amorki bo rzadko zdarza nam się dobić co o przeciążenie małego silniczka
co do zmiany z 700 na 1100 to chyba Andryszek mógłby się wypowiedzieć bo też jeździ we 2 osoby i właśnie zamienił starą 7-setę na stare 1100 |
|
|
|
|
Dziubek
Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48 Dołączył: 08 Paź 2007 Posty: 613 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2009-06-24, 20:38
|
|
|
Nie takie stare |
|
|
|
|
ANGEL 66
Angel 66
Motocykl: Honda shadow 1100vt 1993
Wiek: 57 Dołączył: 27 Lis 2008 Posty: 151 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 2009-06-24, 21:03
|
|
|
VT 1100 88-94r przód 2,3 atm, tył 2,3atm- solo. Pełny przód 2,3atm, tył 2,9 atm. |
_________________ Shadow mój to jest to..Kocham Go... |
|
|
|
|
|