Wyważanie statyczne /dynamiczne |
Autor |
Wiadomość |
Agathocles
master of disaster
Motocykl: VT1100C, NX650 , VTR1100 , CRF1000A
Dołączył: 21 Kwi 2010 Posty: 361 Skąd: Gorzyce/Nurnberg
|
Wysłany: 2012-02-09, 16:03
|
|
|
Licho napisał/a: | A reasumują to co przedstawił Renek, metoda statyczna jest pracochłonna i posiada błąd ludzki |
Ja mam takiego mistrza w okolicy ktory wywaza opone statycznie w 2 minuty i jeszcze nikt nie narzekal. A wymiana opony z wywazeniem, wymiana wentyla i zezlomowaniem starej opony kosztowala okolo ~20zl (130 koron czy jakos tak to bylo) To chyba zalezy od doswiadczenia. |
|
|
|
|
renegade
Handlarz gumek :-)
Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45 Dołączył: 12 Mar 2007 Posty: 2433 Skąd: Lipsko
|
Wysłany: 2012-02-09, 20:34
|
|
|
Agathocles, przeczytaj tu
http://www.shadow.org.pl/...p=204837#204837
ciekawe co pokazała by maszyna po wyważaniu przez tego gościa. Moje niby wyważone też jak założyłem pokazało 20g (czyli nie tak dużo) bo po ściągnięciu ciężarków było już 60g czyli coś tam takie wyważanie "chałupnicze" pomaga, ale nie można powiedzieć że koło jest wyważone.
I jeszcze raz napiszę żeby nikt nie miał wątpliwości:
NA MASZYNIE TEŻ WYWAŻA SIĘ STATYCZNIE. DYNAMICZNE WYWAŻANIE STOSUJE SIĘ DO SZEROKICH FELG (JAK SAMOCHODOWE) I RÓŻNICA MIĘDZY STATYCZNYM A DYNAMICZNYM WYWAŻANIEM POLEGA NA TYM ŻE W METODZIE STATYCZNEJ CIĘŻAREK MOCUJE SIĘ NA ŚRODKU (W OSI FELGI) A DYNAMICZNEJ CIĘŻARKI MONTUJE SIĘ NA RANTACH FELGI (PO OBU STRONACH CHOĆ NIE ZAWSZE JEST TAKA POTRZEBA). |
_________________ ...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt |
|
|
|
|
|