VT 700 poziom paliwa |
Autor |
Wiadomość |
GrzegorzVT700
Motocykl: Honda VT 700 1986r.Dawniej BMW F 800ST ,650
Dołączył: 14 Sie 2022 Posty: 22 Skąd: Wieleń
|
Wysłany: 2022-08-27, 11:06 VT 700 poziom paliwa
|
|
|
Witam nie mogę znaleźć informacji jak ustawić poziom paliwa w gaźnikach Honda vt 700 86r.Proszę o pomoc. Dziękuję. |
_________________ Honda VT 700 86r |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Marecki
Marek
![](images/avatars/2910150905bc4ecec1a70c.jpg)
Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54 Dołączył: 15 Paź 2018 Posty: 1049 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2022-08-27, 21:35
|
|
|
Blaszka przy druciku od zaworka iglicowego.
Lekko ją doginając regulujesz poziom |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
GrzegorzVT700
Motocykl: Honda VT 700 1986r.Dawniej BMW F 800ST ,650
Dołączył: 14 Sie 2022 Posty: 22 Skąd: Wieleń
|
Wysłany: 2022-09-07, 16:28
|
|
|
Na jaką wysokość ustawić pływaki w VT 700 1986 California? |
_________________ Honda VT 700 86r |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Todek
Lone Rider
![](images/avatars/19512995304f2e806e7e13d.jpg)
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 57 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9590 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2022-09-07, 17:08
|
|
|
9 mm |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Turbosprint20
Motocykl: Honda VT700C Shadow 1987
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2024 Posty: 3 Skąd: Zawierzbie
|
Wysłany: 2024-11-03, 09:03
|
|
|
Pozwolę sobie dopytać. Te 9mm to rozumiem od krawędzi podziału komory pływakowej z gaźnikiem do czego? Do dolnej krawędzi pływaka opuszczonego? Podniesionego? Jeśli podniesionego to jak mocno? Jak to ustawić wystarczająco precyzyjnie? Pytam praktyków. Serwisówkę widziałem. Może ktoś poleci dobrej jakości sprawdzone uszczelki komory lub cały zestaw naprawczy? |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Marecki
Marek
![](images/avatars/2910150905bc4ecec1a70c.jpg)
Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54 Dołączył: 15 Paź 2018 Posty: 1049 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2024-11-03, 09:15
|
|
|
Odległość pomiędzy korpusem gaźnika a dolną częścią pływaka.
Pływak ma być podniesiony i jednocześnie zaworek iglicowy zamknięty.
Najprościej odwrócić gaźnik tak aby pływak docisnął zaworek.
Pływak ma się tylko na zaworku oprzeć bez wciskania tej kulki w zaworku.
Myślę, że już będziesz wiedział o co chodzi
Do VT500 kupowałem zestawy u chińczyków ale nie wiem czy warto je polecać z uwagi na jakość wykonania.
Z uszczelki skorzystałem ale z pozostałych elementów (zaworek, dysza) nie używałbym
Ale jeśli stara uszczelka nie jest uszkodzona i czujesz jej wybrzuszenie to śmiało na niej skladnaj.
Jak napełnisz gaźnik paliwem i nie będzie ciekło to nie masz o co się martwić. |
_________________ były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r. |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
mtx32
![](images/avatars/19484675316710f9d220fc4.jpg)
Motocykl: Honda VT500C oraz VT700C 84'
Dołączył: 27 Wrz 2023 Posty: 23 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2024-11-03, 09:54
|
|
|
Ja kupiłem TOURMAX FBG-104V i pasuje idealnie, jakość również ok w cenie 25 zł.
https://allegro.pl/oferta/uszczelka-komory-plywakowej-1-szt-tourmax-fbg-104v-14410962355
Dużo części do Hondy VT700/750 pasuje z innych modeli (np Hondy VF) a są w niższych cenach.
Jeśli są problemy to sprawdź też czy zaworek jest czysty w środku. Ja u siebie czyszczę gniazdo zaworka wacikiem do uszu delikatnie posmarowanego pastą polerską, a potem przedmuchuję. |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Turbosprint20
Motocykl: Honda VT700C Shadow 1987
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2024 Posty: 3 Skąd: Zawierzbie
|
Wysłany: 2024-11-04, 07:23
|
|
|
Bardzo dziękuję. Mam nadzieje kiedyś się zrewanżować. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Turbosprint20
Motocykl: Honda VT700C Shadow 1987
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2024 Posty: 3 Skąd: Zawierzbie
|
Wysłany: 2024-11-12, 14:21
|
|
|
Witam. W Hondzie VT700C 1987r mam takie gaźniki. 7BCAAB Potrzebuję je wyregulować. Obawiam się, że nie mam wystarczającej wiedzy by zrobić to samemu. Obecnie po rozgrzaniu i wyłączeniu ssania silnik pracuje w miarę równo ale dławi się przy wchodzeniu na obroty. |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Todek
Lone Rider
![](images/avatars/19512995304f2e806e7e13d.jpg)
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 57 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9590 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2024-11-12, 14:31
|
|
|
To na pewno jest moto z 87 roku? |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|