Brak mocy (czasem) dławi się VT700 V-twin, '86 |
Autor |
Wiadomość |
Marecki
Marek
Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54 Dołączył: 15 Paź 2018 Posty: 1049 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2024-05-27, 20:34
|
|
|
Jakim cudem pokazuje ZERO skoro przewody mają swoją rezystsncje?
Zero masz (prawie zero) jak zewrzesz końcówki pomiarowe
Gdy masz końcówki rozwarte miernik może pokazać ci „1 ” albo „Ol” w zależności od miernika.
Tak czy inaczej cewka raczej złom.
Proponuję poszukać dwóch bo tamta pęknięta też długo może nie pochodzić. |
_________________ były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r. |
|
|
|
|
Diesel
Motocykl: Honda VT700C
Wiek: 40 Dołączył: 03 Maj 2023 Posty: 25 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2024-05-27, 20:52
|
|
|
Ech..... A taki ładny Amerykański.....
No to 500 zł będzie nie moje.....
Marecki, multimetr pokazuje OI
Elektrykiem i elektronikiem nie jestem, za to lubię moją babcię...
Kłania się sklep Racer ... :( |
_________________ Oby do przodu... |
|
|
|
|
zemnebedeusz
Facta non Verba!
Motocykl: Honda Shadow VT750ccm Custom 1985r
Wiek: 48 Dołączył: 18 Lis 2018 Posty: 313 Skąd: Stavanger
|
Wysłany: 2024-05-28, 06:11
|
|
|
Zadzwoń do Marudy- może ma coś "na stanie" w rozsądnej cenie. |
|
|
|
|
Marecki
Marek
Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54 Dołączył: 15 Paź 2018 Posty: 1049 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2024-05-28, 06:12
|
|
|
No właśnie - tak podejrzewałem, że źle to interpretujesz.
Wskazanie „Ol” nie oznacza 0ohm a tylko nieskończoność
Kupisz, założysz używkę i dalej będziesz śmigać.
Chociaż nie wiem czy przypadkiem identyczne cewki nie będą też np w VT500 |
_________________ były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r. |
|
|
|
|
zemnebedeusz
Facta non Verba!
Motocykl: Honda Shadow VT750ccm Custom 1985r
Wiek: 48 Dołączył: 18 Lis 2018 Posty: 313 Skąd: Stavanger
|
Wysłany: 2024-05-28, 06:18
|
|
|
Mareki ma rację - Ol oznacza zazwyczaj "Open Line" czyli opór powyżej wartości mierzalnych przez dany miernik. Wynika z tego, że nie masz zwarcia a wręcz przeciwnie. Ponieważ i tak masz w najgorszym przypadku wymianę cewek na nowe/używane - ja spróbowałbym jednak rozebrać cewki i sprawdzić jak wyglądają wewnątrz plus czy tam gdzie masz Ol nie ma problemu z ułamanym' wewnętrznie przewodem wychodzącym z wnętrza cewki. Skoro i tak może Cię czekać wymiana - warto poszaleć. Czasami się udaje. |
|
|
|
|
Diesel
Motocykl: Honda VT700C
Wiek: 40 Dołączył: 03 Maj 2023 Posty: 25 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2024-05-31, 14:20
|
|
|
Panowie....
Problem nadal jest. Wymieniłem cewkę zapłonową i problem nadal jest taki sam. Spuściłem paliwo z komór pływakowych i nic nie dało....
Nadal dusi się, na zimnym silniku niechętnie wkręca się a nawet jak by się dusił.
Podsyłam film....
https://youtu.be/PzuOXFwzolQ?feature=shared
Myślę żeby świece zmienić, mam 4 stare sprawne świece na których jeździł bezproblemowo.... Nie wiem co to da.
Na wasz słuch, jeśli to nie zapłon.... To co to mogło by być?
Układ zasilania paliwem? |
_________________ Oby do przodu... |
|
|
|
|
Diesel
Motocykl: Honda VT700C
Wiek: 40 Dołączył: 03 Maj 2023 Posty: 25 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2024-05-31, 19:43
|
|
|
Świece wymienione, sprawdzone ładowanie Aku... Bez zmian...
Nie mam pomysłów...
Na zimnym silniku, na ssaniu niechętnie pali, obroty silnika nie wzrastają z ubiegiem wzrastania temperatury, jak to zazwyczaj bywa.
https://youtu.be/6FNiGgncbIk?feature=shared
Po rozgrzaniu silnika trzyma obroty ok 1500 obr/min i nie z gruszki nie z pietruszki, obroty spadają do ok 1000 silnik dławi się, a po chwili wraca w miarę do normy... Czasem potrafi zgasnąć jak spadnie z obrotów...
https://youtube.com/shorts/3wbKkMRhbdk?si=ipAlHSW9MzZWWl0D
Nie wiem.... A może to moduł zapłonowy...? |
_________________ Oby do przodu... |
|
|
|
|
GREGOR 12
Motocykl: HONDA SHADOW 750 C2 ACE , HONDA GL 1500 SE
Wiek: 54 Dołączył: 26 Sty 2023 Posty: 97 Skąd: MILONKI
|
Wysłany: 2024-06-01, 09:44
|
|
|
Czujnik położenia wału może padł. |
_________________ Dopóki demon smutku śpi, niech żyją młode żądze.
Dopóki życie w nas się tli, dopóki są pieniądze. |
|
|
|
|
Diesel
Motocykl: Honda VT700C
Wiek: 40 Dołączył: 03 Maj 2023 Posty: 25 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2024-06-02, 07:22
|
|
|
Jestem po rozmowie z Marudą, do sprawdzenia idzie w pierwszej kolejności pompa paliwa, a potem gaźniki.
Wiec teraz trochę cierpliwości, bo nie jestem tak dyspozycyjny w czas.
Będę pisał co się dzieje. |
_________________ Oby do przodu... |
|
|
|
|
Diesel
Motocykl: Honda VT700C
Wiek: 40 Dołączył: 03 Maj 2023 Posty: 25 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2024-06-03, 17:55
|
|
|
To nie pompa paliwa.
Ona podaje paliwko jak głupia.
Czas na gaźniki.... Gdzieś na YT w Polsce człowiek czyścił gaźniki bo nie miał wolnych obrotów....?
Przeraża mnie to.... Jak je stamtąd wyciągnąć. A mam wersję Moto z recyrkulacją spalin.
Oby nic nie zepsuć :/ |
_________________ Oby do przodu... |
|
|
|
|
Zibi665
dVa gary
Motocykl: VTX-1800 F '06
Wiek: 68 Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 2460 Skąd: Libiąż, KCH
|
Wysłany: 2024-06-04, 08:47
|
|
|
Dawno mnie tu piszącego nikt nie widział, ale gdy zobaczyłem temat VT700, postanowiłem że zajrzę .
Zdemontuj zbiornik (bak) i spokojne wyciągniesz gaźnik - wcześniej nie pisałeś że demontowałeś bak.
- Kiedyś tam, rozbierałem moją siedemsetkę do gołej ramy i przed operacją również byłem przerażony.
Podpowiem zatem - rób fotki przed i po każdej czynności, pozwoli Ci to na bezstresowe składanie moto - to naprawdę działa. Wydaje się że wszystko pamiętasz, a z własnego doświadczenia wiem, że tak nie jest. Powodzenia - nie taki diabeł straszny.
Poza tym, masz jeden z najpiękniejszych motocykli jakie kiedykolwiek wyprodukowała Honda - takie jest moje prywatne zdanie. U mnie, ,,siedemsetki'' do dzisiejszego dnia nic nie przebiło, choć w mojej historii trochę Hond się przewinęło. |
_________________ To mówiłem ja - Jarząbek .
=================== |
|
|
|
|
Matrix
Motocykl: HONDA SHADOW VT 700 TWIN 1986
Wiek: 54 Dołączył: 27 Sty 2011 Posty: 3173 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2024-06-04, 17:55
|
|
|
Przy okazji rozbierania uważaj na te gumowe króćce, bo zamienników nie ma, a zdobyć ich nie sposób. W ostateczności trochę je podgrzej, aby były miękkie przy zdejmowaniu i nie pękły. |
_________________ Matrix w Trasie
Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com |
|
|
|
|
Diesel
Motocykl: Honda VT700C
Wiek: 40 Dołączył: 03 Maj 2023 Posty: 25 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2024-06-04, 21:31
|
|
|
Zibi665, dziękuję za słowa otuchy. Aż Hania się wzruszyła. Też uważam ten motocykl za cudo... W końcu długo czekałem na tą piękną maszynę, a na dodatek zawsze chciałem mieć klasyka.
Jeszcze raz dziękuję.
Matrix, dziękuję za podpowiedź. To samo powiedział Maruda.
No dziś nie udało mi się ich wydłubać, może uda mi się jutro, mam nadzieję. Bo czasu mam na lekarstwo.
Nie przeglądałem tego forum, ale może gdzieś w zawieruszył się post odnośnie czyszczenia gaźników? Co i jak krok po kroku.
Do usłyszenia, zobaczenia....
P.S. za kilka dni minie rok jak mam Babcię Hanię ... 😁 |
|
|
|
|
Matrix
Motocykl: HONDA SHADOW VT 700 TWIN 1986
Wiek: 54 Dołączył: 27 Sty 2011 Posty: 3173 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2024-06-05, 19:41
|
|
|
Dam Ci radę, umów się z Marudą i zawieź do niego, zanim rozkręcisz na dobre, chyba że naprawdę wiesz co robisz. |
_________________ Matrix w Trasie
Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com |
|
|
|
|
Alabaster
Maciej
Motocykl: VT 1100 C Spirit '03 SC18
Wiek: 52 Dołączył: 18 Paź 2012 Posty: 2846 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2024-06-05, 19:43
|
|
|
Zaprawdę powiadam Ci Matrix, wie co mówi ! |
_________________ Silnik, dwa koła i mina wesoła |
|
|
|
|
|