Witam
Mam problem z wałem i kardanem,wydobywają się dziwne dźwięki z okolicy wału(motocykl na głównej nóżce z zapiętym biegiem).
Dużo trzeba rozebrać aby dostać się do krzyżaka i wału?
Odpowiedz do tematu
: Wał kardana dziwne dźwięki
:
Opisz ten dźwięk lub nagraj filmik.
Koło luźno kręcące się może wydawać trochę dziwne dźwięki - lekko przyhamuj hamulcem podczas takiego testu i powinno już być OK
Koło luźno kręcące się może wydawać trochę dziwne dźwięki - lekko przyhamuj hamulcem podczas takiego testu i powinno już być OK
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
:
Proszę oto filmik, może jestem przewrażliwiony ale lubię jak wszystko jest ok.
https://youtube.com/shorts/Posl17clfQQ?feature=share
https://youtube.com/shorts/Posl17clfQQ?feature=share
:
Zrób taki sam test ale z lekkim tylko przyhamowaniem tylnego koła - powinno być lepiej.
W mojej starej VT500 tez podobny dźwięk miałem
W mojej starej VT500 tez podobny dźwięk miałem
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
:
Ok dzięki za podpowiedź
:
Duży luz międzyzębny lub wybity krzyżak . Stuka aż wystuka . Maszynę na centralkę , przy zapiętym biegu , kołem wybadac luz . U mnie na obwodzie koła jest 5 cm luzu i zadnych stuków puków
:
Można jeździć czy naprawiać?
Gdzie dostać nowy krzyżak chodzi o środek,może ktoś ma wymiary?
Gdzie dostać nowy krzyżak chodzi o środek,może ktoś ma wymiary?
:
Sprawdź odgłosy tak jak pisałem.
Jeśli będzie cicho to nie zaczepiaj tematu bo lepiej nie będzie
Jeśli będzie cicho to nie zaczepiaj tematu bo lepiej nie będzie
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
:
Drugi filmik
https://youtu.be/c2J322FKemA
Koledzy może to być wina miękiej klamki od sprzęgła,bo wymieniałem płyn od sprzęgła, zrobiłem to od strony wysprzeglika.
Wymieniłem też olej w przekładni na Motul HD 80W90.
Proszę o dobre rady
https://youtu.be/c2J322FKemA
Koledzy może to być wina miękiej klamki od sprzęgła,bo wymieniałem płyn od sprzęgła, zrobiłem to od strony wysprzeglika.
Wymieniłem też olej w przekładni na Motul HD 80W90.
Proszę o dobre rady
:
Witam, jak dla mnie standardowy dźwięk napędu kardan na niskich obrotach bez obciążenia. Pozwól przekładni popracować i martw się, jak wtedy będzie słychać, żaden napęd nie lubi wolnych obrotów bez obciążenia, nie do tego był stworzony. Uważam, że na stopce podobne dźwięki zawsze będziesz słyszał, nawet na łańcuchu (bezwładność koła, luzy międzyzębne i.t.d.).
Pozdrawiam
Pozdrawiam
:
Ja tutaj nie widzę abyś przyhamował tylne koło tak jak pisałem/prosiłem.
Zrób tak w końcu i zobaczysz, ze hałasy zapewne ustaną
Zrób tak w końcu i zobaczysz, ze hałasy zapewne ustaną
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
:
Może nie nagrałem dokładnie ale po hamowaniu troszkę ucichło ale później znów były stuki.
Przejmuję się tym bo w gaziku kiedyś urwał mi się wał i było ostro tylko tam były cztery koła
Przejmuję się tym bo w gaziku kiedyś urwał mi się wał i było ostro tylko tam były cztery koła
:
Ja bym to badał - jak powiedział klasyk
tu mają jadalne ceny 'https://ardoxmoto.pl/
miszka1975 napisał/a: |
Może nie nagrałem dokładnie ale po hamowaniu troszkę ucichło ale później znów były stuki.
Przejmuję się tym bo w gaziku kiedyś urwał mi się wał i było ostro tylko tam były cztery koła |
Ja bym to badał - jak powiedział klasyk
tu mają jadalne ceny 'https://ardoxmoto.pl/
:
Tak - po puszczeniu hamulca znów nierówna praca powróci.
miszka1975 napisał/a: |
Może nie nagrałem dokładnie ale po hamowaniu troszkę ucichło ale później znów były stuki.
….. |
Tak - po puszczeniu hamulca znów nierówna praca powróci.
:
Odpowiedz do tematu
A co to oznacza?