Witam Wszystkich i serdecznie pozdrawiam.
Od jakiegos czasu czytalem form z doskoku, naprawde duzo ciekawych informacji. W koncu postanowilem sie zarejestrowac i zalozylc konto..
Mam H.S.125 (2005) od 2014 roku - jednak przez ponad 3 lata stala ona w garazu. W koncu postanowilem sie za nia wzaic i przywrócic do zycia.
Zrobilem juz podstawy, wymiana oleju, filtrów, czyszczenie lancucha, zebatek etc. mam jeszcze pare drobnych rzeczy do zrobienia typu swiece etc.
Jednak teraz czeka mnie nie lada wyzawanie, biore sie za serwis przednich amortyzatorów i wymaine w nich oleju.
Bede na biezaco dzielil sie postepami, przeszkodami i pytal o rady. Moze wrzuce jakies fotki.
Pozdrawiam
P.S. Sorry za brak polskich znaków, jestem w pracy na sluzbowym kompie i lece sobie w kulki :)
Odpowiedz do tematu
: Nowy na forum - serwis lagów
:
Witam Szanownego Kolegę
Pozwolę sobie zainteresować Ciebie tym temacikiem z forum: https://www.shadow.org.pl...ghlight=#485278
Znajdziesz tam podstawy dotyczące naprawy motocykli w ogóle. Szczególnie pkt. 8. Być może, że ten poradnik pozwoli Ci wykonać pracę samodzielnie. Oczywistym jest, że służymy wsparciem. Taki jest cel tego forum. Osobiście życzę powodzenia przy pracach związanych z motocyklem.
Pozwolę sobie zainteresować Ciebie tym temacikiem z forum: https://www.shadow.org.pl...ghlight=#485278
Znajdziesz tam podstawy dotyczące naprawy motocykli w ogóle. Szczególnie pkt. 8. Być może, że ten poradnik pozwoli Ci wykonać pracę samodzielnie. Oczywistym jest, że służymy wsparciem. Taki jest cel tego forum. Osobiście życzę powodzenia przy pracach związanych z motocyklem.
Honda Shadow VT 125, Honda CMX 500 Rebel, Honda Shadow VT750 Spirit
:
Hi Kudłaty_1975, witam Ciebie i pozdrawiam.
Dzięki za link, bardzo się przyda. Im głębiej w las tym więcej drzew.
Po zdjęciu koła okazało się, że muszę też wymienić klocki hamulcowe a jak jest już dostęp to przeczyscic chłodnicę a jak już przeczyscic chłodnice to wymienić płyn chłodzący.
Itd, itd
Pozdrawiam
Dzięki za link, bardzo się przyda. Im głębiej w las tym więcej drzew.
Po zdjęciu koła okazało się, że muszę też wymienić klocki hamulcowe a jak jest już dostęp to przeczyscic chłodnicę a jak już przeczyscic chłodnice to wymienić płyn chłodzący.
Itd, itd
Pozdrawiam
:
Siemanko
VT 600C 1988, VT 1100C 1996, DR 650RE 1995, DR 650SE 2003 dr 350s 1992
:
siema
you're never too old to Rock'n Roll …
Jethro Tull
Jethro Tull
:
Odpowiedz do tematu
Witam wszystkich. Krótki update:
- olej i filtr tr oleju - wymieniony
- cooling system flushed - jeszcze nie wylewałem plynu
- break pads & dysk - wyczyszczone (czekają na założenie),
- lagi zdemontowane i wyczyszczone, będę malował zewnętrzną część w której siedzi tuba ze sprężyną i tłoczek
Prep/Malowanie/Finish: W kolejności:
- Halfords Guide Coat
- Halfords Etch Primer
- Halfords Silver Spray Paint
- Halfords Clear Lacquer
Maluje 1szy raz w życiu, jakieś porady, uwagi, przestrogi
- po zdemontowaniu tylu komponentów czyszczę rdzę i robię małe zaprawki i miejscowe malowanko
Używam Hammerite Metal
Zaraz zawijam do sklepu po farby, wd40 parę drobiazgów
Pozdrawiam wszystkich
- olej i filtr tr oleju - wymieniony
- cooling system flushed - jeszcze nie wylewałem plynu
- break pads & dysk - wyczyszczone (czekają na założenie),
- lagi zdemontowane i wyczyszczone, będę malował zewnętrzną część w której siedzi tuba ze sprężyną i tłoczek
Prep/Malowanie/Finish: W kolejności:
- Halfords Guide Coat
- Halfords Etch Primer
- Halfords Silver Spray Paint
- Halfords Clear Lacquer
Maluje 1szy raz w życiu, jakieś porady, uwagi, przestrogi
- po zdemontowaniu tylu komponentów czyszczę rdzę i robię małe zaprawki i miejscowe malowanko
Używam Hammerite Metal
Zaraz zawijam do sklepu po farby, wd40 parę drobiazgów
Pozdrawiam wszystkich