/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Hania jedzie max 100-110 już brak pomysłów
Autor Wiadomość
DonCamilo89 
PROSPECT

Motocykl: Honda VT 600 1993
Wiek: 35
Dołączył: 24 Kwi 2019
Posty: 70
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2023-05-13, 15:28   Hania jedzie max 100-110 już brak pomysłów

Ok na starcie zapytam czyamy tu jakiegoś magika z Wrocławia lub okolic?

A teraz krótka Historia.
Pod koniec sezonu moto zaczęło jeździć max 100km/h, podopwiadano mi że gaźniki więc przez zimę trochę pogrzebałem bo jeszcze parę rzaczy było do zrobienia, gaźniki dałem do szcyszczenia i synchronizacji, w między czasie zrobiłem sprzęgło bo już się ślizgało, skoro gaźniki szły do niby fachowca to wybebeszylem sobie wydechy, po poskładaniu wszystkiego moto dalej mate same objawy, dzwonię do ziomka co mi czyścił gaźniki mówi że może jakaś dysza zatkana to kupiłem zestaw dysz i wymieniłem przy okazji pokusiłem się o sprawdzenie membran mimo iż "fachowiec" mówił że są dobre okazało się że oby dwie były pęknięte, wymieniłem je na nowe a mimo to moto dalej nie osiąga maksymalnej prędkości, jakieś pomysły gdzie dalej szukać albo na prawdę polecenie kogoś ogarniętego we Wrocławiu lu. Okolicach

Pomocy proszę 😒 bo jestem już załamany worek pieniędzy wladowany w moto już mam
 
 
adam3911 


Motocykl: xl 1000 03
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 2114
Skąd: warszawa
Wysłany: 2023-05-13, 15:54   

A podstawowa rzecz, regulacje zaworów robiłeś? Filtr powietrza jest ok?
 
 
DonCamilo89 
PROSPECT

Motocykl: Honda VT 600 1993
Wiek: 35
Dołączył: 24 Kwi 2019
Posty: 70
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2023-05-13, 16:15   

Ponoć zostały skasowane luzy zaworowe, mogę to sprawdzić jak ktoś podpowie jak to się robi
 
 
adam3911 


Motocykl: xl 1000 03
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 2114
Skąd: warszawa
Wysłany: 2023-05-13, 17:06   

Wychodzi że wszystko na słowo honoru, oddaj komuś kto ma pojęcie....
 
 
DonCamilo89 
PROSPECT

Motocykl: Honda VT 600 1993
Wiek: 35
Dołączył: 24 Kwi 2019
Posty: 70
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2023-05-13, 20:37   

Czas pozwolił mi dziś sprawdzić luzy tylko na tylnym cylindrze ale szczelinomierz 0,05bardzo ciasno wchodził
 
 
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1176
Skąd: Morszków/WSK, Marki
Wysłany: 2023-05-13, 21:31   

W takim razie mechanik dobrze powiedział że e skasował luzy zaworowe i wszystkie podparte : :mrgreen:
_________________
VT 600C 1988, VT 1100C 1996, DR 650RE 1995, DR 650SE 2003 dr 350s 1992
 
 
DonCamilo89 
PROSPECT

Motocykl: Honda VT 600 1993
Wiek: 35
Dołączył: 24 Kwi 2019
Posty: 70
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2023-05-13, 22:02   

Z tego co gdzieś wyczytałem to ssące na 0,15 a wydechowe na 0,2 powinny być czy się mylę?
 
 
Jarcun 

Motocykl: vt600c
Wiek: 36
Dołączył: 03 Sie 2022
Posty: 18
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2023-05-14, 08:22   

Dokładnie tak . Z tolerancją +/-0.02
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 955
Skąd: Chełm
Wysłany: 2023-05-14, 09:36   

Sprawdź jeszcze czy przypadkiem nie masz jakichś nieszczelności na dolocie.
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
zemnebedeusz 
Facta non Verba!


Motocykl: Honda Shadow VT750ccm Custom 1985r
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lis 2018
Posty: 292
Skąd: Stavanger
Wysłany: 2023-05-15, 07:28   

Specjalista od gaźników widać solidny skoro nie zauważył pękniętych membran. Synchronizował Ci gaźniki na Twoim motocyklu czy "zdalnie" u siebie? :lol: Jeśli "wybebeszyłeś" wydechy to konieczna jest dłuższa zabawa z gaźnikami (dysze "katalogowe" nie zawsze dają radę z pustymi wydechami) i synchro na Twoim motocyklu już z "właściwymi" dyszami. Na specjalistów od gaźników trzeba uważać - słyszałem wieść gminną, iż jeden z takich speców umył gaźniki od Shadowki w krecie do WC...
Jesli szukasz dobrego specjalisty skonatkuj się z Kolegą Marudą - nawet jeśli nie znajdzie czasu osobiście się zająć Hanką to istnieje ryzyko, że coś podpowie i unikniesz kosztownych kłopotów. Ja mu swego czasu oddałem swoją Hankę i uczciwie powiem, że to ręce, które leczą.
 
 
bogdi 
aby do przodu :)


Motocykl: vt600-NC700x i skutery dwa
Wiek: 59
Dołączył: 06 Cze 2013
Posty: 1051
Skąd: Kiełczów
Wysłany: 2023-05-17, 09:17   

czy nie daj boże, ktoś nie usunął jednej przegrody z filtra ?
 
 
tygrys 
tygrys


Motocykl: VTX 1800R '03
Wiek: 56
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 507
Skąd: Łódź
Wysłany: 2023-05-17, 15:00   

jak osłabło pod koniec sezonu a przedtem było ok to zacznij od regulacji zaworów. potem gaźniory i filtr powietrza. to najprostsze przyczyny.
_________________
W dniu kiedy się urodziłem,diabeł odszedł na emeryturę
 
 
DonCamilo89 
PROSPECT

Motocykl: Honda VT 600 1993
Wiek: 35
Dołączył: 24 Kwi 2019
Posty: 70
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2023-05-20, 13:45   

[img]https://ibb.co/bvtrz27[/img]
[img]https://ibb.co/6nf88C8[/img]

Tak przy ustawianiu zaworów sugerować się tymi znakami czy górnym położeniem tłoka?
 
 
DonCamilo89 
PROSPECT

Motocykl: Honda VT 600 1993
Wiek: 35
Dołączył: 24 Kwi 2019
Posty: 70
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2023-05-20, 18:01   

Ok to tak honda dalej nie jedzie jak należy ale przestała strzelać w wydechy,
Gaźniki wyczyszczone, dysze i membrany wymienione, zrobiona synchronizacja.
Luzy zaworowe wyregulowane.
Dolot szczelny, nowe świece, nowy filtr powietrza

Jakieś jeszcze pomysły gdzie można zajrzeć?
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 955
Skąd: Chełm
Wysłany: 2023-05-20, 21:21   

Jaki kolor świec po przejażdżce?
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM