Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
VT750 problem z silnikiem. Dławi się, szarpie po czym gaśnie
Autor Wiadomość
Nowakowca 

Motocykl: VT750DC
Dołączył: 12 Cze 2022
Posty: 1
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 2022-06-29, 00:26   VT750 problem z silnikiem. Dławi się, szarpie po czym gaśnie

Hej. Mam problem z moim ACEm. Od 2 dni ma problem z silnikiem. Na zimno odpala super, ruszam, przejadę kilkaset metrów i silnik zaczyna się dławic, szarpać po czym gaśnie i nie chce odpalić. Po około godzinie odpala bez problemu i problem na nowo. Wykluczam ładowanie i akumulator, bo bateria nowa i na 13v. Nie znam się jeszcze tak dobrze na mechanice motocykli, bo to mój pierwszy motocykl i jeżdzę pierwszy sezon, ale wstępna teoria to zalane świece (problem z zapłonem i znikanie problemu po jakimś czasie). Dodatkowo nie wiem czy tak powinno być, ale cięgno ssania po wyciągnięciu wraca do praktycznie pozycji początkowej- czy to może mieć coś do czynienia z potencjalnym zalewaniem świec? Jak nie to gdzie zacząć diagnozę? LWG i z góry dzięki za pomoc!
 
 
AMarek 

Motocykl: Vt 500 C 85r.
Wiek: 66
Dołączył: 17 Mar 2016
Posty: 227
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2022-06-29, 18:00   

Sprawdziłbym najpierw odpowietrzenie zbiornika i drożność przewodów paliwowych, filtra paliwa.
 
 
wiking66 

Motocykl: Honda Shadow VT700C
Dołączył: 21 Kwi 2022
Posty: 3
Skąd: Mrągowo
Wysłany: 2022-06-29, 20:29   

Witaj... Rozumiem że jak uruchomisz silnik na zimno i puścisz cięgno od ssania wtedy samoczynnie wraca, ale dalej obroty zostają jak na ssaniu czy spadają? LwG
_________________
Czas ruszać w drogę...
 
 
zemnebedeusz 
Facta non Verba!


Motocykl: Honda Shadow VT750ccm Custom 1985r
Wiek: 46
Dołączył: 18 Lis 2018
Posty: 262
Skąd: Stavanger
Wysłany: 2022-06-30, 19:39   

Jak Ci znowu zgaśnie to od razu wykręć świece i będziesz widział czy zalane. Jeśli zapala a po chwili przestaje pracować to sprawdzilbym drożność przewodów paliwowych, filtr paliwa, czy pompa paliwa podaje paliwo do gaźników. Potem jeszcze iskrę na każdej świecy (może temperatura powoduje przerwę w obwodzie zapłonowym np. na fajce świecy).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM