VT700C 85r. leje z pod korka p³ynu ch³odniczego
Odpowiedz do tematu

: VT700C 85r. leje z pod korka p³ynu ch³odniczego
Witam. Naby³em w NL (nie)szczê¶liwie VT700C jako na pierwsze moto, ale niestety nie bez wad jak siê potem okaza³o, bo widaæ ¿e nie za bardzo je kochano... Motocykl nierówno pracuje, ciê¿ko siê wkrêca na obroty, mam nadziejê po czyszczeniu ga¼ników i synchro, po wymianie przewodów zap³onowych i ¶wiec (mi³o by³oby siê dowiedzieæ na jakie) wszystko bêdzie dobrze.
Wiêkszy jest problem z wyciekaj±cym p³ynem ch³odniczym (notabene wygl±da na ¶wie¿y) przez korek, jak siê zagrzeje (nie zagotuje) to wycieka, wentylator siê nie za³±cza tak¿e nie wiem czy dzia³a fizycznie, czy to wina czujnika, nie grza³em go do nie wiadomo jakiej temperatury. Widaæ ¿e co¶ by³o z cylindrami robione bo nowe uszczelki s± za³o¿one, ale w³a¶ciciel nic wiêcej nie powiedzia³ tylko ¿e wymieniane by³y, ale na jakie i kto to robi³ to czarna magia. I w razie wymiany, to jakie uszczelki polecacie bo wyczyta³em tu ¿e te Atheny to badziew, a nie chcia³bym tego zaraz znowu robiæ, bo to nie takie 5 min... fajnie by³oby te¿ mieæ serwisówkê jak to wykonaæ zgodnie ze sztuk±...
W tym motocyklu jest sporo do roboty, ale przecie¿ go nie sprzedam, pokocham jak nówkê sztukê :) Ale za pewne siê jeszcze tu pojawiê z zapytaniem o ró¿ne kwestie... Pozdrawiam

Czas ruszaæ w drogê...
:
Ka¿dy p³yn po nagrzaniu zwiêksza swoj± objêto¶æ i tak te¿ jest z Twoim - prawdopodobnie zatkany przewód z pod korka ch³odnicy do zbiorniczka wyrównawczego (je¿eli leci z pod korka ch³odnicy) , mo¿e te¿ byæ za du¿y stan p³ynu w zbiorniczku i p³yn po nagrzaniu nie ma gdzie sp³yn±æ z ch³odnicy.
Za godzinê jadê do Mr±gowa i bêdê mia³ ze cztery godz postoju gdzie¶ od 11/30- chêtnie zerknê na Twój nabytek , bêdê na parkingu w centrum ko³o Domu Kultury - autobus bia³a Scania na NDZ numerach.

¯ycie jest piêkne , ale ogl±dane zsiod³a z V-k± miêdzy nogami
:
Witaj bracie, dobrze jakby to by³a niedro¿no¶æ w uk³adzie lub stan p³ynu. sprawdzê to na pewno. Ale wola³bym mieæ ju¿ namierzone te uszczelki bo mam ograniczony czas na naprawê motocykla (3 tygodnie). Niestety nie ma mnie teraz w domu, pracuje za granic± i przyjadê za tydzieñ na d³u¿szy urlop. Poza tym jeszcze nie jest zarejestrowany. Jak je¼dzisz czasami przez Mr±gowo i bêdê na miejscu to chêtnie pos³ucham rad starego weterana :-)

Czas ruszaæ w drogê...
:
januszek napisa³/a:
Ka¿dy p³yn po nagrzaniu zwiêksza swoj± objêto¶æ i tak te¿ jest z Twoim - prawdopodobnie zatkany przewód z pod korka ch³odnicy do zbiorniczka wyrównawczego (je¿eli leci z pod korka ch³odnicy) , mo¿e te¿ byæ za du¿y stan p³ynu w zbiorniczku i p³yn po nagrzaniu nie ma gdzie sp³yn±æ z ch³odnicy.
.
zbiorniczek ma przecie¿ swój przelew. Czyli raczej albo uszczelka w korku albo zatkany przewód prowadz±cy do zbiorniczka.
Sprawd¼ te¿ czy pod korkiem nie odgiely siê te 2 blaszki, które zamykaj± siê na króæcu?

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pe³na wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group