/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Zakleszczony bieg
Autor Wiadomość
Miro 

Motocykl: vt 1100 c2 ace
Dołączył: 01 Sie 2021
Posty: 2
Skąd: Irl
Wysłany: 2021-08-01, 14:23   Zakleszczony bieg

Witam - zmieniałem ostatnio czujnik luzu w mojej Vt 1100 c2 ace (96) i po założeniu ponownie lewego dekla nie jestem w stanie wrzucić żadnego biegu - lewarek ani drgnie.

Motocykl ma wrzucony 1szy bieg i nie jestem w stanie tego zmienić - delikatne próby przepychania do przodu i do tyłu nic nie pomgają.

Przypuszczam ,że problem powstał podczas zakładania lewego dekla ( stukałem delikatnie gumowym młotkiem po deklu aby łatwiej było go nałożyć na wałek od zmiany biegów.)

Czy ma ktoś jakiś pomysł jak to uzdrowić ... ?

PS
Mam serwisówkę Haynes ( po angielsku) i niestety nie do końca rozumiem jak ten problem jest rozwiązany w książce.

Z góry dzięki.
_________________
Miro
 
 
W_T_G 

Motocykl: Iż,Jawa,Junak teraz HONDA SHADOW ACE 1100 95
Wiek: 62
Dołączył: 16 Sie 2017
Posty: 430
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2021-08-02, 11:26   

Skoro działało a nie działa, to może rozbierz i spróbuj złożyć ponownie.
Nie wiem jak to w środku wygląda ale może coś pomieszałeś?
 
 
Krzychoo 
Krzysiek


Motocykl: Valkyrie GL1500 Interstate
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 854
Skąd: Kurów LPU
Wysłany: 2021-08-02, 19:39   

Miro napisał/a:
Mam serwisówkę Haynes ( po angielsku) i niestety nie do końca rozumiem jak ten problem jest rozwiązany w książce.

Polecam tłumacza angielska polskiego wujka Google. Można tłumaczyć całe zdania. Sam sobie tak radziłem.
_________________
<-VT1100C2<-WSKM06B3<-WSKM06B1
 
 
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1176
Skąd: Morszków/WSK, Marki
Wysłany: 2021-08-02, 21:21   

Zobacz czy cięgno nie opiera się o ramę lub silnik. Rozbierzesz pół Moto. A pooblem będzie tak blachy że siądziesz i się zasmiejesz do siebie.
 
 
Miro 

Motocykl: vt 1100 c2 ace
Dołączył: 01 Sie 2021
Posty: 2
Skąd: Irl
Wysłany: 2021-08-03, 11:20   

Dzięki za wszystkie komentarze i dobre słowo - problem z serwisówką nie polega na mojej znajomości języka angielskiego a na bardzo zdawkowym opisaniu tematu w książce ;) Problem rozwiązłem i postaram się to opisać - może komuś się przyda ...

Poniżej na prawo od wałka zmiany biegów znajduje się mały okrągły aluminiowy dekiel - po jego wyjęciu można zobaczyć jak dwa zębate półksiężyce - powinny one być "z synchronizowane" w jednej osi. W moim przypadku były przestawiane co uniemożliwiało zmianę biegów.

Niestety trzeba zdjąć dekiel aby móc wyjąć wspomniany aluminiowy dekiel i trochę sie trzeba nagimnastykować bo... rama przeszkadza.

Nie mam możliwości dodawania plików wiec zdjęcia dekielka nie pokarze - jeśli dobrze pamietam serwisówka Hynes rozdział 2.49 ma parę zdjęć.

Pozdrawiam.
_________________
Miro
 
 
Hydrant 


Motocykl: Honda VT1100 C2 ACE 1996r
Wiek: 46
Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 105
Skąd: NBR
Wysłany: 2021-08-08, 08:30   

Zakładając z powrotem jak to nazwałeś "mały aluminiowy dekiel" mogłeś wymienić oring który go uszczelnia. Jest dość częste miejsce wycieków oleju w Ace.
 
 
W_T_G 

Motocykl: Iż,Jawa,Junak teraz HONDA SHADOW ACE 1100 95
Wiek: 62
Dołączył: 16 Sie 2017
Posty: 430
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2021-08-09, 13:30   

A nie mówiłem?. Czasami wystarcza ponownie rozebrać i złożyć.
Nie jednokrotnie mi to pomogło w różnych naprawach :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM