Ograniczenie prędkości
Odpowiedz do tematu

:
Przy ładnej pogodzie i z wiatrem w plecy to 100 mph da się jechać bez szyby w miarę bez walki.
Ale przy bocznym albo czołowym wietrze faktycznie to nie jest przyjemne.

Silnik, dwa koła i mina wesoła :-)
:
Przy ponad 190cm wzrostu i dobrze ponad 100kg masy (w stosunku tłuszcz >mięśnie czuje się jak bardzo gruby żagiel :)).
Jadę sprawdzić czy te 80... 90 mph to jest realne u mnie :)

:
Brodzins napisał/a:
Przy ponad 190cm wzrostu i dobrze ponad 100kg masy (w stosunku tłuszcz >mięśnie czuje się jak bardzo gruby żagiel :)).
Jadę sprawdzić czy te 80... 90 mph to jest realne u mnie :)
No i jak wyszły próby ? Moja też czarna, dla tego pewnie wolniejsza. Ale i tak nie ma gdzie więcej jak 90km/h .

Jeżdżę wolno, bo mi wolno.
:
Kolumb napisał/a:
Brodzins napisał/a:
Przy ponad 190cm wzrostu i dobrze ponad 100kg masy (w stosunku tłuszcz >mięśnie czuje się jak bardzo gruby żagiel :)).
Jadę sprawdzić czy te 80... 90 mph to jest realne u mnie :)
No i jak wyszły próby ? Moja też czarna, dla tego pewnie wolniejsza. Ale i tak nie ma gdzie więcej jak 90km/h .

120 było... 130... 140-tu pewny nie jestem bo mi pot że strachu oczy zalał :mrgreen: dla mnie to już nie jazda... Jakiś dyskomfort czuję psychiczny... Ale na manetce jeszcze sporo miejsca było.
Ma skubany kopnięcie...

:
Dla miłośników słuchania muzyki w czasie jazdy motocyklem:

80 km/h – „Pobłogosław, Jezu, drogi”

90 km/h – „To szczęśliwy dzień…”

100 km/h – „Cóż Ci, Jezu, damy…”

110 km/h – „Ojcze, Ty kochasz mnie…”

120 km/h – „Liczę na Ciebie, Ojcze…”

130 km/h – „Panie, przebacz nam…”

140 km/h – „Zbliżam się w pokorze…”

150 km/h – „Być bliżej Ciebie chcę…”

160 km/h – „Pan Jezus już się zbliża…”

170 km/h – „U drzwi Twoich stoję, Panie…”

180 km/h – „Jezus jest tu…”

200 km/h – „Witam Cię, Ojcze…”

220 km/h – „Anielski orszak niech Twą duszę przyjmie…”

:
Brodzins napisał/a:
Przy ponad 190cm wzrostu i dobrze ponad 100kg masy (w stosunku tłuszcz >mięśnie czuje się jak bardzo gruby żagiel :)).
Jadę sprawdzić czy te 80... 90 mph to jest realne u mnie :)

VT1100 c silnik (sc18) -licznik zamknięty dla niedowiarków próba z VTX 1800 -Dacha.

Ostatnio zmieniony przez daro 2021-07-22, 20:02, w całości zmieniany 1 raz
:
daro napisał/a:
Brodzins napisał/a:
Przy ponad 190cm wzrostu i dobrze ponad 100kg masy (w stosunku tłuszcz >mięśnie czuje się jak bardzo gruby żagiel :)).
Jadę sprawdzić czy te 80... 90 mph to jest realne u mnie :)

VT1100 c silnik (sc18) -licznik zamknięty 200 dla niedowiarków próba z VTX 1800 -Dacha.


Ja tam wierzę... Ze moja też tak pojedzie... Ale sprawdzac nie muszę :)

: Re: Ograniczenie prędkości
Tridi napisał/a:
Cześć Wszystkim, mam problem odnośnie swojej świeżo zakupionej Shadowki z 1988 roku, mianowicie, jedzie maksymalnie 120 na godzinę, z tego co się orientuję to V-max jest w okolicy 160, jakieś pomysły?


oddaj mechanikom posiadającym wiedzę , może membrany,synchronizacja gażnika , króćce ssące, dysze, jakieś nieszczelności ?

:
Wczoraj sprawdziłem i 140 idzie i wygląda że poszłaby więcej. Ale komfort jazdy żaden, przynajmniej dla mnie. Ekonomia też pewnie na zasadzie spali ile widzi :)

:
Brodzins napisał/a:
Wczoraj sprawdziłem i 140 idzie i wygląda że poszłaby więcej. Ale komfort jazdy żaden, przynajmniej dla mnie. Ekonomia też pewnie na zasadzie spali ile widzi :)
Powiem tak, 160 udało mi się. Raz !!! Tak dla sprawdzenia. Ale przy takim "turystyku" to dupy nie urywa. Konstrukcja tych motocykli, a przede wszystkim opory powietrza i pozycja kierownika za kierownicą, moim zdaniem dla konstruktorów nie miało na celu takich prędkości. Tak jak już tu się wiele razy przewinęło , 100, 110km/h jest to, To ! A jeśli chodzi o spalanie ? Jechałem testowo 80km/h i 120km/h , i delikatnie i ciągnąc na biegach i było podobnie 5,2l/100km. Jedynie trasa typu ,Wrocław - Kołobrzeg , przy prędkości ok. 100km, 4,7l/100km.

Jeżdżę wolno, bo mi wolno.
:
Kolumb napisał/a:
Brodzins napisał/a:
Wczoraj sprawdziłem i 140 idzie i wygląda że poszłaby więcej. Ale komfort jazdy żaden, przynajmniej dla mnie. Ekonomia też pewnie na zasadzie spali ile widzi :)
Powiem tak, 160 udało mi się. Raz !!! Tak dla sprawdzenia. Ale przy takim "turystyku" to dupy nie urywa. Konstrukcja tych motocykli, a przede wszystkim opory powietrza i pozycja kierownika za kierownicą, moim zdaniem dla konstruktorów nie miało na celu takich prędkości. Tak jak już tu się wiele razy przewinęło , 100, 110km/h jest to, To ! A jeśli chodzi o spalanie ? Jechałem testowo 80km/h i 120km/h , i delikatnie i ciągnąc na biegach i było podobnie 5,2l/100km. Jedynie trasa typu ,Wrocław - Kołobrzeg , przy prędkości ok. 100km, 4,7l/100km.


Zgadzam się, mądrze prawisz.
Co do spalania, akurat ostatnio mam tzw resety wieczorne po ciężkim dniu, stąd manetka dość ostro pracuje. Spalania nie sprawdzam nawet, ale przy 140 km przejechanych to ledwo chlupie w baku :)

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group