/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
brak mocy
Autor Wiadomość
robo1971 

Motocykl: Honda shadow 700
Wiek: 52
Dołączył: 27 Kwi 2018
Posty: 4
Skąd: holandia
Wysłany: 2021-06-29, 11:51   brak mocy

Witam.Wcczoraj podczas jazdy motor stracil moc.Po powrocie do domu i odpaleniu chwile chodzil normalnie a potem zgasl tylny cylinder obrotomierz spadl do zera.Po chwili obroty wrocily ale dalej brakuje mocy.Chce wymienic swiece i kable. Co jeszcze sprawdzic ? Moto VT 700 1984
_________________
robert
 
 
zemnebedeusz 
Facta non Verba!


Motocykl: Honda Shadow VT750ccm Custom 1985r
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lis 2018
Posty: 292
Skąd: Stavanger
Wysłany: 2021-06-29, 13:06   

Cześć. Zacznij od sprawdzenia iskry na świecach i kompresji na obu cylindrach. Jeśli wszystko będzie ok, może być problem z dostarczaniem odpowiedniej ilości paliwa (może kwestia wyczyszczenia i synchro gaźników). Zaczałbym jednak od sprawdzenia iskry i kompresji.
 
 
Maruda 


Motocykl: Shadow VT750 83r.
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: Polska
Wysłany: 2021-06-29, 16:19   

po tych objawach stawiam na impulsator lub moduł ten pod siedzeniem pasażera
 
 
robo1971 

Motocykl: Honda shadow 700
Wiek: 52
Dołączył: 27 Kwi 2018
Posty: 4
Skąd: holandia
Wysłany: 2021-06-29, 20:28   

Sprawdzilem faktycznie brak iskry na tylnym cylindrze.Po przepieciu modulu iskra jest.Zamowie nowe.Zemnebedeusz dzieki MARUDA SZACUN ZA WIEDZE. Ale padlo magiczne slowo impulsator gdzie to jest i czy mozna to naprawic wymienic czy wyregulowac
_________________
robert
 
 
W_T_G 

Motocykl: Iż,Jawa,Junak teraz HONDA SHADOW ACE 1100 95
Wiek: 62
Dołączył: 16 Sie 2017
Posty: 430
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2021-06-29, 20:47   

Ja ostatnio pojechałem na myjnie i tak wyprałem hankę że zalałem moduł.
Dzień przed urlopem.
Wyjąłem go wysuszyłem i pali na dotyk.
A po zalaniu odpalał lub nie klupał na jednym garze, gasł po kilkunastu sekundach.
Nie odpalał choć długo chełzdałem. a po 15 minutach palił na dotyk. i gasł.
Może otwórz go umyj spirytusem a najlepiej izopropanolem i dobrze wysusz pod wentylatorem.
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9481
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2021-06-29, 22:29   

robo1971 napisał/a:
Ale padlo magiczne slowo impulsator gdzie to jest i czy mozna to naprawic wymienic czy wyregulowac

Pod prawą pokrywą karteru silnika.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
zeno127 


Motocykl: Honda VT750c Shadow 1985
Wiek: 67
Dołączył: 03 Lis 2021
Posty: 30
Skąd: Turza Śląska
Wysłany: 2023-09-04, 21:48   

Witam wszystkich, potrzebuję porady, ostatnio moje moto traci na mocy. Zapala normalnie i jeśli nie dodaję dużo gazu mogę jechać i rozpędzić maszynę, ale jeśli chciałbym nagle przyśpieszyć to traci moc jakby go dusiło. Nie chciałbym rozbierać wszystkiego, mam zamiar wyciągać gaźnik mam na myśli membrane , może ktoś ma wiedzę na ten temat.
_________________
zeno
 
 
Matrix 


Motocykl: HONDA SHADOW VT 700 TWIN 1986
Wiek: 53
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 3151
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2023-09-05, 19:30   

Napisz do Marudy 8-)
_________________
Matrix w Trasie

Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com
 
 
zeno127 


Motocykl: Honda VT750c Shadow 1985
Wiek: 67
Dołączył: 03 Lis 2021
Posty: 30
Skąd: Turza Śląska
Wysłany: 2023-10-18, 17:18   

Byłem u mechanika, gaźniki wyczyszczone, wyregulowane,wymiana świec, wszystko jest niby ok. W czasie jazdy przy 3 tyś.obrotów przestaje pracować jeden cylinder. Mechanik od motocykli stwierdził że trzeba wymienić jeden moduł zapłonu i pokazał który. Doczytałem się , że w module najczęściej padnie tranzystor, który trzeba wymienić. Kupiłem tranzystor i wymieniłem i dalej jest to samo. Czy aby to wina modułu. Co jeszcze może być uszkodzone w module, podobno jeśli dochodzi do uszkodzenia modułu to nie ma iskry i nie zapala, a u mnie fajnie pali. Jak będze potrzeba t kupię moduł, tylko czy to napewno moduł.
_________________
zeno
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 954
Skąd: Chełm
Wysłany: 2023-10-18, 19:37   

Zmierz rezystancje obu impulsatorów.
Jeśli masz dwa moduły (a nie jeden podwójny) to możesz je zamienić miejscami na próbę.
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
zeno127 


Motocykl: Honda VT750c Shadow 1985
Wiek: 67
Dołączył: 03 Lis 2021
Posty: 30
Skąd: Turza Śląska
Wysłany: 2023-10-18, 20:11   

Mechanik zamieniał moduły, są dwa i po tym chyba wywnioskował ,że jeden jest do wymiany. w którym miejscu są te impulsatory,
_________________
zeno
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 954
Skąd: Chełm
Wysłany: 2023-10-18, 22:34   

Impulsatorow nie wyciągaj - zmierz ich rezystancję we wtyczkach do modułów zapłonowych.
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
zeno127 


Motocykl: Honda VT750c Shadow 1985
Wiek: 67
Dołączył: 03 Lis 2021
Posty: 30
Skąd: Turza Śląska
Wysłany: 2023-10-19, 09:38   

Pod prawą osłoną, na jednym 404 ohm.a na drugim 405ohm. Nie wiem czy tyle powinno być, albo jak jest w Waszych maszynach. W oryginalnej instukcji piszą że powinno być 480 ohms +/- 10%.
Czy może być jeszcze uszkodzona cewka zapłonowa, nie wiem jak się je sprawdza, czy też omomierzem.
_________________
zeno
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 954
Skąd: Chełm
Wysłany: 2023-10-19, 14:25   

Czujniki raczej w porządku bo pomiary się pokrywają.
Zmierz rezystancję pomiędzy fajkami świec w obrębie jednego cylindra.
Powinno być coś około 30-40 kohm
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
zeno127 


Motocykl: Honda VT750c Shadow 1985
Wiek: 67
Dołączył: 03 Lis 2021
Posty: 30
Skąd: Turza Śląska
Wysłany: 2023-10-19, 17:01   

Dziękuje za podpowiedzi, sprawdziłem i na jednym jest 31,7 na drugim 32,9. teraz go odpaliłem i wchodzi na obroty, sprawdzałem do 6 tyś na obrotomierzu. Musiałbym wyjechać z garażu ale u mnie teraz pada. Podczas sprawdzania tych kabli WN odkryłem że jedna z fajek jest ukruszona i nie wiem czy ona w czasie jazdy nie robi przebicia.
_________________
zeno
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM