Odpowiedz do tematu
: VT-750 sprzęgło
Hejka , wczoraj jadąc moją Hanką ,coś tak specyficznie szarpnęło i jadę i się zastanawiam ,co to mogło być i wymyśliłem ,że może sprzęgło . Później już wszystko było OK ,ale zagwozdka została i stąd moje pytanie . Ile tak ,mniej więcej ,wiem że to baaardzo indywidualna sprawa ,udało się Wam zrobić km na oryginalnym sprzęgle ??? Tak samo prośba do tych ,którzy już wymieniali ( tarcze ,sprężyny etc) o napisanie co i jak ,a będzie w razie ... skąd czerpać wiedzę .Motocykl z 2004 i 52k nawinięte z czego połowa przeze mnie .
:
W VT 1100 C Shadow Spirit miałem około 50 000 mil i sprzęgło było nie ruszane. W VTX 1800 jest już prawie 60 000 mil i sprzęgło jest oryginalne.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
: Re: VT-750 sprzęgło
Cześć, zużycie sprzęgła zależy od wielu czynników. 1. Przebieg. 2. Wymiana oleju- czy na czas i czy porządny. 3. Czy latacz w mieście czy na trasie. 4. Od techniki jazdy. 5. Jazda z pasażerem i związane z tym większe obciążenia. 6. Od regulacji linki.
Tu chyba nikt Ci precyzyjnie nie odpowie. Można tylko podać przykłady ze swojego sprzętu.
Odpowiedz do tematu
powolny napisał/a: |
Hejka , wczoraj jadąc moją Hanką ,coś tak specyficznie szarpnęło i jadę i się zastanawiam ,co to mogło być i wymyśliłem ,że może sprzęgło . Później już wszystko było OK ,ale zagwozdka została i stąd moje pytanie . Ile tak ,mniej więcej ,wiem że to baaardzo indywidualna sprawa ,udało się Wam zrobić km na oryginalnym sprzęgle ??? Tak samo prośba do tych ,którzy już wymieniali ( tarcze ,sprężyny etc) o napisanie co i jak ,a będzie w razie ... skąd czerpać wiedzę .Motocykl z 2004 i 52k nawinięte z czego połowa przeze mnie . |
Cześć, zużycie sprzęgła zależy od wielu czynników. 1. Przebieg. 2. Wymiana oleju- czy na czas i czy porządny. 3. Czy latacz w mieście czy na trasie. 4. Od techniki jazdy. 5. Jazda z pasażerem i związane z tym większe obciążenia. 6. Od regulacji linki.
Tu chyba nikt Ci precyzyjnie nie odpowie. Można tylko podać przykłady ze swojego sprzętu.
Jawa 50 Mustang> MZES 250> Yamaha Virago 535> VT600 94r,> VT600 96r, Triumph TT 900, NC 750, CBF 250, CB 750 Seven FiFty,> Kawasaki VN 800, Suzuki VL 800, HD Sportster 883, Indian Scout 1000, Intruder VS 1400,Mean Streak 1600, Shadow 750 Spirit