/
|
VT-750 sprzęgło |
Autor |
Wiadomość |
powolny
Show must go on
Motocykl: VT 750
Dołączył: 10 Wrz 2016 Posty: 311 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 2021-06-16, 11:07 VT-750 sprzęgło
|
|
|
Hejka , wczoraj jadąc moją Hanką ,coś tak specyficznie szarpnęło i jadę i się zastanawiam ,co to mogło być i wymyśliłem ,że może sprzęgło . Później już wszystko było OK ,ale zagwozdka została i stąd moje pytanie . Ile tak ,mniej więcej ,wiem że to baaardzo indywidualna sprawa ,udało się Wam zrobić km na oryginalnym sprzęgle ??? Tak samo prośba do tych ,którzy już wymieniali ( tarcze ,sprężyny etc) o napisanie co i jak ,a będzie w razie ... skąd czerpać wiedzę .Motocykl z 2004 i 52k nawinięte z czego połowa przeze mnie . |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9491 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2021-06-16, 11:26
|
|
|
W VT 1100 C Shadow Spirit miałem około 50 000 mil i sprzęgło było nie ruszane. W VTX 1800 jest już prawie 60 000 mil i sprzęgło jest oryginalne. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
valmark
Motocykl: Mean Streak 1600, Shadow 750 Spirit
Wiek: 63 Dołączył: 11 Lip 2016 Posty: 35 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2021-06-19, 11:01 Re: VT-750 sprzęgło
|
|
|
powolny napisał/a: | Hejka , wczoraj jadąc moją Hanką ,coś tak specyficznie szarpnęło i jadę i się zastanawiam ,co to mogło być i wymyśliłem ,że może sprzęgło . Później już wszystko było OK ,ale zagwozdka została i stąd moje pytanie . Ile tak ,mniej więcej ,wiem że to baaardzo indywidualna sprawa ,udało się Wam zrobić km na oryginalnym sprzęgle ??? Tak samo prośba do tych ,którzy już wymieniali ( tarcze ,sprężyny etc) o napisanie co i jak ,a będzie w razie ... skąd czerpać wiedzę .Motocykl z 2004 i 52k nawinięte z czego połowa przeze mnie . |
Cześć, zużycie sprzęgła zależy od wielu czynników. 1. Przebieg. 2. Wymiana oleju- czy na czas i czy porządny. 3. Czy latacz w mieście czy na trasie. 4. Od techniki jazdy. 5. Jazda z pasażerem i związane z tym większe obciążenia. 6. Od regulacji linki.
Tu chyba nikt Ci precyzyjnie nie odpowie. Można tylko podać przykłady ze swojego sprzętu. |
_________________ Jawa 50 Mustang> MZES 250> Yamaha Virago 535> VT600 94r,> VT600 96r, Triumph TT 900, NC 750, CBF 250, CB 750 Seven FiFty,> Kawasaki VN 800, Suzuki VL 800, HD Sportster 883, Indian Scout 1000, Intruder VS 1400,Mean Streak 1600, Shadow 750 Spirit |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|