/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Demontaż tylnego koła VT 1100 C3 AERO
Autor Wiadomość
valmark 

Motocykl: Mean Streak 1600, Shadow 750 Spirit
Wiek: 63
Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 35
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2021-03-03, 17:19   Demontaż tylnego koła VT 1100 C3 AERO

Dzień dobry.
Dzisiaj zmieniłem przednią oponę w mojej Aero 1100. Faktycznie to zdemontowałem koło i udałem się do serwisu hondy na wymianę opony. Kupiłem Dunlopa D404 z białym pasem. Potem montaż koła i po zawodach.
Mam też oponę na tył Dunlop K555 z pasem. Ale jak się przyjrzałem tylnemu zawieszeniu to mam wątpliwości:
1. Oś jest na wysokości tłumika i w tej pozycji nie wyjdzie, chyba że tyle się opuści na wahaczu;
2. Nie za bardzo jest gdzie podstawić podnośnik, a mam taki: https://allegro.pl/oferta/podnosnik-stojak-motocyklowy-do-motocykli-500kg-10438873856

Czy ktoś z Was demontował tylne koło? Jakieś rady. Pozdrawiam.
_________________
Jawa 50 Mustang> MZES 250> Yamaha Virago 535> VT600 94r,> VT600 96r, Triumph TT 900, NC 750, CBF 250, CB 750 Seven FiFty,> Kawasaki VN 800, Suzuki VL 800, HD Sportster 883, Indian Scout 1000, Intruder VS 1400,Mean Streak 1600, Shadow 750 Spirit
 
 
adam3911 


Motocykl: xl 1000 03
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 2108
Skąd: warszawa
Wysłany: 2021-03-03, 20:17   

Oddaj do wulkanizacji jeśli nie masz warunków, motocykl musi iść wysoko w górę, żeby koło wyszło do tyłu pod błotnikiem. Ew w dół do kanału.
 
 
Krzychoo 
Krzysiek


Motocykl: Valkyrie GL1500 Interstate
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 854
Skąd: Kurów LPU
Wysłany: 2021-03-03, 20:31   

Ja demontowałem tłumik żeby wyjąć oś.
_________________
<-VT1100C2<-WSKM06B3<-WSKM06B1
 
 
czachar 
czachar

Motocykl: honda shadow VT1100C3 aero
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lip 2018
Posty: 249
Skąd: Grójec
Wysłany: 2021-03-04, 06:29   

Raczej bez demontażu tłumika się nie obejdzie ;-)
_________________
Pięknie jest bez podpisu ...
 
 
garnett 
Majsterpopsuj


Motocykl: HD Electra Glide wcześniej VT500c i VT1100ace
Wiek: 43
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1617
Skąd: Warszawa-Wesoła
Wysłany: 2021-03-04, 09:17   

Wymieniałem u siebie tylne koło w VT1100ACE.
Tłumik musisz zdemontować
Trzeba rzeczywiście wysoko podnieść tył. Używałem takiego samego podnośnika jak Ty i dał radę tylko przednie koło zablokowałem w stojaku takiego typu i przypiąłem pasami.

_________________
Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
 
 
Hydrant 


Motocykl: Honda VT1100 C2 ACE 1996r
Wiek: 46
Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 105
Skąd: NBR
Wysłany: 2021-03-04, 19:19   

Latem w swojej ACE1100 zdejmowałem koło bez demontażu tłumika i nawet na takim samym podnośniku jak twój.





 
 
Kolumb 
Krzysiek

Motocykl: Honda Shadow 1100 C3 Aero, Boulevard 1500.
Wiek: 59
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 90
Skąd: Brzeg
Wysłany: 2021-03-04, 20:24   

Cześć , pozdrawiam. Wymieniałem ostatnio oponę w C 3 . Musisz ściągnąć tłumik do wymiany oponki z białym pasem. 👍🏿
_________________
Jeżdżę wolno, bo mi wolno.
 
 
adam3911 


Motocykl: xl 1000 03
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 2108
Skąd: warszawa
Wysłany: 2021-03-04, 21:06   

Hydrant napisał/a:
Latem w swojej ACE1100 zdejmowałem koło bez demontażu tłumika i nawet na takim samym podnośniku jak twój.

[url=https://images92.fotosik.pl/479/ce98b0916f38e653med.jpg]Obrazek[/URL]

[url=https://images89.fotosik.pl/480/7a73c2041a5cb792med.jpg]Obrazek[/URL]

[url=https://images92.fotosik.pl/479/2098fe23c4d2f32dmed.jpg]Obrazek[/URL]


C3 1100 ma dużo głębszy, dłuższy błotnik, dobre 20 cm wyżej trzeba i tak jak piszą, jeśli Ori wydech, trzeba zdjac
 
 
valmark 

Motocykl: Mean Streak 1600, Shadow 750 Spirit
Wiek: 63
Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 35
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2021-03-05, 07:52   

Kolumb napisał/a:
Cześć , pozdrawiam. Wymieniałem ostatnio oponę w C 3 . Musisz ściągnąć tłumik do wymiany oponki z białym pasem. 👍🏿


Dziękuję wszystkim za pomoc :-)
Tym białym pasem się tak ekscytuję bo akurat w mim malowaniu - boki kość słoniowa, a reszta ciemny zielony metalik - pięknie wyglądają. I takie były na pierwszym montażu.
Biorę się za robotę sam, jak się uda to podzielę się informacjami.
_________________
Jawa 50 Mustang> MZES 250> Yamaha Virago 535> VT600 94r,> VT600 96r, Triumph TT 900, NC 750, CBF 250, CB 750 Seven FiFty,> Kawasaki VN 800, Suzuki VL 800, HD Sportster 883, Indian Scout 1000, Intruder VS 1400,Mean Streak 1600, Shadow 750 Spirit
 
 
Kolumb 
Krzysiek

Motocykl: Honda Shadow 1100 C3 Aero, Boulevard 1500.
Wiek: 59
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 90
Skąd: Brzeg
Wysłany: 2021-03-05, 18:10   

valmark napisał/a:
Kolumb napisał/a:
Cześć , pozdrawiam. Wymieniałem ostatnio oponę w C 3 . Musisz ściągnąć tłumik do wymiany oponki z białym pasem. 👍🏿


Dziękuję wszystkim za pomoc :-)
Tym białym pasem się tak ekscytuję bo akurat w mim malowaniu - boki kość słoniowa, a reszta ciemny zielony metalik - pięknie wyglądają. I takie były na pierwszym montażu.
Biorę się za robotę sam, jak się uda to podzielę się informacjami.
Po wymianie oponek będzie się fajnie prezentował. https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/93429945_2854186404672295_6248975139900227584_o.jpg?_nc_cat=105&ccb=1-3&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=pUTJuVe0rLIAX-nz5vZ&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=de5ad5164df751567667b83650fd04d8&oe=6067C4BA
_________________
Jeżdżę wolno, bo mi wolno.
 
 
valmark 

Motocykl: Mean Streak 1600, Shadow 750 Spirit
Wiek: 63
Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 35
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2021-03-05, 18:21   

Piękny i oryginalny :chytrusek:
Kocham takie :-)
_________________
Jawa 50 Mustang> MZES 250> Yamaha Virago 535> VT600 94r,> VT600 96r, Triumph TT 900, NC 750, CBF 250, CB 750 Seven FiFty,> Kawasaki VN 800, Suzuki VL 800, HD Sportster 883, Indian Scout 1000, Intruder VS 1400,Mean Streak 1600, Shadow 750 Spirit
 
 
powolny 
Show must go on


Motocykl: VT 750
Dołączył: 10 Wrz 2016
Posty: 310
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 2021-03-06, 08:28   

Wprawdzie moje doświadczenie mam z Hanki 750 ,ale z tym demontażem tłumika ( co jest sugerowane także w 750 ) ,jest u mnie troszkę tak nie do końca . Wiadomo ,tłumik blokuje ośkę . Gdy pierwszy raz wymieniałem oponę ,nie chciało mi się za skarby go demontować i stwierdziłem ,że inżynierowie z Hondy na pewno ,by takiego patentu nie wymyślili . Polukałem i rzeczywiście , wystarczy podnieść moto ,no fakt troszkę wysoko , odkręcić amortyzatory i ( właśnie to mnie naprowadziło ) w chromowanych podłużnicach pod siodłem ,są specjalne wycięcia ,żeby podnieść amortyzatory ,później całe koło z wałem i wyciągnąć ośkę nad rurą . Dużo prędzej i chyba mniej roboty . Jeszcze raz ,piszę o VT-750 z pojedynczą rurą , ale może komuś się to przyda .
 
 
oktan77 
Paweł


Motocykl: VT 1100 T Tourer 00'
Wiek: 46
Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 1097
Skąd: Jedlnia-Letnisko
Wysłany: 2021-03-06, 08:55   

Ja też tylko odkręcałem amorki u dołu.
_________________
"Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM