/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Kierownica TRW MCL137SC
Autor Wiadomość
swaldek 


Motocykl: Honda Shadow YT700 Twin 86r
Wiek: 59
Dołączył: 24 Wrz 2016
Posty: 39
Skąd: Małaszewicze LBI
Wysłany: 2021-02-20, 09:21   Kierownica TRW MCL137SC

Witam
Przymierzam sie do wymiany kierownicy w swojej VT700 z 86r na model z opisu, stąd moje pytanie, czy ktos juz wymieniał, bo mam wątpliwosci czy zmieszcze manetki z dźwigniami, według opisu ten odcinek ma 19cm w oryginale jest około 24, ale moze źle mierze i czegos nie wiem. Pod rozwagę biore jeszcze model MCL113, ale ten jest znacznie nizszy. Zalezy mi by kierownica była bardziej rozwarta i szersza, bo obecna moja pozycja na moto to łokcie obijające boki :-) .
Prosze o wszelkie rady, a moze macie inny sprawdzony model. Link do aukcji z kierownicą i tabela z wymiarami https://allegro.pl/oferta/kierownica-chromowana-trw-22mm-wysoka-chopper-6960871219?reco_id=9ea5d228-734f-11eb-9993-b02628c819d0&sid=214dee23af5dacba6db9ec985d2421ccbc3b0218e9654c1f9eeca650c7d606e7
Pozdrawiam
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 946
Skąd: Chełm
Wysłany: 2021-02-21, 09:57   

Ja w swojej VT500C zamontowałem taką:
https://allegro.pl/oferta/kierownica-honda-vt-125-500-600-750-1100-shadow-9233873494
Zależało mi na tym aby była niższa i szersza.
Dlugosci linek miałem już na styk wiec szerszej bez przeróbek nie założyłbym.
Prawie cały ostatni sezon na niej przejezdzilem i nie narzekam.

Testowałem też tą:
https://allegro.pl/oferta/kierownica-honda-vt-125-500-600-750-1100-shadow-10043293667
Ale po założeniu tej szerszej już przy niej pozostałem.
Ta węższa i tak była duuuużo lepsza od oryginału.
Swoją drogą leży ona u mnie bo ... nie zdążyłem dokonać zwrotu wiec jakbys był zainteresowany to pisz priv.
 
 
Kitek 

Motocykl: VT750C '83
Wiek: 35
Dołączył: 28 Kwi 2019
Posty: 81
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2021-02-21, 12:23   

https://motoluka.pl/kierownice/112486-kierownica-niska-chrom-trw-classic-lucas-mcl111sc.html

Ja aktualnie mam taką, bo oryginał by dokładnie jak piszesz, łokcie we własnych bokach, pozycja jak na taczce. :) po dwóch sezonach i paru dłuższych trasach odradzam. Wymusza delikatne pochylenie do przodu, a co więcej na dłuższą metę zaczynają drętwieć dłonie.

To o czym musisz pomyśleć to mocowanie lusterek/pompy, które na bardziej wyprostowanych ramionach kierownicy będą leżeć pod kątem. Opisałem o tym kilka słów w swoim wątku (link w podpisie). Dobry patent na kierownice wypatrzyłem u Marudy, który może podrzuci jaki dokładnie model zakłada a i ja mam zamiar na taką wymienić. Będzie szeroko, na prostych plecach i z naturalnym ułożeniem dłoni na manetkach. Dodatkowo trzeba będzie wymienić przewod hamulcowy, więcej pewnie napisze w marcu kiedy zabiorę się za szykowanie motocykla do sezonu. :)
_________________
LWG!
Wątek mojego cienia: https://www.shadow.org.pl...t=26745&start=0
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 946
Skąd: Chełm
Wysłany: 2021-02-21, 15:47   

Niestety - z kierownicą nie jest lekko i prosto zawyrokować czy będzie pasować czy nie.
Trzeba „parę km” przejechac w ruchu miejskim oraz w trasie aby ocenić czy będzie odpowiadać.
Ale fakt jest faktem, że ta oryginalna kierownica przypomina prowadzenie taczki :-D
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
swaldek 


Motocykl: Honda Shadow YT700 Twin 86r
Wiek: 59
Dołączył: 24 Wrz 2016
Posty: 39
Skąd: Małaszewicze LBI
Wysłany: 2021-02-21, 16:56   

Rozmawiałem rano z naszym kolegą (dzieki serdeczne maruda za telefon) i własnie poleca ten model, zakładał w kilku egzemplarzach i pozycja kierowcy jest jak najbardziej naturalna. Zamawiam i tez opisze jak bedzie sie sprawowac. Faktem jest ze ramiona kierownicy trzeba bedzie delikatnie przedłuzyc o jakies 2,5cm aby wszystko zmiescic i manetki nie wisiały w powietrzu, ale to juz nie problem bo podpowiedział jak to zrobic bezproblemowo. Jeszce raz Dzieki, ale nie zamyka to tematu znalazłem jeszcze inne podobne modele wiec moze przyda sie to komus innemu oto pierwsza https://allegro.pl/oferta/kierownica-custom-chrom-22mm-chopper-cruiser-old-10110175216 i kolejna https://allegro.pl/oferta/kierownica-street-low-chrom-22mm-chopper-custom-10123102484
 
 
Melon74 

Motocykl: Honda shadow vt700
Dołączył: 16 Wrz 2020
Posty: 19
Skąd: Gromadka
Wysłany: 2021-02-25, 09:42   

A zmieniajac kierownice z fabrycznej "taczki" na bardziej do przodu nie jest tak ze nie trzeba bedzie kombinowac z linkami? Wg mnie przez to ze kiera jest do tylu to linki jest wystarczajaco duzo.
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 946
Skąd: Chełm
Wysłany: 2021-02-25, 10:02   

Melon74 - u mnie przy kierownicy 900mm wystarczyło tak trochę na styk.
Najkrótsza okazała się linka od ssania. Jakby kierownica była nieco szersza to już musiałbym coś przedłużać.
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
Melon74 

Motocykl: Honda shadow vt700
Dołączył: 16 Wrz 2020
Posty: 19
Skąd: Gromadka
Wysłany: 2021-02-25, 10:05   

Cytat:

Ale dawales ja do przodu? Ja planuje zmienic wlasnie na taka w przod zeby miec bardziej rece wyprostowane
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 946
Skąd: Chełm
Wysłany: 2021-02-25, 12:56   

Moja jest szersza i przez to wymusza inną pozycję.
Jest trochę do przodu i jazda z „plecaczkiem” jest duuuuuzo wygodniejsza.
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
swaldek 


Motocykl: Honda Shadow YT700 Twin 86r
Wiek: 59
Dołączył: 24 Wrz 2016
Posty: 39
Skąd: Małaszewicze LBI
Wysłany: 2021-02-25, 20:31   

Moja juz dotarła, niebawem okaze się jak pasuje.

Juz po przymiarkach i niestety pojedzie z powrotem :-( zabrakło linek. Kierownica jest o dobre 6cm wyzsza i kilka szersza to uniemozliwia wymiane bez innych przeróbek, wiec zamawiam MCL113


Tym razem udało sie trafic, 113 lezy wysmienicie. Uwagi dla potomnych, w kierownicy nalezy wywiercic dwa otworki fi5 i dokupic "ciezarki kierownicy" na końce manetek, chyba ze komus chce sie bawic w dotaczanie zakonczen i ich spawanie aby załozyc oryginały
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM