/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Obroty same rosną.
Autor Wiadomość
kajtyk 
TopGaer

Motocykl: HONDA VT 500 C, 85`
Wiek: 61
Dołączył: 07 Sie 2020
Posty: 13
Skąd: Chełm, lubelskie
Wysłany: 2020-08-09, 22:24   Obroty same rosną.

Witam. Jestem nowy. Szukam już kilka dnie i nic nir znalazłem, więc poprosze o pomoc. Mój problem to samoistny wzrost obrotów, przy otwieraniu manetki przy ok. 2000 obr. obroty same rosną do ok. 4000. Tak już było jak kupiłem swoją Hondzię. Jakiś czas tak jeździłem ale teraz postanowiłem zrobić przegląd. Wymieniłem świece i przewody, filtry, olej, płyn chłodniczy. Gaźniki wyczyszczone i wyregulowane (świeczki rude) tylko synchronizacja coś nie tak. Na wolnych daje się ustawiś, ale na wyższych tylny garnek ciągnie więcej. poza tym na nim wali w rure przy hamowaniu silnikiem. Wiem, że na nowych patrzy się trochę z dystansem, ale wszyscy kiedyś byli nowi, więc też chce dołączyć do Waszej braci.
_________________
Banan na twarzy i wiatr we włosach, jak nie na głowie to w rozporku
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 955
Skąd: Chełm
Wysłany: 2020-08-09, 22:27   

To się dzieje oczywiście na postoju po lekkim uchyleniu manetki gazu?
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
kajtyk 
TopGaer

Motocykl: HONDA VT 500 C, 85`
Wiek: 61
Dołączył: 07 Sie 2020
Posty: 13
Skąd: Chełm, lubelskie
Wysłany: 2020-08-09, 22:44   

Na postoju i poiczas jazdy. Ciężko się rusza i trudno spokojnie popyrkać.
_________________
Banan na twarzy i wiatr we włosach, jak nie na głowie to w rozporku
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 955
Skąd: Chełm
Wysłany: 2020-08-10, 03:15   

Może najzwyczajniej za bardzo naciągnięte linki są?
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
kajtyk 
TopGaer

Motocykl: HONDA VT 500 C, 85`
Wiek: 61
Dołączył: 07 Sie 2020
Posty: 13
Skąd: Chełm, lubelskie
Wysłany: 2020-08-10, 12:48   

A Ty co, spać nie możesz? Linki ? nie, nawet gdyby tak było to obrót manetki jest zawsze sprzężony z przepustnicą.
_________________
Banan na twarzy i wiatr we włosach, jak nie na głowie to w rozporku
 
 
Marlboro 
Tomek


Motocykl: VT500C 86r, GPZ 1100
Wiek: 40
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 951
Skąd: Suskowola /WRA
Wysłany: 2020-08-10, 14:51   

Sprawdź szczelność filtra powietrza oraz kanałów dolotowych. To że wali w palnik po spuszczeniu gazu to nic nie normalnego (chyba że jest to nadmierne)
_________________
Maruda od urodzenia :omg:
 
 
 
kajtyk 
TopGaer

Motocykl: HONDA VT 500 C, 85`
Wiek: 61
Dołączył: 07 Sie 2020
Posty: 13
Skąd: Chełm, lubelskie
Wysłany: 2020-08-11, 14:44   

Rozbierałem kilka razy, oglądałem z każdej strony, nic nie znalazłem. Wszystkie łączniki, opaski, airboxa, filtr, "predatora" (tak moja żona nazwała łącznik gaźników z airboxem). Już tak myślę, może iglice są za krótkie i jak membrana je podnosi to następuje szybki wzrost ilości paliwa. Ciekawe jest to, że jadąc spokojnie gdy manetka dojdzie do momentu tego wzrostu obrotów to silnik dostaje takiego kopa, a ruszając muszę bardzo uważać. To jakby ktoś siedział z tyłu i miał swoją manetkę do odkręcania.
_________________
Banan na twarzy i wiatr we włosach, jak nie na głowie to w rozporku
 
 
kajtyk 
TopGaer

Motocykl: HONDA VT 500 C, 85`
Wiek: 61
Dołączył: 07 Sie 2020
Posty: 13
Skąd: Chełm, lubelskie
Wysłany: 2020-08-15, 11:21   

Wczoraj wszystko przejrzałem jeszcze raz i zrobiłem próbę, odłączałem świeczki kolejno od każdego garnka i okazało się, że każdy garnek pracuje z takim samym efektem. Poza tym wpadł do mnie ziomal Marecki i doszliśmy do wniosku, że chyba te silniki tak mają, bo u niego jest podobnie tylko łagodnie. Odpuszczam wobec tego i przechodzę do adaptacji i synchronizacji z moją hondzią. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie, a Mareckiemu za pomoc werbalną.

W PGRze majster mówi do kiekownika, ukradli koło od traktora - masakra, a kierownik, a ile zostało, no trzy, no i to jest najważniejsze.
_________________
Banan na twarzy i wiatr we włosach, jak nie na głowie to w rozporku
 
 
AMarek 

Motocykl: Vt 500 C 85r.
Wiek: 67
Dołączył: 17 Mar 2016
Posty: 253
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2020-08-15, 11:46   

Sprawdź jeszcze zaworek podciśnieniowy w kraniku i dyszę wolnych obrotów. Chyba że macie turbinę. Przynajmniej moja tak nie ma, obroty wzrastają równomiernie.
 
 
kajtyk 
TopGaer

Motocykl: HONDA VT 500 C, 85`
Wiek: 61
Dołączył: 07 Sie 2020
Posty: 13
Skąd: Chełm, lubelskie
Wysłany: 2020-08-17, 00:05   

Niezależnie jak podawane jest paliwo czy ze zbiornika czy z butelki jest tak samo. Dysze dmuchane kilka razy. Dlaczego oba cylindry pracują tak samo, każdy osobno sprawdzony ? Manetka i linki też sprawdzone. Poneważ już pomysły mi się skończyły zdaje się na Wasze podpowiedzi. Może ktoś w końcu trafi, albo znajdzie się ktoś kto problem zna i zna rozwiązanie.
_________________
Banan na twarzy i wiatr we włosach, jak nie na głowie to w rozporku
 
 
kajtyk 
TopGaer

Motocykl: HONDA VT 500 C, 85`
Wiek: 61
Dołączył: 07 Sie 2020
Posty: 13
Skąd: Chełm, lubelskie
Wysłany: 2020-08-17, 00:08   

Kiedyś w Ładzie Samarze miałem taki patent, w gaźniku była taka pompka, która jak się depnęło wtryskiwała dodatkowe paliwo. Po modyfikacji (wiąksza dysza) wyszło niezłe turbo.
_________________
Banan na twarzy i wiatr we włosach, jak nie na głowie to w rozporku
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM