/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Globi
2009-04-12, 13:34
Olej do Kardana, jaki ??
Autor Wiadomość
urko 


Motocykl: Honda VT 700 C 86
Wiek: 54
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 77
Skąd: Płochocin
Wysłany: 2011-02-17, 17:27   

Podłączając się do tematu czy można zalać kardana olejem 75W80 shella ?Zostało mi z wymiany ojeju w skrzyni biegów.
 
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9472
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2011-02-17, 17:30   

urko napisał/a:
Podłączając się do tematu czy można zalać kardana olejem 75W80 shella ?Zostało mi z wymiany ojeju w skrzyni biegów.




Można. :-D
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
putrycy 

Motocykl: VT500E
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 18
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-03-16, 15:34   

Hej! Ja też się tutaj podłączę. Zacznę od tego, czy w przypadku kardana także należy unikać mieszania oleów ? Nie mam pojęcia co tam jest obecnie wlane, a w razie czego trzeba by dolać. Dolać, czy najpierw spuścić to co tam jest ?
 
 
Rigez 
Rysiek


Motocykl: Honda Shadow VT 750 RC29 1987
Wiek: 57
Dołączył: 28 Paź 2007
Posty: 682
Skąd: Budczyce
Wysłany: 2011-03-16, 15:47   

Zlej to co jest w środku i zalej nowym Olej przekładni głównej SAE 80W

130 ml to nie jest aż tak wielki wydatek
 
 
 
tomek77 


Motocykl: Honda Shadow VT750 RC50 CA '10
Wiek: 46
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1492
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-03-18, 22:05   

Tak sobie przeglądam forum, nie to, że się czepiam, ale...

Todek napisał/a:
W VT700 zalałem Elfa i zaczął mi wyć mechanizm różnicowy. Wypuściłem i zalałem Hipolem i było OK. :lol: :lol: :lol:


:shock:

Todku, mechanizm różnicowy to raczej w samochodzie występuje? Wybacz jeśli się mylę.



... i podpadłem starszemu :oops:
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9472
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2011-03-18, 22:12   

Nie, nie mylisz się. :-D To ja źle się wyraziłem. :-D
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
bart1973 
Warchoł i renegat


Motocykl: Honda CBF 1000 F '12
Wiek: 50
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 1185
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-03-19, 08:46   

Todek napisał/a:
Nie, nie mylisz się. :-D To ja źle się wyraziłem. :-D




Co się Panie dzieje na tym świecie :shock:
_________________


Ojciec - to brzmi dumnie!!!
 
 
 
Jeżol 


Motocykl: VT1100C (1986)
Wiek: 39
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 301
Skąd: P-ń
Wysłany: 2011-04-08, 15:46   

To inaczej:
DYFER :mrgreen:
_________________
 
 
Zibi665 
dVa gary


Motocykl: VTX-1800 F '06
Wiek: 68
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 2458
Skąd: Libiąż, KCH
Wysłany: 2011-04-08, 23:29   

Jeżol napisał/a:
To inaczej:
DYFER :mrgreen:
Masz na myśli oczywiście samochód, prawda? :-P
_________________
To mówiłem ja - Jarząbek :-P .
================
Ach ten oddech ;-) .
 
 
intruz 

Motocykl: Sabre 1100
Wiek: 49
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 204
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-05-10, 11:21   

raczej przekładnia, a nie dyfer...dyfer to potoczna nazwa ukł. różnicowego, który występuje w samochodach...

[ Dodano: 2011-05-16, 10:27 ]
własnie wymieniłem u siebie i przy motocyklu w pionie weszło 230 ml do poziomu wlewu!!! Czy jesteście pewni, że motocykl powinien być pionowo?
_________________
Wynajmę Jaguara do ślubu - może być z obstawą motocyklową:

http://jaguaremdoslubu.blogspot.com/
 
 
yarkom 
Jarek


Motocykl: VT 700 C 86
Wiek: 58
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 246
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2011-06-14, 07:07   

Todek napisał/a:


Połowa z 0.5 litra to 250 ml. Dużo za dużo wlałeś. Powinieneś wlać max. 130 ml. bo inaczej będzie wywalać przez odpowietrznik. Sprawdzone osobiście i przez Jamcia. :-D


Wczoraj zmieniałem olej u siebie, na początku zlałem stary do pojemnika po serku homo (125g) - było go prawie pełno. Potem do takiego samego pojemnika nalałem świeżego Hipolu i zalałem do przekładni. Następnie sprawdziłem ile wlałem.. okazało się że weszło ok 180 ml. Czytałem że ma być 130, ale po wlaniu nie przelewało się przez otwór wlewowy i taka ilość była wcześniej. Czy to możliwe że dawniej (w 1986r) więcej oleju się wlewało?
_________________
"Get your motor runnin'
Head out on the highway
Lookin' for adventure"
Steppenwolf "Born to be Wild"

https://picasaweb.google.com/111954795753993843437/HondaShadow700c?authkey=Gv1sRgCK6QhoWsnu6UCQ&feat=directlink#
 
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9472
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2011-06-14, 07:51   

Cytat:
ale po wlaniu nie przelewało się przez otwór wlewowy

Nic nie ma się przelewać. Ile razy mam powtarzać. Do przekładni końcowej powinno być wlane 130 ml oleju. Tyle idzie do VT1100, do VT750 i VT700 z lat 80.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Siwy_Dym 
Mariusz


Motocykl: BMW R1200GS ADV
Wiek: 50
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 1107
Skąd: Lublin/Radom /LU/
Wysłany: 2011-06-14, 08:01   

Todek napisał/a:
Cytat:
ale po wlaniu nie przelewało się przez otwór wlewowy

Nic nie ma się przelewać. Ile razy mam powtarzać. Do przekładni końcowej powinno być wlane 130 ml oleju. Tyle idzie do VT1100, do VT750 i VT700 z lat 80.


np. do VTX lejemy tylko 120 ml oleju i ani grama więcej ;-)
_________________
Nic tak nie zabija czasu jak motor
 
 
yarkom 
Jarek


Motocykl: VT 700 C 86
Wiek: 58
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 246
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2011-06-14, 08:55   

Todek napisał/a:

Nic nie ma się przelewać. Ile razy mam powtarzać. Do przekładni końcowej powinno być wlane 130 ml oleju. Tyle idzie do VT1100, do VT750 i VT700 z lat 80.


OK to operacje zmiany zrobie jeszcze raz, w koncu mam 1l hipolu. Czytalem ze 120 wlewac, tylko zdziwilo mnie ze tyle wylalem starego.
_________________
"Get your motor runnin'
Head out on the highway
Lookin' for adventure"
Steppenwolf "Born to be Wild"

https://picasaweb.google.com/111954795753993843437/HondaShadow700c?authkey=Gv1sRgCK6QhoWsnu6UCQ&feat=directlink#
 
 
 
KALI 
JARO

Motocykl: BMW 1250GS 2023r. H-D 1350 Electra Glide
Wiek: 53
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 3992
Skąd: WROCEK
Wysłany: 2011-06-14, 11:08   

Todek napisał/a:
Cytat:
ale po wlaniu nie przelewało się przez otwór wlewowy

Nic nie ma się przelewać. Ile razy mam powtarzać. Do przekładni końcowej powinno być wlane 130 ml oleju. Tyle idzie do VT1100, do VT750 i VT700 z lat 80.

Masz słuchać Todka, w końcu w tych sprawach nie jest ZIELONY :!:
_________________
Przeznaczenie myli sie w połowie przypadków.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM