Przesunięty przez: Globi 2009-04-11, 20:08 |
Uszczelniacze i olej do lag??? |
Autor |
Wiadomość |
payel [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-04-12, 15:21
|
|
|
Globi napisał/a: | No to nie ma się co zastanawiać. Jedno rozbieranie lag i wymienisz dwie rzeczy |
Dokładnie za jednym zamachem wszystko a później juz tylko radosc z jazdy |
|
|
|
|
janus [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-04-15, 21:13
|
|
|
Ja poprzednio miałem 10W Motul i powiem że było za miękko teraz mam 15W tez Motul i jest o niebo lepiej, no i oczywiście najlepiej wszystko wymieniać |
|
|
|
|
radziok16
HAKER
Motocykl: VN 1500 Classic Fi
Wiek: 37 Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 337 Skąd: Kępno
|
Wysłany: 2009-04-24, 23:10
|
|
|
Mam VT 600 z 95r. , jutro mam zamiar wymienić olej w przednich lagach i uszczelniacze ze względu na to że cieknie, ile lać oleju w serwisówce podane jest że 463ml/goleń a w jednym z tematów dotyczących przedniego zawieszenia na tym forum ktoś napisał że 463 na dwa golenie to jak to w końcu jest ? |
|
|
|
|
saretar
known as: mikmac
Motocykl: Suzuki V-STROM DL650A '11
Wiek: 45 Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 781 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-04-25, 07:47
|
|
|
we wszystkich naszych moto jest "prawie pol litra" na JEDNA golen |
_________________ "trzeba się tylko dobrze napędzić..." @by Radosław |
|
|
|
|
Jamcio
Motocykl: BMW R 1150 GS 02
Dołączył: 08 Lis 2008 Posty: 2167 Skąd: Klembów zamość
|
Wysłany: 2009-04-25, 08:20
|
|
|
Na jedną goleń. Jak będziesz wymieniał to podnieś przód moto jak najwyżej. Ja podstawiłem podnośnik samochodowy i na nóżce udało mi się podnieść tak, że przednie koło wisiało w powietrzu. |
|
|
|
|
Jamcio
Motocykl: BMW R 1150 GS 02
Dołączył: 08 Lis 2008 Posty: 2167 Skąd: Klembów zamość
|
Wysłany: 2009-04-25, 15:36
|
|
|
Dla mnie też się nie za bardzo z szybą podoba ale komfort jazdy jest niesamowity. Jak bym chciał pomykać 150 to bym kupił sobie zupełnie inne moto (czytaj szlifierkę) |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 42 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2009-04-25, 20:13
|
|
|
Moja pokazała 155km/h i chciała więcej!!!!
Ale po wymianie napędu to już "tylko" 150km/h |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
radziok16
HAKER
Motocykl: VN 1500 Classic Fi
Wiek: 37 Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 337 Skąd: Kępno
|
Wysłany: 2009-04-25, 21:22
|
|
|
GhoustDragon ale z szybą czy bez ?
co do szlifierki to nie mam zamiaru zamieniać moto na kawałek plastiku, tylko że te 120 to pomykałem ETZ 250 w ubiegłym roku
A tak w ogóle jestem w trakcie zmiany simmeringów w przednim zawieszeniu, nie umiem rozkręcić lag tzn śruby pod spodem łączącej goleń z lagą więc postanowiłem wydłubać stare simmeringi lecz nim to zrobię i je uszkodzę chciałem spisać rozmiar ale na górze jest tylko napis NOK a dalej BR13714E gdzie znajdę rozmiar simmeringa ? |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 42 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2009-04-25, 22:54
|
|
|
radziok16 napisał/a: | GhoustDragon ale z szybą czy bez ?
A tak w ogóle jestem w trakcie zmiany simmeringów w przednim zawieszeniu, nie umiem rozkręcić lag tzn śruby pod spodem łączącej goleń z lagą więc postanowiłem wydłubać stare simmeringi lecz nim to zrobię i je uszkodzę chciałem spisać rozmiar ale na górze jest tylko napis NOK a dalej BR13714E gdzie znajdę rozmiar simmeringa ? |
Oczywiście, że z szybą Taką ładną, przyciemnianą
Rozmiar znajdzesz w tym temacie kilka postów wcześniej...
Lub tu:
1) http://www.sklepmotocyklo...ego_zawieszenia
2) http://www.moto-akcesoria...oducts_id=11918 z tym, że tu musisz jeszcze osobno kupić http://www.moto-akcesoria...oducts_id=18221
3) http://e-motocykl.com/skl...p=info&pid=1399
4) http://sklep.intercars.com.pl/ Tu też pyłowe osobno, z tym że nie maja w ofercie.
Ja jeszcze u siebie nie rozbierałem(będę to robił po week majowym) ale myślę że jakoś dam sobię radę. Jak coś to pytaj |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
jacabe
Motocykl: Honda VF 750C2 - 1995; VT500C-sprzedana
Wiek: 50 Dołączył: 24 Lut 2008 Posty: 148 Skąd: Lębork
|
Wysłany: 2009-04-26, 08:32
|
|
|
Ghoust Dragon zastanów się czy nie łatwiej bedzie dorobić klucz do lrozkręcania lag. Wydłubując uszczelniacz raz że się namęczysz i nic nie zyskasz bo to nie jest takie proste jakby się mogło wydawać, a po drugie ryzykujesz porysowaniem gładzi rur teleskopów co skutkować będzie ciągłymi wyciekami (próbowałem). Pięknie opisał i obfotografował to ktoś na naszym forum w VT 500c. Wystarczy poszukać. Pozdrawiam. |
_________________ Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 57 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9591 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2009-04-26, 09:45
|
|
|
Otóż to, lepiej będzie dorobić klucz i rozebrać lagi. Bo możesz sobie narobić więcej kłopotów robiąc to po Twojemu.
Tutaj Cezar opisał dokładnie jak się rozbiera lagi i wymienia uszczelniacze.
http://www.shadow.org.pl/...opic.php?t=1956 |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 42 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2009-04-26, 11:47
|
|
|
jacabe napisał/a: | Ghoust Dragon zastanów się czy nie łatwiej bedzie dorobić klucz do lrozkręcania lag. Wydłubując uszczelniacz raz że się namęczysz i nic nie zyskasz bo to nie jest takie proste jakby się mogło wydawać, a po drugie ryzykujesz porysowaniem gładzi rur teleskopów co skutkować będzie ciągłymi wyciekami (próbowałem). Pięknie opisał i obfotografował to ktoś na naszym forum w VT 500c. Wystarczy poszukać. Pozdrawiam. |
Spokojnie Panowie To Radziok chce wydłubywać
Ja będę rozbierał przeczytajcie uważnie
Aż takim "beztalenciem" mechanicznym nie jestem i wiem co i jak, ale dzięki za "czujność" |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
radziok16
HAKER
Motocykl: VN 1500 Classic Fi
Wiek: 37 Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 337 Skąd: Kępno
|
Wysłany: 2009-04-27, 06:44
|
|
|
Sugerujesz że jestem beztalenciem ?? :PP już nie raz tak robiłem przetnę je wpół i same wypadną... na wczorajszym motobajzlu szukałem takich kluczy lecz nic ciekawego nie znalazłem a tylko przy jednym stanowisku mieli simmeringi do VT 600 |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 42 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2009-04-27, 21:08
|
|
|
Nie wytrzymałem i.... lagi już wyciągnięte
Podobnie jak kolega Radziok mam problem z rozkręceniem- brak odpowiednio długiego klucza. I tu moje pytanie czy ktoś z Was ma takie "ustrojstwo"?
Jak to dokładnie wygląda? Zakończone imbusem czy nasadką? Jake wymiary? A może jakiś ciekawy patent na rozebranie? |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
radziok16
HAKER
Motocykl: VN 1500 Classic Fi
Wiek: 37 Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 337 Skąd: Kępno
|
Wysłany: 2009-04-28, 06:35
|
|
|
Ja po sklepach szukając dałem sobie spokój bo ten klucz musiał by mieć około 40cm dł., wziąłem długi cienki śrubokręt naciąłem nim simmering w pół, podważyłem i wyszedł i beztalencie nic nie uszkodziło :PP a przy najmniej zaoszczędziłem czas na rozbieranie całości, po za tym w serwisówce widać że, jest zakończone nasadką. Ja przód już zamontowałem :P |
|
|
|
|
|