:
Nie chce psioczyć, bo kazdy podpowiadał z checi pomocy ale...
Po napotkanych przeszkodach zaczynam bardziej rozumieć serwisowkę (97-01 - jest rozległa i precyzyjna, choc od wersji CD ). Krecące sie w kółko śrubki spustowe( nie bedące śrubkami spustowymi ) sa tak naprawde śrubkami trzymającymi tłok w ladze, ktory znajdujace sie na samym dole całego amortyzatora, ogranicza dobijajacą rure i podpiera spreżynę. Suma sumarum moge teraz powiedziec że wymiana oleju w modelu mym wymaga demontażu amortyzatorów z półki.
Dzis będę miał wiecej czasu i mam nadzieje w końcu to skończyć. Okaze sie także czy będe musiał demontować uszczelniacze, czy wystarczy( jak to rysunek pokazuje ) wylac olej góra amorka. Martwia mnie tylko te kręcące śrubki, czy przypadkiem nie zostały na tyle mocno poluzowane że będzie bedzie tamtedy ciekło. jesli uda sie wylać cały olej, to będę próbował je jakoś dokręcić.
Kupiłem LOKOMOTYWĘ :)
:
Os napewno jest gwintowana a małe imbusy zabespieczają ją przed odkręceniem.
Zamiast ampula 17 kup wydłużoną nakrętkę 10 na klucz 17, wchodzi w nasadkę 17 i masz klucz za 1,50 pln
:
Kolego i teraz masz problem. Niestety za późno przeczytałem ten post i nie zdążyłem ćię ostrzec żebyś broń boże tego spustu nie dotykał. Miałem to samo przed wyjazdem na zlot do sanoka i skończyłem w serwisie, bez specjalnego długiego klucza nie dokręcisz ani nie rozkręcisz lagi (nie mówiąc o tej cudownej śrubce spustowej) chcąc wymienić uszczelniacze. Ja zawiozłem same lagi do serwisu i zapłaciłem 50zł za dwie z olejem + 65zł uszczelniacze.Pozdrawiam
delta81
[Usunięty]
2008-12-08, 13:08
:
Albo jestem ślepy, albo nie znalazłem.
Ile trzeba wlać oleju do każdej lagi?
gniew1
[Usunięty]
2009-01-08, 13:28
:
Też mam zamiar wymienić olej i uszczelniacze w przednich lagach, w swoim Cieniu.
Koledzy ile tego oleju tam wchodzi? Nigdzie nie mogę znaleźć info. na ten temat.
:
gniew1 napisał/a: |
Też mam zamiar wymienić olej i uszczelniacze w przednich lagach, w swoim Cieniu.
Koledzy ile tego oleju tam wchodzi? Nigdzie nie mogę znaleźć info. na ten temat. |
463cm³ do obu lag czyli po około 230cm³ do każdej, ja tak wlałem do swojego Cienia i jest ok.
"Kiedy siedzę na maszynie totalny czuję luz" (Dżem)
: Uszczelniacze i olej do lag???
Nieszczęscie mi się stanęło i przednie zawieszenie zaczęło lać. Szukałem, szukałem i nie znalazłem
Może jakieś sugestie co do oleju(jaki- mineralny czy syntetyczny, jakiego producenta itd.) oraz jakie uszczelniacze najlepiej zastosować??? Kupić same "przeciwpyłowe" a uszczelniacze dobrać czy odrazu komplet???
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
: Re: Uszczelniacze i olej do lag???
payel napisał/a: |
Witam, przeciw pylowe chyba nie maja zbyt wiele wspolnego z laniem a spelniaja role bardziej ochraniaczy jak sama nazwa wskazuje przed pylem itd ale kup najlepiej komplet nie jest to duzo wiekszy wydatek wymiar to 39mmx52mmx11mm choc najlepiej wyciagnac stare i sprawdzic czasami moga byc niespodzianki (sprzedaja rozne srednice zewnetrzne do VT 600 51mm i 52mm) a olej najlepiej MOTUL lub cos firmowego 10W lub jak chcesz troche twardsze zawieszenie to 15W |
Wiem do czego są przeciwpyłowe ale już wiekowe i spękane więc zastanawiam się czy nie robić wszystkiego(i chyba na tym stanie).
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
No to nie ma się co zastanawiać. Jedno rozbieranie lag i wymienisz dwie rzeczy