VT700c made by Skandal89
Odpowiedz do tematu

:
W moim motocyklu kierownica ma 22mm, a to podobny rocznik.
Zerknij na średnicę przy samej manetce, w 1100 pod włącznikami (kierunkowskazów/zapłonu) jest zmiana średnicy.
Pozdrawiam

:
Marcik 1100, dzięki za informację ;-)

Dziś trochę podłubałem, wymieniłem zielony bandaż na jedyny słuszny czarny i dołożyłem drugą stronę.





Plus nowe lusterka:


:
Dooobra robota!
Przemyśl jeszcze temat wymiany kierownicy na trochę szerszą.
Przy tej oryginalnej niestety jest uczucie jakby się „prowadziło taczkę”.
Ja poszedłem tą drogą i jestem mega zadowolony bo prowadzenie jest dużo wygodniejsze.
Szczególnie „in plus” jest jak się jeździ czasem z plecaczkiem :-)
Pierwszy test zrobiłem na takiej:
https://allegro.pl/oferta/kierownica-honda-vt-125-500-600-750-1100-shadow-10751603280
I już było spoooro lepiej
Później zrobiłem test na nieco szerszej (jakieś +10cm) i …. już ta pozostała :-)
Ale przy wzroście około 175cm ta z podanego linka powinna też pasować.
Przy stosowaniu szerszych kierownic trzeba byłoby kombinować z linkami - na tej mojej wystarczyły na styk.

:
Skandal89, wygląda super 8-)

:
KateTheTigress, tym razem zakręcane na mokro tak jak pisałaś, dużo lepiej faktycznie się zaciąga i brudzi niesamowicie, rąk do tej pory nie mogę domyć dokładnie :mrgreen:

Pytanko do forumowiczów, chcę zrobić polerki elementów aluminiowych i chromów, chciałbym kupić jakiś zestaw na wkrętarkę, kółka polerskie, gąbki, pasta. Możecie coś polecić? Mam w domu pastę aluchrom z K2 ale polerując ręcznie szczerze mówiąc nie zauważyłem jakiś efektów.

:
Ja korzystam z pasty do chromów/nikli tej marki: https://g8g.pl/kategoria-produktu/na-zewnatrz/pielegnacja-metalu/
Bardzo ładnie zbiera utlenienia i potrafi wyczyścić/skasować małe kropeczki z rudym. Używam jej do ręcznej polerki. Nawet częściowo udało mi się nią zdjąć przypalenia po butach z kolanka jak i z tłumika. Tylko jeśli zdecydujesz się na ten produkt (wiem, nie jest tani), to używaj do tego miękkich szmatek, zarówno do nakładania, jak i końcowej polerki. W innym przypadku twarde polerki/czyściwa w połączeniu z tym produktem mogą pozostawić zarysowania. Także lepiej kilka razy niż raz, a mocno. Pasta bardzo wydajna. Po nałożeniu dać jej trochę czasu, aby zadziałała z podłożem. Produkt przeznaczony do każdego rodzaju metalu. Nie wiem z czego są wykonane fabryczne klamki w VT750, czy czyste aluminium, czy z domieszką, ale po ręcznej polerce tą pastą wyraźnie odzyskały dawny blask. Dodatkowo pasta tworzy (według producenta), filtr ochronny przed promieniami słonecznymi jak i ma chronić przed korozją. Osobiście polecam ten produkt. Zapewne Ktoś tu z forum poleci Ci inne produkty, równie skuteczne, ale zapewne w bardziej przystępnej cenie.

Powodzenia życzę w odbudowie maszyny. Serce mi się kroi, bo bardzo podobny egzemplarz stoi w Wołominie pomiędzy stacjami Wołomin, a Wołomin Słoneczna pod chmurką, już całą zimę i parcieje. Chyba ją ktoś zostawił. Nie ma aku, kable na wierzchu, ale reszta wskazuje na kompletny motocykl. Nie wygląda na położoną, brak skrzywień, otarć, wgnieceń. Niby cała, ale jednak ktoś się z nią rozstał, porzucił. Tak mnie przy walentynkach to porzucenie poruszyło, że musiałem napisać :cry:

Honda Shadow VT 125, Honda CMX 500 Rebel, Honda Shadow VT750 Spirit
:
Kudłaty_1975, serdeczne dzięki za radę, cena nie jest jakaś straszna jak na produkt który działa ;-)

Co do porzuconej Hondy to cóż, pod blokiem mojej wtedy jeszcze dziewczyny a teraz żony stało piękne stare Volvo aż zarosły koła mchem, tylko dlatego, że właściciel sprzedać nie chciał nikomu a sam już nie był w stanie jeździć więc autko lata stało i niszczało :-|

:
Dziś w końcu pogoda dopisała :mrgreen:

Trzeba było dolać wody destylowanej do akumulatora, wymienić olej i filtr i w końcu odpalić pierwszy raz w tym sezonie, dopaliłem bandaże termiczne i można było się w końcu przejechać :-)




:
Zacnie wygląda :toast:

motocykle to nie wszystko-liczy się pasja

CrusaderRider
:
Skandal89, pięknie! Jak nóweczka 8-)

:
nadal jest kilka detali do zrobienia, mam aktualnie problem z zaschniętymi kroplami wody na lakierze, ma ktoś na to jakiś sposób? Jakiś preparat? Ogólnie myślę, tez nad nałożeniem sobie ceramiki na lakier.

:
Skandal89, tylko pasta lekko ścierna do lakieru a później polerka. Nie polecę Ci nic z własnego doświadczenia ale na rynku jest sporo takich środków i z tego co widziałam to działają super ;-)

:
Bardzo fajnie wszystko wyszło! :-) Podrzuciłbyś linka do lusterek? Chętnie bym u siebie takie zamontował.

:
Co do lakieru będzie niedrogo, szybko, a efekt końcowy bardziej niż zadowalający. Łatwy w użyciu. Przy okazji lekkiej polerki (ręczna wystarczy), zabezpiecza/woskuje. Ale brudzi wszystko wokoło – zawiera pigmenty. Trzeba uważać, lub zabezpieczyć taśmą np. malarską. Wosk ładnie spoleruje ślady po wodzie i pięknie wypełni wszelkie drobne koliste płytkie ryski. Lakier odzyska dawną świetność: https://sklep.motogo.pl/sonax-wosk-czarny-koloryzujacy-p6974

Honda Shadow VT 125, Honda CMX 500 Rebel, Honda Shadow VT750 Spirit
:
gromov napisał/a:
Bardzo fajnie wszystko wyszło! :-) Podrzuciłbyś linka do lusterek? Chętnie bym u siebie takie zamontował.


https://allegro.pl/oferta/lusterka-shiny-scrambler-czarne-custom-cafe-sg-9744322975?snapshot=MjAyMi0wMS0xMlQxNDoxOTo1My45NjRaO2J1eWVyOzYyMTY0Zjg1Y2M4N2NlMGVjOGI1ZDk1YWRmNzc4MzQ2ZGMzZTRiMTBkNTE0MWM3N2IzYWJmNjEwNGY5NTI5NjA%3D

Proszę bardzo, od siebie mogę dodać, że wykonane naprawdę porządnie, nieco mniejsze niż oryginały ale mi się z nimi dobrze jeździ.

KateTheTigress
Kudłaty_1975


Dzięki za rady :-)

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group