/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymienioma zębatka na 40 zębów
Autor Wiadomość
kakus 

Motocykl: Honda Sadow VT 600 C
Wiek: 52
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 31
Skąd: Lublin
Wysłany: 2020-06-12, 15:09   Wymienioma zębatka na 40 zębów

Witam , panowie mam problem, po pierwsze jaką maksymalną prędkość osiągają wasze 600 . Moja przed wymianą zębatki ledwo osiągała trochę ponad 120 km/h , po przeczytaniu paru postów postanowiłem wymienić zębatkę na 40 , nie chodziło o prędkość ale spadek obrotów powyżej 100 km/h , były ustawiane gażniki bo wymieniłem tłumik na oryginalny , mój był rozwiercony, fajny głośny, ale sąsiadów doprowadzałem do nerwicy. Ostatnio w weekend wybraliśmy się na Roztocze było gdzie jechać szybciej i jakie było moje zdziwienie jak na 4 biegu osiągam znów 120 km/H i grama więcej, kumpel który jechał za mną mówi że bardzo dymi z wydechów , manetka gazu na maksa a honda nic więcej, nie wiem co się dzieje ale powinno być troche szybciej, ciężko mi wyprzedzać tiry, tak ogólnie jeżdżę do 100 km/H Ale czasem trzeba szybciej, no i jeszcze mam wrażenie A raczej pewność że pali dużo więcej bo wyszło ponad 6,5 litra na 100 km . Panowie co jest nie tak, gażniki źle ustawione czy silnik do dupy , czy ten typ tak ma . Honda z 1994 roku, przebieg około 45 tyś, do 100km/h szybko się rozpędza , dobrze chodzi równo, w sumie nie ma się do czego przyczepić, świece może 3 tyś po wymianie, filtr powietrza nowy. :-(
 
 
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1176
Skąd: Morszków/WSK, Marki
Wysłany: 2020-06-12, 16:09   

Zmiana przełożenia w teorii powinna sprawić że będzie szybciej. Niestety ten zabieg nie przekłada się na vmax tylko zmniejsza obroty w prędkościach przelotowych. Może warto było by go na 3 pociągnąć dobrych 60 mil/h i dopiero zapiąć 4 600 ogólnie nie jest demonem prędkości a mi na takim czy innym przełożeniu nie przekraczała 75/80 mil/h tyle że obroty na 4 były nizsze. Spalanie nie zmieniało się
 
 
towalsky 


Motocykl: GSX 1400 + SV 650 N
Wiek: 33
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 1232
Skąd: Puławy
Wysłany: 2020-06-12, 21:07   

Kolega z Poznania miał podobny kłopot ze spalaniem. Z tego, do mi wiadomo, to nie uporał się z nim. W efekcie zmienił motocykl.
_________________
-=ShadoW=-
 
 
 
slawekhrabia 

Motocykl: Honda Shadow vt 600
Dołączył: 08 Cze 2020
Posty: 12
Skąd: Strzyżów
  Wysłany: 2020-06-12, 21:33   

Jak to robicie że Wasze Shadowki spalają 6,5 l :shock: ?? Moja śmiga super i 3,7 l na 100 km. Jazda normalna w pojedynkę ważę 85 kg 4 bieg 80-90 km/h. Ta regulacja gaźników napewno jest dobra ? Może ktoś jakieś dysze za wielkie włożył ?
_________________
SlawekHrabia
 
 
Sylwek 
Kliper


Motocykl: VTX 1800C '04. VT600 '88. Junak M10 '59.
Wiek: 54
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 843
Skąd: Puszczykowo/Szczecin
Wysłany: 2020-06-12, 22:27   

kakus napisał/a:
osiągała trochę ponad 120 km/h

A może masz wersję z ograniczeniem mocy?
Sprawdź skąd była sprowadzona.

Ja założyłem 42 zęby i jest git, śr spalanie 4,5 min 3,5 max 6,5 (autostrada i non stop 140km/h)
_________________
"Kiedy siedzę na maszynie totalny czuję luz" (Dżem)
 
 
kakus 

Motocykl: Honda Sadow VT 600 C
Wiek: 52
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 31
Skąd: Lublin
Wysłany: 2020-06-12, 22:31   

W sumie nie wiem jak ustawili, mam ją 4 lata, na początku paliła około 5 litrów, 95 % jazdy po mieście krótkie odcinki, ale 3,7 litra no to podziw że tak mało, widać ja mam paliwo żerny model. Na początku jeździłem bardzo wolno, różnica była za duża po przesiadce z Jawy 350 TS.Z czasem coraz śmieje szybciej . Być może muszę zmienić mechanika .
 
 
kakus 

Motocykl: Honda Sadow VT 600 C
Wiek: 52
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 31
Skąd: Lublin
Wysłany: 2020-06-12, 22:34   

Jak to sprawdzić i jak odblokować jeśli już była zablokowana, tak jest od kąd ją mam , nie bardzo wiem o jej historii, poprzedni właściciel posiadał też ją kilka lat , ale była sprowadzana
 
 
Sylwek 
Kliper


Motocykl: VTX 1800C '04. VT600 '88. Junak M10 '59.
Wiek: 54
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 843
Skąd: Puszczykowo/Szczecin
Wysłany: 2020-06-12, 23:00   

kakus napisał/a:
Jak to sprawdzić i jak odblokować jeśli już była zablokowana, tak jest od kąd ją mam , nie bardzo wiem o jej historii, poprzedni właściciel posiadał też ją kilka lat , ale była sprowadzana


Poszukaj na forum, tematów trochę było a tu masz cos:

oddławienie
https://www.shadow.org.pl...ight=zd%B3awion
https://www.shadow.org.pl...opic.php?t=5268
https://www.shadow.org.pl...ight=zd%B3awion
_________________
"Kiedy siedzę na maszynie totalny czuję luz" (Dżem)
 
 
kakus 

Motocykl: Honda Sadow VT 600 C
Wiek: 52
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 31
Skąd: Lublin
Wysłany: 2020-06-13, 08:49   

Według dowodu rejestracyjnego moja ma 25KW , to chyba 34 KM , to pewnie jest zdławiona.
 
 
kakus 

Motocykl: Honda Sadow VT 600 C
Wiek: 52
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 31
Skąd: Lublin
Wysłany: 2020-06-13, 10:38   

kakus napisał/a:
Według dowodu rejestracyjnego moja ma 25KW , to chyba 34 KM , to pewnie jest zdławiona.
Ktoś się orientuję jakie koszty tego usunięcia, i może ktoś poleci kogoś w Lublinie.
 
 
Sylwek 
Kliper


Motocykl: VTX 1800C '04. VT600 '88. Junak M10 '59.
Wiek: 54
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 843
Skąd: Puszczykowo/Szczecin
Wysłany: 2020-06-13, 10:43   

powinna mieć 41KMm 30 kW, więc chyba masz zdławioną, ale wiesz... może po VINie lepiej sprawdzić, tylko już nie pamiętam jak i gdzie się to sprawdzało.
_________________
"Kiedy siedzę na maszynie totalny czuję luz" (Dżem)
 
 
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1176
Skąd: Morszków/WSK, Marki
Wysłany: 2020-06-13, 18:11   

Sylwek tylko twój rocznik ma 41 Kucy. 89 ma już 40 a od 97 37 koni. Tylko premierowy rocznik miał 41 km reszta słabła z roku na rok :-/
 
 
Sylwek 
Kliper


Motocykl: VTX 1800C '04. VT600 '88. Junak M10 '59.
Wiek: 54
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 843
Skąd: Puszczykowo/Szczecin
Wysłany: 2020-06-13, 19:39   

Skorupek napisał/a:
Sylwek tylko twój rocznik ma 41 Kucy. 89 ma już 40 a od 97 37 koni. Tylko premierowy rocznik miał 41 km reszta słabła z roku na rok :-/


Najprawdopodobniej masz rację :thx: :toast:
ale to 1 czy 2 kuce różnicy to niewiele i pewnie nieodczuwalne ;-) ;-) ;-)
ale 4 to już coś :chytrusek: :ride:
_________________
"Kiedy siedzę na maszynie totalny czuję luz" (Dżem)
 
 
slawekhrabia 

Motocykl: Honda Shadow vt 600
Dołączył: 08 Cze 2020
Posty: 12
Skąd: Strzyżów
Wysłany: 2020-06-13, 21:06   

Powaga tankowanie pod korek potem jazda 200 km znowu tankowanie pod korek i weszło "7,4 litra" , zmiana zębatki tylnej z 44 zębów na 40 zębów znowu pod korek i jazda trasa i nie wierze sam co widzę "6,7 litra" na 200 km co nam daje "3,4 litra na 100 km" !!! (ta sama stacja ten sam dystrybutor prędkość przelotowa 70-90 km/h)
Jak to możliwe że Wam pali 6,5 na 100 km :shock: ?
Sprawdźcie ciśnienie w kołach ja mam 2 bary przód i 2,5 bara tył. Może naprawde macie jakieś dysze powkręcane większe może membramy w gaźnikach już nie takie?
_________________
SlawekHrabia
 
 
Sylwek 
Kliper


Motocykl: VTX 1800C '04. VT600 '88. Junak M10 '59.
Wiek: 54
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 843
Skąd: Puszczykowo/Szczecin
Wysłany: 2020-06-13, 21:52   

slawekhrabia napisał/a:
prędkość przelotowa 70-90 km/h)

przy takiej prędkości nic dziwnego ze tyle pali, u mnie to samo.
Wbij się na autostradę lub "eSkę" i jedź non stop 130-140km/h a spali Ci 6,5l./100km
_________________
"Kiedy siedzę na maszynie totalny czuję luz" (Dżem)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM