Przełożenia 16/44 VS 16/40 :)
Odpowiedz do tematu

: Przełożenia 16/44 VS 16/40 :)
Witam chciałbym podzielić się spostrzeżeniami na temat wielkości tylnej zębatki. W oryginale mamy 16/44 co przy prędkościach powyżej 80 km/h daje nam męczące wysokie obroty . Każdy kto poczytał forum może znaleźć opis że warto założyć 16/40 :). I tak zrobiłem ( dzięki Panowie za mądre porady). Motocykl w trasie przy prędkości 80 km/h - 100 km/h nie ma już tak wielkich obrotów i jazda stała się przyjemna :) Na przyspieszeniu nic wiele nie stracił a biegi stały się dłuższe. Pierwszy bieg może jest minimalnie za długi ale do normalnej jazdy nie przeszkadza. Miałem obawy co z podjazdami do górek (mieszkam w terenie raczej górzystym) i powiem Wam motocykl daje rade bez konieczności redukowania biegów. Po kilku tankowaniach dopiszę jak zmieniło się spalanie (do tej pory 3,7 l / 100 km). Pozdrawiam

SlawekHrabia
:
Witaj. A możesz nam powiedzieć jakiego zestawu (zębatki+łańcuch) użyłeś? Dzięki wielkie:)

:
z którego roku masz tego VTka ?

:
caymofo napisał/a:
Witaj. A możesz nam powiedzieć jakiego zestawu (zębatki+łańcuch) użyłeś? Dzięki wielkie:)


Ja do swojej użyłem łańcuch DID, a zębatki JT Sprocket.
Tu uwaga !! Zębatka zdawcza (mała) w VT 600 ma przynajmniej 2 ilości wieloklinów (chyba 5 i 16) - radzę zerknąć przed zamówieniem części ;-) ja nie zerknąłem :-P

:
Moja Shadowka jest z 1992. Zębatka zakupiona na allegro JT R1332 40z 119 zł. Łańcuch DID trzeba go troszke skrócić u mnie 2 ogniwa. Teraz dopiero jestem zadowolony z jazdy bo męczyły mnie trochę obroty powyżej 80 km/h :)

SlawekHrabia
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group