/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie gada na jeden cylinder
Autor Wiadomość
MirekP 

Motocykl: VT600
Dołączył: 22 Lut 2020
Posty: 8
Skąd: Poznań
Wysłany: 2020-03-10, 21:37   

stiv10 napisał/a:
Fajnie byłoby, abyś znalazł przyczynę i się tym pochwalił zamykając temat. Może któryś, kiedyś będzie miał podobny problem 🤔


Jasne, na pewno się pochwalę/pożalę, nie wiem tylko czy w tym tygodniu uda mi się do tego usiąść, a nie chciałbym żeby ktoś pomyślał że olałem temat bo się nie odzywam.
 
 
AMarek 

Motocykl: Vt 500 C 85r.
Wiek: 67
Dołączył: 17 Mar 2016
Posty: 252
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2020-03-10, 22:08   

Cały układ zapłonowy też łatwo sprawdzić, wystarczy podgrzać silnik do wystąpienia usterki, wyłączyć silnik. Podłączyć dodatkową świecę do fajki, porządnie podłączyć masę do tej świecy i uruchomić silnik-obserwować czy jest iskra.
 
 
lukas23 

Motocykl: vt 600
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 21
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: 2020-04-06, 22:47   

Witam, miałem kiedyś identyczny problem, uszkodzony zaworek iglicowy w gaźniku

https://www.shadow.org.pl...pic.php?t=22033
 
 
MirekP 

Motocykl: VT600
Dołączył: 22 Lut 2020
Posty: 8
Skąd: Poznań
Wysłany: 2020-06-02, 21:14   

Sorry za tak długą ciszę, ale przez te śmieszne wirusy musiałem wyjechać na trochę.

Z doskoku udało mi się zamienić cewki, niestety bez zmian.
Przy następnej okazji sprawdzę kompresję.
lukas23 napisał/a:
Witam, miałem kiedyś identyczny problem, uszkodzony zaworek iglicowy w gaźniku

Dzięki za podpowiedź, sprawdzę.

W międzyczasie zapytam o jakiś dobry warsztat w Poznaniu albo okolicy? gdzie mógłbym oddać sprzęt, jeśli się okaże że jest problem z kompresją.
 
 
MirekP 

Motocykl: VT600
Dołączył: 22 Lut 2020
Posty: 8
Skąd: Poznań
  Wysłany: 2020-06-29, 19:20   

Uff, udało się znaleźć winnego. W weekend wyciągnąłem gaźniki, żeby sprawdzić ten zaworek iglicowy i okazało się że tam już nie jest tak czysto. Zaworek iglicowy co prawda sprawny, ale trochę osadu się już zebrało, ale najgorzej wyglądała śruba do regulacji składu mieszanki. Cała jakby osmolona. A już najbardziej się zdziwiłem że brakuje tam uszczelki i tej małej podkładki :shock: . (nauczka na przyszłość żeby więcej rzeczy samemu robić).

Po wyczyszczeniu i zmontowaniu, działa jak złoto, oba cylindry pracują w całym zakresie, kolor na świecach wraca do normy, prawie nie strzela w rury. Nawet mimo braku uszczelnienia na tej śrubie.

Tak więc, dzięki chłopaki za pomoc.

Ale pojawia się jeszcze pytanie, czy gdziekolwiek dostanę taką podkładkę? z o-ringiem nie ma problemu, ale podkładka jest niestandardowa trochę. Czy lepiej od razu całą śrubę wymienić?
 
 
bogdi 
aby do przodu :)


Motocykl: vt600-NC700x i skutery dwa
Wiek: 59
Dołączył: 06 Cze 2013
Posty: 1049
Skąd: Kiełczów
Wysłany: 2020-06-30, 20:27   

nie jest tak źle, bo takie podkładki znalazłem w domu w manelarni ze śrubami :), są troszkę grubsze, ale jak wymieni się dwie to nie ma problemu, więc przypuszczam, że średnice mogą być w miarę "typowe"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM