Problem z odpaleniem VT 600
Odpowiedz do tematu

: Problem z odpaleniem VT 600
Witam
Chciałem dziś przepalić maszynę ale nie udało mi się jej odpalić , myślałem że akumulator padł ale po podpięciu sprawnego samochodowego dalej nie chce "zagadać"
Wrzuciłem filmik na youtube , brzmi jak jakiś przekaźnik (choć zielony jestem w temacie to moge palnąć głupotę) , ma ktoś pomysł co to może być ?

https://www.youtube.com/watch?v=FG4OKbzRass

:
Film jest prywatny, więc nikt z forumowiczów go nie obejrzy.

Moja Shadowka po zimie też ma problem z odpaleniem, jak to gaźnikowiec.

Kręci? Jest iskra? Jest paliwo?

:
Wybaczcie już poprawione na "niepubliczny" zmieniłem wcześniej ale nie zapisałem

:
1- sprawdzić kranik
2- sprawdzić iskrę i przy okazji czy świeca jest wilgotna

jeśli świeca sucha -
- jeszcze raz sprawdzić kranik
- sprawdzić pompę paliwa (jak posiada) i nalać paliwo do wężyka aby uzupełnić gaźniki, jeśli nie spływa, możliwe zaklejenie zaworków

jeśli brak iskry -
- kostki prądowe
- wyłączniki stopka, sprzęgło

jeśli to nie pomoże to szukać mechanika :)

:
Kurcze wykręciłem świecę sprawdziłem iskre, wkręciłem i odpalił ale jaja. No cóż jednak Honda jeździ jak wygląda, super maszyna nie do zdarcia.

:
Sadzac po filmie motocyklowy masz tak rozładowany, ze po podpięciu samochodowego zabrakło pradu dla rozrusznika. Nastepnym razem w takiej sytuacji podpinaj kablami do samochodu i daj mu się ze 3 minuty podladowac na wlaczonym silniku. I odpalaj moto na wlaczonym silniku samochodu, alternator sobie poradzi

Honda VT600 bóbr '95
Honda VFR750 '94
:
Niestety - czasem bywa tak, że rozrusznik jeszcze w miarę żwawo kręci ale .... prądu brakuje do wywołania iskry o odpowiedniej energii zdolnej zapalić mieszankę.
Akumulator po prostu musi być naładowany - na filmie widać (słychać) że jest moooocno rozładowany bądź masz duży spadek napięcia na połączeniach

:
Typowy odgłos rozładowanego akumulatora. Widzę te kabelki podpięte od prostownika chyba to nie są rozruchowe ? Daj porządne kable rozruchowe nie jakieś tam kabelki. Na 99% przekaźnik od rozrusznika. Przy okazji gasną kontrolki.

:
Aku ma już z 7 lat i trzeba będzie na wiosnę zapodać nowy bo na naładowanym w pełni tak wyglądały próby.

Samochodowy podładowany odpalił od strzała więc spadków raczej nie ma w instalacji.

Przewody rozruchowe mam bardzo dobre , może z perspektywy wyglądają jak od multimetru ;-)
https://allegro.pl/oferta/kable-przewody-rozruchowe-2x3m-35mm2-hq-polskie-7850541379?fromVariant=7850528212

:
Niestety - musisz zainwestować w nowe accu aby się nie zdziwić później, że nie chce odpalić.
Szukaj możliwie największej pojemności aby tylko gabarytami się mieścił ale to już temat na zupełnie inna dyskusję :-)

były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
:
Aku do wymiany, kup z możliwie największym prądem rozruchowym -V-ki lubią duże kopnięcie na początek.

:
Moja VT600 miała tak samo na słabym aku, do tego po jakimś czasie okazało się, że aku miał zwarcie i trzymał ledwo 10V, także nowa bateria na nowy sezon zakupiona. ;-)

Wstrząśnięty... ale nigdy zmieszany.
:
Kupiłem Tuborga 210A i pali od strzału (zgodnie z poradą Marudy mam świece NGK, na Densei nie palił zbyt dobrze - kiepska iskra).

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group