/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak mocy
Autor Wiadomość
sophisty 

Motocykl: VT600
Dołączył: 06 Cze 2019
Posty: 4
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-06-07, 12:49   Brak mocy

Cześć Panie i Panowie,

Borykam się od zakupu z brakiem mocy w mojej VT600. Po przeróbce na bobbera i zamontowaniu praktycznie pustych kominów (jest zwężka) i filtra K&N problem się wzmocnił. Teoretycznie powinno być ubogo tymczasem kolor świec i zapach benzyny w spalinach wskazuje na to, że jest raczej bogato. Moto osiąga max 110km/h przy czym nie przyspiesza jak powinno. Na pierwszy rzut poszła wymiana świec. Zaraz po wymianie przez kilka km Szadułka nagle odzyskała swoją moc. Później wróciła do stanu braku mocy. Bywało też kilka razy, że przy w pełni otwartej przepustnicy przerywała. Honda niebawem będzie miała regulację gaźników jednak zastanawia mnie to czy problem jednak nie leży po stronie zapłonu (dodam, że przy odpuszczeniu gazu mocno strzela w tłumiki). Czy uszkodzony moduł może dawać takie objawy? Czy raczej umiera i tyle?

Czy ewentualnie jest ktoś w stanie użyczyć mi swój moduł (najlepiej 3miasto)?

Pozdrawiam!
 
 
towalsky 


Motocykl: GSX 1400 + SV 650 N
Wiek: 33
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 1232
Skąd: Puławy
Wysłany: 2019-06-07, 13:01   

sophisty napisał/a:
dodam, że przy odpuszczeniu gazu mocno strzela w tłumiki


Zawsze Ci będzie strzelać, skoro masz puste, przelotowe rury. Ustaw luzy zaworowe, zrób gaźniki i wtedy szukaj dalej dziury. Po założeniu KN-owskiego filtra zalecana jest regulacja, do tego zmieniłeś fabryczny wydech.
_________________
-=ShadoW=-
 
 
 
sophisty 

Motocykl: VT600
Dołączył: 06 Cze 2019
Posty: 4
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-06-07, 13:10   

towalsky napisał/a:
sophisty napisał/a:
dodam, że przy odpuszczeniu gazu mocno strzela w tłumiki


Zawsze Ci będzie strzelać, skoro masz puste, przelotowe rury. Ustaw luzy zaworowe, zrób gaźniki i wtedy szukaj dalej dziury. Po założeniu KN-owskiego filtra zalecana jest regulacja, do tego zmieniłeś fabryczny wydech.


To oczywiste, że regulacja jest wymagana i będzie. Czekam na termin u speca. Nie mniej, nie wiem czy dokładnie przeczytałeś mój wątek ale jest tam informacja o tym, że przez pewną chwilę moto zaraz po wymienia świec odzyskała moc. Stąd pytanie o zapłon a konkretnie o moduł.
 
 
bogdi 
aby do przodu :)


Motocykl: vt600-NC700x i skutery dwa
Wiek: 59
Dołączył: 06 Cze 2013
Posty: 1049
Skąd: Kiełczów
Wysłany: 2019-06-07, 18:11   

bogata mieszanka to, filtr powietrza, poziom paliwa, łączenie przewodów "powietrznych"
może być i z elektryka, czyli styki przewodów, przewody i fajki, błędy modułu, w zasadzie konieczność sprawdzenia wszystkiego.
Najtaniej na początek, sprawdzić przewody i synchronizację ? - nie piszesz który masz model
jeśli przez chwilę "chodził" dobrze, to powracamy - przewody, powietrze, gaźnik (np. wieszający się zaworek, problemy z membranami
 
 
sophisty 

Motocykl: VT600
Dołączył: 06 Cze 2019
Posty: 4
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-06-08, 08:12   

bogdi napisał/a:
bogata mieszanka to, filtr powietrza, poziom paliwa, łączenie przewodów "powietrznych"
może być i z elektryka, czyli styki przewodów, przewody i fajki, błędy modułu, w zasadzie konieczność sprawdzenia wszystkiego.
Najtaniej na początek, sprawdzić przewody i synchronizację ? - nie piszesz który masz model
jeśli przez chwilę "chodził" dobrze, to powracamy - przewody, powietrze, gaźnik (np. wieszający się zaworek, problemy z membranami


Moja vt600 jest z 96 na dwóch gaźnikach. Czyli jednak do przeglądu wszystko. Przewody i fajki już zamówione a niebawem w takim razie gaźniki pójdą na stół. Prawdopodobnie od razu zmienię dysze główne na 117 i podniose troszkę iglice do max 1mm.
 
 
Kenet 


Motocykl: Shadow 600 '90
Wiek: 37
Dołączył: 26 Cze 2018
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-06-08, 14:21   

Kolego gaźniki trzeba ustawić koniecznie po wypruciu wydechów. Ja miałem ten sam problem - tzn nie był to problem bo jedyny minus po odetkaniu wydechu to było okropne strzelanie w rurę po zamknięciu gazu. Chwila zajawki, ale po 2 dniach już mnie to strzelanie zaczęło denerwować. Oddałem do ustawienia gaźniki, teraz jest bajka, moto przestało strzelać, przyspiesza chyba nawet lepiej jak przed wybebeszeniem tłumików także polecam zająć się gaźnikami w pierwszej kolejności.
 
 
sophisty 

Motocykl: VT600
Dołączył: 06 Cze 2019
Posty: 4
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-06-11, 10:57   

Dzięki Panowie, w przyszłym tygodniu oddaje do serwisu. Zdam relację.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM