Akcja REANIMACJA VT 600 1994
Odpowiedz do tematu

: Zdjęcia
Chwilowo jest jakiś problem z fotosik.pl i muszę wyjaśnić dlaczego zdjęcia są niewidoczne. Cierpliwości. Pozdrawiam

PZL Świdnik 1983
:
Ja od kilku lat używam "obrazki elektroda". Działa bez problemów.

: fotopsik
Musiałem doładować konto na fotopsiku. Zdjęcia wróciły :chytrusek:

P.S. Tak na marginesie to po tej renowacji, remoncie jak zwał tak zwał Honda jedzie ja po sznurku, nic nie hałasuje i 300 km nie powoduje zmęczenia nawet bez szyby. Jest GIT :ride:

PZL Świdnik 1983
: Powoli do przodu
rzut oka na silnik



a tu słoneczko wyszło i już widać cień...




i nowa kanapa


PZL Świdnik 1983
:
Pytanko odnośnie polerowania i czyszczenia aluminium oraz kół: czym to robisz? masz gdzieś firmę, która to czyści czy sam działasz jakimiś specyfikami? Napisz coś więcej, bo sam się nad tym zastanawiam w moim Cieniu. :)

: Polerka
Wszystko robię sam oprócz lakierowania. Nie mam warunków. Polerka żmudna i droga. Dużo materiałów ściernych typu filc, papiery wodne, pasty. Szprychy czyszczę pastą Tempo woskowo-ścierną. Trzeba uważać żeby nie zetrzeć ocynku. Jeśli brudu jest dużo i w miejscach trudno dostępnych to pomoże stara szczoteczka do zębów i pasta Tempo. Ogólnie robota męcząca i czasochłonna. Ale efekt jest tego warty. Koszty pomijam bo jeden filc 10 zł a idzie tego sporo. W sumie to ratowanie młodego klasyka więc.... koszty idą na drugi plan :ride:

Ostatnio zmieniony przez Walther77 2019-06-08, 23:34, w całości zmieniany 1 raz
PZL Świdnik 1983
: Polerka
Post pod postem. Zaraz dostane po łapach :koso: Przypomniało mi się, że lepiej to cholerne stare japońskie niby aluminium szlifować na sucho i papierem o grubości min 600 bo poniżej tego zostają rysy okropne. Ogólnie z bliska kilka rysek zostało mimo polerowania godzinami ale cóż. Fabryka to to nigdy nie będzie. Starałem się a wyszło jak wyszło :omg: :thx:

Ostatnio zmieniony przez Walther77 2019-06-08, 23:39, w całości zmieniany 2 razy
PZL Świdnik 1983
: ...bliżej finału ale nadal sporo do zrobienia
Błotnik tylny stary, źle pomalowany. Zamówiłem z laminatu i wtedy będę malował wszystkie plastiki i błotniki. Mam nadzieję , że uda się uratować oryginalne naklejki Custom. Poniżej kilka fotek z założonymi dodatkami. Brakuje stelaża i sakw oraz ostatecznej polerki szprych.


PZL Świdnik 1983
: ...SAKWY
W oczekiwaniu na nowy tylny błotnik oraz stelaże postanowiłem zrobić przymiarkę sakw. Pasują do stylu HARLEYa? ;-)


PZL Świdnik 1983
:
Kolego, możesz mi napisać jaki to jest dokładnie model kierownicy? :)

: Kierownica
Lucas MCL133 Roadstar Wide 96.5 cm , calowa.

PZL Świdnik 1983
:
Dzięki :) Szukam właśnie jakiejś bardziej prostej i szerokiej do swojego cienia.

:
Też jestem po wymianie kierownicy. Według mnie to
jedyna rzecz w VT600 która nie udała się konstruktorom.
Ja wstawiłem sobie kierownice typu T-bar i jestem zadowolony z rezultatu.

[URL=http://[URL=https://images89.fotosik.pl/203/b427b9b587fdca1c.jpg][/URL

: ..projekt JAK WAM SIĘ PODOBA?
Stelaże i sakwy zamontowane bez niszczenia wszystkiego po drodze tak jak to miało miejsce poprzednio. Żadnego wiercenia w błotniku :twisted: Cień ostatnio zrobił 700 km na HEL bez zająknięcia, spalając od 3,6 do 4,2 lytra na setkę ;-) Kilka fotek z aktualnego wyglądu.

P.S. Brakuje tylko nowego tylnego błotnika i będzie finał :chytrusek:



Podzielcie sie opinią, czy taka wersja Wam sie podoba i co byście ewentualnie zmienili. Dzięki!

PZL Świdnik 1983
:
Wydech masz rozwiercony?

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group