Witajcie,
kupiłem nie dawno SHADOW VT 750 C2 1999r. Po lewej stronie licznika znajduje się przycisk, który według mnie powinien służyć do odczytywania np przebiegu dziennego itp. A może jest to tylko jakaś zaślepka kontrolki a może rzeczywiście jakiś przełącznik, który u mnie nie działa... Dodatkowa informacja to taka, że poprzedni właściciel zamontował (wsunął) pod budzik krawat czyli musiał go najpierw zdemontować... Kontrolki jednak wszystkie działają...
w załączniku zdjęcie...
Pytanie brzmi: CO TO WŁAŚCIWIE JEST?
Odpowiedz do tematu
: przycisk przy liczniku
:
pojedyncze wciśnięcie tego przycisku powoduje przełączenie z przebiegu całkowitego na przebieg czasowy. Przytrzymanie przycisku przez kilka sekund zeruje licznik przebiegu czasowego.
:
no to już wiem, że u mnie ten przycisk nie działa...
zna się ktoś na tym...? mogę zalukać sam czy elektryk się kłania...
zna się ktoś na tym...? mogę zalukać sam czy elektryk się kłania...
:
... postaraj się dostać do tego przycisku i sprwdź czy coś nie jest po prostu odłączone. Jeśli boisz się grzebać sam albo czujesz że Cię to przerasta - elektryk
Honda - The Power of Dreams
:
Tak też zrobię: odłączone - podłączę, niezidentyfikowane zlecę elektrykowi..
:
A pytanko mam, od czego jest ta pomarańczowa kontrolka pod kontrolką temperatury z oznaczeniem "S"?
:
NIe wiem jak w Waszych maszynach ale u mnie pomarańczowa pokazuje czy boczna kosa jest złożona czy nie (side stand)
LwG
bobek358 napisał/a: |
A pytanko mam, od czego jest ta pomarańczowa kontrolka pod kontrolką temperatury z oznaczeniem "S"? |
NIe wiem jak w Waszych maszynach ale u mnie pomarańczowa pokazuje czy boczna kosa jest złożona czy nie (side stand)
LwG
:
No właśnie byłem sprawdzić :P to jest to ;) dzięki
:
Nie ma za co
Pozdrawiam
LwG
Pozdrawiam
LwG
:
Witajcie. To ja się niejako podepnę pod temat: mam również problem z wspomnianym przyciskiem w Aero z 2006 roku. Pezycisk działał prawidłowo do niedawna. Teraz nie reaguje, dodatkowo zachowując się, jakby był wciśnięty (zerują się wskazania trip1 i trip 2). Jak się do tego przycisku dobrać? Gumka jest chyba przyklejona. Czy muszę odkręcić zały moduł prędkościomierza od baku, czy da się wykręcić sam przycisk?
:
Musisz odkręcić kluczem ampulowym cały licznik z baku od spodu masz bezproblemowy dostęp, aczkolwiek sam przycisk jest "trwale zalany" o ile pamiętam.
Ukłony dla ciebie Gość .
:
Dzięki - właśnie o to mi chodziło.
Tak się zastanawiam, czy "zdechnięcie" przycisku może być związane z faktem montażu alarmu, ale chyba po prostu przełącznik umarł
Jak widać, im nowsze maszyny, tym szybciej się psują (prochu nie odkryłem)
Tak się zastanawiam, czy "zdechnięcie" przycisku może być związane z faktem montażu alarmu, ale chyba po prostu przełącznik umarł
Jak widać, im nowsze maszyny, tym szybciej się psują (prochu nie odkryłem)
:
Jeżeli alarmu nie montował Rzeźnik lub Drwal piłą łańcuchową to sam montaż alarmu nie powinien mieć wpływu na działanie przycisku. Sprawdziłem przed chwilą na schemacie elektrycznym przewody z przycisku idą bezpośrednio do układu cyfrowego licznika, nie wychodzi nigdzie na zewnątrz.
Ukłony dla ciebie Gość .
:
no i allleluja - w takim razie rozkręcam i pewnie skończy się na wymianie przycisku. Jeszcze jedno Gibek - wiesz może, jak jest przytwierdzona guma osłaniająca wspomniany przycisk? Jest przyklejana, czy demontowalna? Nie chciałbym sobie kuku w gumkę zrobić, działając zbyt "siłowo"
:
Odpowiedz do tematu
Niestety nie wiem sam dobierałem się do tarczy prędkościomierza i nie manipulowałem przy samym przycisku.
Ukłony dla ciebie Gość .