mały problem z wrzucaniem luzu
Odpowiedz do tematu

: mały problem z wrzucaniem luzu
Witam

Mam od początku (to znaczy od lipca jak kupiłem cienia)taki problem. Jak jadę i się zatrzymam to jeżeli prędzej(jeszcze jak się toczy motor) nie wrzucę luzu to gdy stanę np. na światłach nie mogę go znaleźć. Niby nic a zmusza do tego aby pamiętać o luzie jeszcze jak się koła kręcą. Może jakieś sugestie, za parę dni zakładam gmole to może trochę coś się da podregulować cięgnem od biegów??? :-D

:
A kontrolka biegu jałowego nie świeci się?

:
regulacja cięgna powinna sporo pomóc, jeżeli nie całkiem zniwelować problem, u siebie w 1100 miałem podobnie + zgrzytało i trzeszczało, jak wbijałem 1-nkę.... :-) mała regulacja i wszystko ustało :-D

: Re: mały problem z wrzucaniem luzu
asza napisał/a:
Witam

Mam od początku (to znaczy od lipca jak kupiłem cienia)taki problem. Jak jadę i się zatrzymam to jeżeli prędzej(jeszcze jak się toczy motor) nie wrzucę luzu to gdy stanę np. na światłach nie mogę go znaleźć. Niby nic a zmusza do tego aby pamiętać o luzie jeszcze jak się koła kręcą. Może jakieś sugestie, za parę dni zakładam gmole to może trochę coś się da podregulować cięgnem od biegów??? :-D




duże znaczenie ma też sama technika zmiany biegu na postoju . Musisz zmienić z przygazówką wtedy biegi powinny lepiej wchodzić . spróbuj i napisz czy coś pomogło , same chlastanie biegami niszczy skrzynię i ciężko znaleźć potrzebny bieg Miedzygas obowiązkowy

nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą

ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
:
kontrolka się świeci jak już wrzucę luz, a z przegazówką to jutro sprawdzę. A odnośnie regulacji cięgna (zzgrzytów nie mam) to czy lepiej trochę poluzować czy skrócić cugle???

:
poeksperymentuj sam :mrgreen: ogólnie to jak poluzujesz, to wywrzesz większy nacisk na 2-gi bieg, analogicznie rzecz ujmując jak zmniejszysz luz, to nacisk na 2-gi bieg zmaleje, na koszt nacisku na 1-szy bieg, może nie tyle należy operować tu słowem "nacisk" co przestrzeń użytkowa danego biegu. :-) Pokręć trochę a zobaczysz czy coś się zmieni. Ogólnie to nawet nie piszę o przegazówce, bo to mi się wydaje bardziej niż oczywiste w silnikach bez synchronizatorów obrotów. Pozdrawiam.

:
asza napisał/a:
kontrolka się świeci jak już wrzucę luz, a z przegazówką to jutro sprawdzę. A odnośnie regulacji cięgna (zzgrzytów nie mam) to czy lepiej trochę poluzować czy skrócić cugle???


luz na klamce sprzęgła powinien być ok pół cm w żadnym wypadku nie może brać od razu ,przy dobrze wyregulowanym luzie łatwiej jest dozować 1 i jazdę manewrową

nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą

ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group