Odpowiedz do tematu
:
Dzięki za podpowiedź. Tylko czyszczenie gaźnika, synchronizacje i regulację składu robiłem w ubiegłym roku na końcu sezonu, regulację robię wg serwisówki i na kolor świeczek (nie mam dobrego obrotomierza), ale jeszcze posprawdzam. Tylko nie bardzo rozumiem co z tą przepustnicą. iglica za długa ?
Banan na twarzy i wiatr we włosach, jak nie na głowie to w rozporku
:
Jak by było dobrze to by dobrze było ,gażnika tykać jak najrzadziej się da . Iglica jest od paliwa , tłoczek-przepustnica od powietrza średnich i wysokich obrotów . Na wolne ma być domknięte na ile się da ,wolne obroty muszą być spokojne , wręcz leniwe . Jak nasi wsadzili pazury w wydechy to sprawa wolnych obrotów się komplikuje . Ustawiać należy z uwzględnieniem przechodzenia z wolnych na szybkie obroty . Eksperymentalnie jak nie ma rezultatów ,popróbować przydławić wydechy
kajtyk napisał/a: |
Dzięki za podpowiedź. Tylko czyszczenie gaźnika, synchronizacje i regulację składu robiłem w ubiegłym roku na końcu sezonu, regulację robię wg serwisówki i na kolor świeczek (nie mam dobrego obrotomierza), ale jeszcze posprawdzam. Tylko nie bardzo rozumiem co z tą przepustnicą. iglica za długa ? |
Jak by było dobrze to by dobrze było ,gażnika tykać jak najrzadziej się da . Iglica jest od paliwa , tłoczek-przepustnica od powietrza średnich i wysokich obrotów . Na wolne ma być domknięte na ile się da ,wolne obroty muszą być spokojne , wręcz leniwe . Jak nasi wsadzili pazury w wydechy to sprawa wolnych obrotów się komplikuje . Ustawiać należy z uwzględnieniem przechodzenia z wolnych na szybkie obroty . Eksperymentalnie jak nie ma rezultatów ,popróbować przydławić wydechy
:
Lepiej póżno niż wcale. Wielkie dzięki za uwagi. Połowa problemu rozwiazana - już nie strzela. Druga połowa wciąż działa - obroty rosną. Nie bardzo wiem jak można obniżyć/wyregulować wysokość przepustnic ?
Banan na twarzy i wiatr we włosach, jak nie na głowie to w rozporku
:
Śrubka na linkach w pobliżu kranika paliwa
kajtyk napisał/a: |
Lepiej póżno niż wcale. Wielkie dzięki za uwagi. Połowa problemu rozwiazana - już nie strzela. Druga połowa wciąż działa - obroty rosną. Nie bardzo wiem jak można obniżyć/wyregulować wysokość przepustnic ? |
Śrubka na linkach w pobliżu kranika paliwa
:
Obie linki są lekko poluzowane właśnie.
Banan na twarzy i wiatr we włosach, jak nie na głowie to w rozporku
:
To dobrze , chodzi o dzwignię , śruba z plastikowym łbem
kajtyk napisał/a: |
Obie linki są lekko poluzowane właśnie. |
To dobrze , chodzi o dzwignię , śruba z plastikowym łbem
:
Odpowiedz do tematu
No tak, ale jest to śruba do ustawienia prędkości wolnych obrotów, ustawione są na ok. 1000 wg serwisowki. To co zrobić jeszcze mniej ?
Banan na twarzy i wiatr we włosach, jak nie na głowie to w rozporku