/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
strzały w tłumik. i lewe powietrze
Autor Wiadomość
kajtyk 
TopGaer

Motocykl: HONDA VT 500 C, 85`
Wiek: 61
Dołączył: 07 Sie 2020
Posty: 13
Skąd: Chełm, lubelskie
Wysłany: 2021-05-14, 13:52   

Dzięki za podpowiedź. Tylko czyszczenie gaźnika, synchronizacje i regulację składu robiłem w ubiegłym roku na końcu sezonu, regulację robię wg serwisówki i na kolor świeczek (nie mam dobrego obrotomierza), ale jeszcze posprawdzam. Tylko nie bardzo rozumiem co z tą przepustnicą. iglica za długa ?
_________________
Banan na twarzy i wiatr we włosach, jak nie na głowie to w rozporku
 
 
mamamuszi 


Motocykl: honda vt 500 c 87
Wiek: 65
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 333
Skąd: Czarnków
Wysłany: 2021-05-14, 17:45   

kajtyk napisał/a:
Dzięki za podpowiedź. Tylko czyszczenie gaźnika, synchronizacje i regulację składu robiłem w ubiegłym roku na końcu sezonu, regulację robię wg serwisówki i na kolor świeczek (nie mam dobrego obrotomierza), ale jeszcze posprawdzam. Tylko nie bardzo rozumiem co z tą przepustnicą. iglica za długa ?


Jak by było dobrze to by dobrze było ,gażnika tykać jak najrzadziej się da . Iglica jest od paliwa , tłoczek-przepustnica od powietrza średnich i wysokich obrotów . Na wolne ma być domknięte na ile się da ,wolne obroty muszą być spokojne , wręcz leniwe . Jak nasi wsadzili pazury w wydechy to sprawa wolnych obrotów się komplikuje . Ustawiać należy z uwzględnieniem przechodzenia z wolnych na szybkie obroty . Eksperymentalnie jak nie ma rezultatów ,popróbować przydławić wydechy
 
 
kajtyk 
TopGaer

Motocykl: HONDA VT 500 C, 85`
Wiek: 61
Dołączył: 07 Sie 2020
Posty: 13
Skąd: Chełm, lubelskie
Wysłany: 2021-05-21, 17:46   

Lepiej póżno niż wcale. Wielkie dzięki za uwagi. Połowa problemu rozwiazana - już nie strzela. Druga połowa wciąż działa - obroty rosną. Nie bardzo wiem jak można obniżyć/wyregulować wysokość przepustnic ?
_________________
Banan na twarzy i wiatr we włosach, jak nie na głowie to w rozporku
 
 
mamamuszi 


Motocykl: honda vt 500 c 87
Wiek: 65
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 333
Skąd: Czarnków
Wysłany: 2021-05-21, 18:09   

kajtyk napisał/a:
Lepiej póżno niż wcale. Wielkie dzięki za uwagi. Połowa problemu rozwiazana - już nie strzela. Druga połowa wciąż działa - obroty rosną. Nie bardzo wiem jak można obniżyć/wyregulować wysokość przepustnic ?

Śrubka na linkach w pobliżu kranika paliwa
 
 
kajtyk 
TopGaer

Motocykl: HONDA VT 500 C, 85`
Wiek: 61
Dołączył: 07 Sie 2020
Posty: 13
Skąd: Chełm, lubelskie
Wysłany: 2021-05-21, 20:17   

Obie linki są lekko poluzowane właśnie.
_________________
Banan na twarzy i wiatr we włosach, jak nie na głowie to w rozporku
 
 
mamamuszi 


Motocykl: honda vt 500 c 87
Wiek: 65
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 333
Skąd: Czarnków
Wysłany: 2021-05-22, 05:30   

kajtyk napisał/a:
Obie linki są lekko poluzowane właśnie.

To dobrze , chodzi o dzwignię , śruba z plastikowym łbem
 
 
kajtyk 
TopGaer

Motocykl: HONDA VT 500 C, 85`
Wiek: 61
Dołączył: 07 Sie 2020
Posty: 13
Skąd: Chełm, lubelskie
Wysłany: 2021-05-22, 10:02   

No tak, ale jest to śruba do ustawienia prędkości wolnych obrotów, ustawione są na ok. 1000 wg serwisowki. To co zrobić jeszcze mniej ?
_________________
Banan na twarzy i wiatr we włosach, jak nie na głowie to w rozporku
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM