Odpowiedz do tematu
: Ciśnienie sprężania honda vt 750 z 1985
Dziś w ramach sobotniego grzebania sprawdziłem ciśnienie sprężania w mojej VT750 z 1985r. Wszystko na zimnym silniku. Wynik był taki sam na obu cylindrach. W instrukcjach znalazłem zapis o ciśnieniu 12bar jako nominalnym. Jeśli tak to jest kiepsko.. Ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie z tym modelem?
:
Mierzyles z zamkniętą przepustnicą czy z gazem otwartym do końca? Mierzyć powinieneś z otwartą do końca manetką bo w przeciwnym wypadku nie ma co sprężać za bardzo
:
I akumulator musi być w pełni naładowany.
:
Niestety z otwartą na max przepustnicą. Zrobię jutro jeszcze ten sam test z akumulatorem z auta bo może słaby aku ma wpływ na sprężanie.
:
I co zrobisz jak będzie słabe ciśnienie? Części do silnika do tego modelu już nie dostaniesz! Trzeba jeździć jak będzie pogoda a nie grzebać.
Vel Thomas
:
Nieprawda ja mam wszystkie części do tego modelu i nie ma żadnego problemu żeby zrobić porządnie silnik
:
Zrób jeszcze próbę olejową a będziesz wiedział, gdzie gubisz kompresję.
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
:
Nowe części, pierścienie oryginalne?
Maruda napisał/a: |
Nieprawda ja mam wszystkie części do tego modelu i nie ma żadnego problemu żeby zrobić porządnie silnik |
Vel Thomas
:
Są i oryginały i wysokiej klasy zamienniki, żeby było tak jak mówisz nie było by 80% tego forum. Bo nasze maszyny poszły by ba żyletki.
Woder napisał/a: | ||
|
Są i oryginały i wysokiej klasy zamienniki, żeby było tak jak mówisz nie było by 80% tego forum. Bo nasze maszyny poszły by ba żyletki.
:
Tak jak wspomniał Marecki, zrób próbę olejową, ona pomoże Ci ustalić gdzie Honda gubi kompresję.
Marecki266 napisał/a: |
Zrób jeszcze próbę olejową a będziesz wiedział, gdzie gubisz kompresję. |
Tak jak wspomniał Marecki, zrób próbę olejową, ona pomoże Ci ustalić gdzie Honda gubi kompresję.
:
mogą być i oryginały nie ma problemu tylko poza jednym cena hondy uszczelkii pod głowice też mam jeszcze oryginały stalowe tylko cena a robie na dobrych zamiennikach i jest ok i nie wtykam uszczelek ateny bo to badziew i pierścieni żeliwnych od samochodów
:
Nie ma co kombinować- Moto jedzie do Marudy na fachową reanimację.
:
Będzie Pan zadowolony
:
Napisz później jeśli możesz co było przyczyną takiego niskiego ciśnienia sprężania.
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
:
Odpowiedz do tematu
Jasne że napiszę. Sam jestem ciekawy co jest na rzeczy. Oby nie było za dużo do opowiadania...