Ciśnienie sprężania honda vt 750 z 1985
Odpowiedz do tematu

: Ciśnienie sprężania honda vt 750 z 1985
Dziś w ramach sobotniego grzebania sprawdziłem ciśnienie sprężania w mojej VT750 z 1985r. Wszystko na zimnym silniku. Wynik był taki sam na obu cylindrach. W instrukcjach znalazłem zapis o ciśnieniu 12bar jako nominalnym. Jeśli tak to jest kiepsko.. Ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie z tym modelem?

:
Mierzyles z zamkniętą przepustnicą czy z gazem otwartym do końca? Mierzyć powinieneś z otwartą do końca manetką bo w przeciwnym wypadku nie ma co sprężać za bardzo :mrgreen:

:
I akumulator musi być w pełni naładowany.

:
Niestety z otwartą na max przepustnicą. Zrobię jutro jeszcze ten sam test z akumulatorem z auta bo może słaby aku ma wpływ na sprężanie.

:
I co zrobisz jak będzie słabe ciśnienie? Części do silnika do tego modelu już nie dostaniesz! Trzeba jeździć jak będzie pogoda a nie grzebać.

Vel Thomas
:
Nieprawda ja mam wszystkie części do tego modelu i nie ma żadnego problemu żeby zrobić porządnie silnik

:
Zrób jeszcze próbę olejową a będziesz wiedział, gdzie gubisz kompresję.

były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
:
Maruda napisał/a:
Nieprawda ja mam wszystkie części do tego modelu i nie ma żadnego problemu żeby zrobić porządnie silnik
Nowe części, pierścienie oryginalne?

Vel Thomas
:
Woder napisał/a:
Maruda napisał/a:
Nieprawda ja mam wszystkie części do tego modelu i nie ma żadnego problemu żeby zrobić porządnie silnik
Nowe części, pierścienie oryginalne?

Są i oryginały i wysokiej klasy zamienniki, żeby było tak jak mówisz nie było by 80% tego forum. Bo nasze maszyny poszły by ba żyletki.

Pozdrawiam
Maciek


I want to break free !
:
Marecki266 napisał/a:
Zrób jeszcze próbę olejową a będziesz wiedział, gdzie gubisz kompresję.


Tak jak wspomniał Marecki, zrób próbę olejową, ona pomoże Ci ustalić gdzie Honda gubi kompresję.

:
mogą być i oryginały nie ma problemu tylko poza jednym cena hondy uszczelkii pod głowice też mam jeszcze oryginały stalowe tylko cena a robie na dobrych zamiennikach i jest ok i nie wtykam uszczelek ateny bo to badziew i pierścieni żeliwnych od samochodów

:
Nie ma co kombinować- Moto jedzie do Marudy na fachową reanimację.

:
Będzie Pan zadowolony :lol:

:
Napisz później jeśli możesz co było przyczyną takiego niskiego ciśnienia sprężania.

były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
:
Jasne że napiszę. Sam jestem ciekawy co jest na rzeczy. Oby nie było za dużo do opowiadania...

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group