/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Ciśnienie sprężania honda vt 750 z 1985
Autor Wiadomość
zemnebedeusz 
Facta non Verba!


Motocykl: Honda Shadow VT750ccm Custom 1985r
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lis 2018
Posty: 292
Skąd: Stavanger
Wysłany: 2019-01-19, 20:48   Ciśnienie sprężania honda vt 750 z 1985

Dziś w ramach sobotniego grzebania sprawdziłem ciśnienie sprężania w mojej VT750 z 1985r. Wszystko na zimnym silniku. Wynik był taki sam na obu cylindrach. W instrukcjach znalazłem zapis o ciśnieniu 12bar jako nominalnym. Jeśli tak to jest kiepsko.. Ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie z tym modelem?

IMG-20190119-173955-Easy-Resize-com-jpg.jpg
Ciśnienie
Plik ściągnięto 173 raz(y) 40,98 KB

 
 
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1176
Skąd: Morszków/WSK, Marki
Wysłany: 2019-01-19, 21:43   

Mierzyles z zamkniętą przepustnicą czy z gazem otwartym do końca? Mierzyć powinieneś z otwartą do końca manetką bo w przeciwnym wypadku nie ma co sprężać za bardzo :mrgreen:
 
 
Jas67 

Motocykl: Honda VT 750C Shadow '01
Wiek: 56
Dołączył: 26 Mar 2017
Posty: 103
Skąd: Koziegłowy
Wysłany: 2019-01-19, 21:55   

I akumulator musi być w pełni naładowany.
 
 
zemnebedeusz 
Facta non Verba!


Motocykl: Honda Shadow VT750ccm Custom 1985r
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lis 2018
Posty: 292
Skąd: Stavanger
Wysłany: 2019-01-19, 21:56   

Niestety z otwartą na max przepustnicą. Zrobię jutro jeszcze ten sam test z akumulatorem z auta bo może słaby aku ma wpływ na sprężanie.
 
 
Woder 
Woder


Motocykl: VT 500 C 86, WSK M06 KOS 85
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 629
Skąd: Nysa, Malary
Wysłany: 2019-01-19, 22:13   

I co zrobisz jak będzie słabe ciśnienie? Części do silnika do tego modelu już nie dostaniesz! Trzeba jeździć jak będzie pogoda a nie grzebać.
_________________
Vel Thomas
 
 
Maruda 


Motocykl: Shadow VT750 83r.
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: Polska
Wysłany: 2019-01-19, 23:51   

Nieprawda ja mam wszystkie części do tego modelu i nie ma żadnego problemu żeby zrobić porządnie silnik
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 956
Skąd: Chełm
Wysłany: 2019-01-20, 09:53   

Zrób jeszcze próbę olejową a będziesz wiedział, gdzie gubisz kompresję.
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
Woder 
Woder


Motocykl: VT 500 C 86, WSK M06 KOS 85
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 629
Skąd: Nysa, Malary
Wysłany: 2019-01-20, 11:56   

Maruda napisał/a:
Nieprawda ja mam wszystkie części do tego modelu i nie ma żadnego problemu żeby zrobić porządnie silnik
Nowe części, pierścienie oryginalne?
_________________
Vel Thomas
 
 
efish 
Maciek


Motocykl: Honda ST1100
Wiek: 47
Dołączył: 18 Sty 2017
Posty: 176
Skąd: Białystok
Wysłany: 2019-01-20, 12:25   

Woder napisał/a:
Maruda napisał/a:
Nieprawda ja mam wszystkie części do tego modelu i nie ma żadnego problemu żeby zrobić porządnie silnik
Nowe części, pierścienie oryginalne?

Są i oryginały i wysokiej klasy zamienniki, żeby było tak jak mówisz nie było by 80% tego forum. Bo nasze maszyny poszły by ba żyletki.
_________________
Pozdrawiam
Maciek


I want to break free !
 
 
Hydrant 


Motocykl: Honda VT1100 C2 ACE 1996r
Wiek: 46
Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 105
Skąd: NBR
Wysłany: 2019-01-20, 15:37   

Marecki266 napisał/a:
Zrób jeszcze próbę olejową a będziesz wiedział, gdzie gubisz kompresję.


Tak jak wspomniał Marecki, zrób próbę olejową, ona pomoże Ci ustalić gdzie Honda gubi kompresję.
 
 
Maruda 


Motocykl: Shadow VT750 83r.
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: Polska
Wysłany: 2019-01-20, 16:34   

mogą być i oryginały nie ma problemu tylko poza jednym cena hondy uszczelkii pod głowice też mam jeszcze oryginały stalowe tylko cena a robie na dobrych zamiennikach i jest ok i nie wtykam uszczelek ateny bo to badziew i pierścieni żeliwnych od samochodów
 
 
zemnebedeusz 
Facta non Verba!


Motocykl: Honda Shadow VT750ccm Custom 1985r
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lis 2018
Posty: 292
Skąd: Stavanger
Wysłany: 2019-01-20, 18:43   

Nie ma co kombinować- Moto jedzie do Marudy na fachową reanimację.
 
 
czeslaw 

Motocykl: Honda Shadow VT 800
Wiek: 61
Dołączył: 18 Gru 2014
Posty: 163
Skąd: Rogów - Łódzkie
Wysłany: 2019-01-20, 21:40   

Będzie Pan zadowolony :lol:
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 956
Skąd: Chełm
Wysłany: 2019-01-20, 22:27   

Napisz później jeśli możesz co było przyczyną takiego niskiego ciśnienia sprężania.
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
zemnebedeusz 
Facta non Verba!


Motocykl: Honda Shadow VT750ccm Custom 1985r
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lis 2018
Posty: 292
Skąd: Stavanger
Wysłany: 2019-01-21, 10:11   

Jasne że napiszę. Sam jestem ciekawy co jest na rzeczy. Oby nie było za dużo do opowiadania...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM