Wydech VT 600 |
Autor |
Wiadomość |
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2009-03-31, 22:44
|
|
|
potfur napisał/a: | wiolator napisał/a: | ja jusz wiem co siedzi wewnątrz dzeki uprzejmości kolegów z pruszkowa |
Zwinęli ci na Pruszkowie zewnętrzne osłony ? :D |
Dziś zwinęli; jutro na alledrogo |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
Bushi [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-05-03, 22:52
|
|
|
Słuchajcie, mam takie pytanie - Czy kolanka od 500 beda pasowaly do 500?? |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9496 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2009-05-03, 22:57
|
|
|
Bushi napisał/a: | Słuchajcie, mam takie pytanie - Czy kolanka od 500 beda pasowaly do 500?? |
O co Ci chodzi? Od 500 do 500. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
ciachu
Motocykl: Shadow 90 99, GL 1800 17
Wiek: 51 Dołączył: 08 Sie 2007 Posty: 3676 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2009-05-03, 23:22
|
|
|
Bushi napisał/a: | Słuchajcie, mam takie pytanie - Czy kolanka od 500 beda pasowaly do 500?? |
Będą. |
_________________ UWAGA post zawiera treści potencjalnie obraźliwe
|
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2009-05-03, 23:37
|
|
|
Bushi napisał/a: | Słuchajcie, mam takie pytanie - Czy kolanka od 500 beda pasowaly do 500?? |
No wiesz... w zasadzie... to... chociaż... czemu by nie |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
Carlos [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-05-04, 09:35
|
|
|
Bushi napisał/a: | Słuchajcie, mam takie pytanie - Czy kolanka od 500 beda pasowaly do 500?? |
Będą, ale trzeba dokonać drobnych przeróbek mocowania poniżej górnej krawędzi lewego przelotu zwrotnego. |
|
|
|
|
Bushi [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-05-04, 22:28
|
|
|
oczywiscie chodzilo mi o to czy pasuja z 500 do 600 |
|
|
|
|
kojot [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-05-17, 10:05
|
|
|
muszę się z wami czymś podzielić
ostatnimi czasy bardzo mnie denerwował dźwięk mojej shadow...bo poprostu tylko sobie tam cicho na tych oryginalnych wydechach popierdywała... tak sie zastanawiałem co zrobić żeby ją podgłośnić na tych oryginalnych wydechach i udało się ... patent był taki że nie robiłem żadnych nawiertów z tyłu tylko ...i teraz uwaga zrobiłem to wiertłem do betonu ...wiertara udar i dwie komory przez główny wylot poszły w zapomnienie.... wiertło wytrzymało o dziwo a dziwięk jaki powstał z tej operacji jest zajebisty.!! głęboki basowy ale inny niż na całkiem wolnych wydechach bo coś tam w tym wydechu jednak zostało ...jak to brzmi ...hmmm nie mam jeszcze tego nagranego ale powiedziałbym że tak jak na tym filmie
http://www.youtube.com/wa...feature=related
krótko mówiąc jest ani za głośno ani za cicho..w sam raz
ps. i wydaje mi sie że nie było by tyle basu jak by z tyłu były nawierty bo słyszałem u kumpla po wywaleniu jednej komory i po 6 otworów z tyłu...nie ma porównania |
|
|
|
|
gniew1 [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-05-17, 12:04
|
|
|
kojot napisał/a: | muszę się z wami czymś podzielić
ostatnimi czasy bardzo mnie denerwował dźwięk mojej shadow...bo poprostu tylko sobie tam cicho na tych oryginalnych wydechach popierdywała... tak sie zastanawiałem co zrobić żeby ją podgłośnić na tych oryginalnych wydechach i udało się ... patent był taki że nie robiłem żadnych nawiertów z tyłu tylko ...i teraz uwaga zrobiłem to wiertłem do betonu ...wiertara udar i dwie komory przez główny wylot poszły w zapomnienie.... wiertło wytrzymało o dziwo a dziwięk jaki powstał z tej operacji jest zajebisty.!! głęboki basowy ale inny niż na całkiem wolnych wydechach bo coś tam w tym wydechu jednak zostało ...jak to brzmi ...hmmm nie mam jeszcze tego nagranego ale powiedziałbym że tak jak na tym filmie
http://www.youtube.com/wa...feature=related
krótko mówiąc jest ani za głośno ani za cicho..w sam raz
ps. i wydaje mi sie że nie było by tyle basu jak by z tyłu były nawierty bo słyszałem u kumpla po wywaleniu jednej komory i po 6 otworów z tyłu...nie ma porównania |
Ja zrobiłem tak samo, tzn najpierw wierciłem te zewnętrzne przegrody, ale efekt był taki sobie, za bardzo "syczało". Zaślepiłem wiec te dziury i wiertłem widiowym fi 16 udrożniłem wyloty spalin . Nie mogę powiedzieć, że jest nie za głośno nie za cicho, bo jest bardziej głośno niż cicho . Ogólnie jestem bardzo zadowolony, mam tylko troszkę pietra jak policja za mną jedzie |
|
|
|
|
Licho
Krzyś :)
Motocykl: VT 1100 C spirit 00
Wiek: 44 Dołączył: 17 Maj 2008 Posty: 647 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2009-05-18, 09:11
|
|
|
A ja wam muszę powiedzieć również zaczynałem od środka bo to najoczywistsze miejsce jest - MAŁO !!! Dowierciłem na obwodzie, lepiej ale... - MAŁO !!!
Przy samym środku na jałowym miód, w trakcie jazdy ich nie słyszałem.
Przy dowierconym po obwodzie na jałowym jeszcze lepiej, w trakcie jazdy dość uciążliwe po pewnym czasie buczenie.
Wszystko oczywiście kwestia gustu, ale wypatroszone uważam nie mają konkurencji jeśli chodzi o modyfikowane oryginały
Życzę wam aby obecne wasze wrażenie zostało wam na dłużej, bo patroszenie nie jest łatwe i no i jest już można powiedzieć metoda inwazyjną Tak czy siak ja nie żałuję |
_________________ Kupiłem LOKOMOTYWĘ :) |
|
|
|
|
gniew1 [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-05-18, 09:38
|
|
|
Licho napisał/a: | A ja wam muszę powiedzieć również zaczynałem od środka bo to najoczywistsze miejsce jest - MAŁO !!! Dowierciłem na obwodzie, lepiej ale... - MAŁO !!!
Przy samym środku na jałowym miód, w trakcie jazdy ich nie słyszałem.
Przy dowierconym po obwodzie na jałowym jeszcze lepiej, w trakcie jazdy dość uciążliwe po pewnym czasie buczenie.
Wszystko oczywiście kwestia gustu, ale wypatroszone uważam nie mają konkurencji jeśli chodzi o modyfikowane oryginały
Życzę wam aby obecne wasze wrażenie zostało wam na dłużej, bo patroszenie nie jest łatwe i no i jest już można powiedzieć metoda inwazyjną Tak czy siak ja nie żałuję |
Mam wrażenie, że jeśli powiedziało się A , to na patroszeniu całkowitym ta historia musi się skończyć. To tak jak z tatuażem, jak się zacznie to co rusz chce się następny.
Kurczę mam nadzieję, że kiedyś posłucham na żywo wydechy Twojego Cienia |
|
|
|
|
Licho
Krzyś :)
Motocykl: VT 1100 C spirit 00
Wiek: 44 Dołączył: 17 Maj 2008 Posty: 647 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2009-05-18, 09:47
|
|
|
Na 1000% przejeżdżę nim ten i następny sezon, nie w głowie mi zmiana, wiec może okazja się w tym czasie znajdzie. |
_________________ Kupiłem LOKOMOTYWĘ :) |
|
|
|
|
potfur
miś przekliniak
Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2333 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2009-05-18, 11:09
|
|
|
gniew1 napisał/a: |
Mam wrażenie, że jeśli powiedziało się A , to na patroszeniu całkowitym ta historia musi się skończyć. To tak jak z tatuażem, jak się zacznie to co rusz chce się następny. |
Noooo, bo co chwila bardziej głuchnie i musi pogłaśniać |
_________________ Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów. |
|
|
|
|
Olucha [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-06-11, 14:44
|
|
|
kojot napisał/a: | muszę się z wami czymś podzielić
ostatnimi czasy bardzo mnie denerwował dźwięk mojej shadow...bo poprostu tylko sobie tam cicho na tych oryginalnych wydechach popierdywała... tak sie zastanawiałem co zrobić żeby ją podgłośnić na tych oryginalnych wydechach i udało się ... patent był taki że nie robiłem żadnych nawiertów z tyłu tylko ...i teraz uwaga zrobiłem to wiertłem do betonu ...wiertara udar i dwie komory przez główny wylot poszły w zapomnienie.... wiertło wytrzymało o dziwo a dziwięk jaki powstał z tej operacji jest zajebisty.!! głęboki basowy ale inny niż na całkiem wolnych wydechach bo coś tam w tym wydechu jednak zostało ...jak to brzmi ...hmmm nie mam jeszcze tego nagranego ale powiedziałbym że tak jak na tym filmie
http://www.youtube.com/wa...feature=related
krótko mówiąc jest ani za głośno ani za cicho..w sam raz
ps. i wydaje mi sie że nie było by tyle basu jak by z tyłu były nawierty bo słyszałem u kumpla po wywaleniu jednej komory i po 6 otworów z tyłu...nie ma porównania |
Nooo, teraz zdecydowanie lepiej. Dzieki |
|
|
|
|
Kuklas [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-06-17, 14:34
|
|
|
U mnie oryginały zastąpił MCJ z regulacją. Dzwięk był super ale jak usłyszałem puste wydechy u kumpla to stwierdziłem ze moj jest za cichy. Wiec zdjąłem wszystko założyłem samą samochodową koncówkę wydechu. Było zbyt głośno. Dzwięk przekraczał granicę bólu. Więc wrzuciłem do środka metalowa skrobaczkę do naczyń:) I teraz nie dość ze prezentuje się extra to po przejechaniu kilkudziesieciu kilometrów i skalibrowaniu mojej "customowej gabki do zmywania naczyń " dzwięk jest taki jak potrzeba. Pozdrawiam |
|
|
|
|
|