Odpowiedz do tematu
: Czy warto kupić Honde Shadow z USA? Prośba o pomoc.
Dzień dobry Państwu. Jestem Łukasz i jestem na etapie poszukiwań cykla. Padło na Hondę. Kumple śmigają na VFR i sobie bardzo chwalą. Jak dla mnie to za wysokie progi. Wybór padł na Honde Shadow 1100 po 2000 roku(i wyżej) i tu mam kilka pytań ponieważ dużo aukcji jest sprzętów z USA. Czy trzeba jakoś dostosowywać silnik do europejskich standardów? Jak wygląda sytuacja z dostępnością do części czy pasują z modeli puszczanych na Europę? To są kwestie, które mnie mocno zastanawiają. Bardzo Proszę o Pomoc. :) Z góry Dziękuje.
:
wielu z nas jeździ na sprzętach ściąganych z USA. Kupujesz, ściągasz, rejestrujesz i jeździsz. Nie ma problemów. No chyba ze nie lubisz przebiegów liczonych w milach zamiast km 😉
:
mile nie problem :D a co z częściami ? czy powinienem zwrócić na coś szczególną uwagę podczas wizji lokalnej u sprzedającego shadowe?
:
Już po ptokach ze sprowadzaniem:
żródło: https://businessinsider.com.pl/polityka/ue-wprowadza-cla-na-amerykanskie-towary-wojna-handlowa-usa-z-ue/6em6z3l
Cytat: |
Lista produktów z USA, na które Unia nakłada cła odwetowe o wysokości 10 lub 25, 35 i 50 proc., liczy kilkaset pozycji. Znalazły się na niej zarówno produkty spożywcze (m.in. soki owocowe i wieprzowina), wyroby stalowe (łańcuchy, śruby, sztućce), łodzie motorowe, jachty, motocykle, bourbon (amerykańska whiskey) czy karty do gry. |
żródło: https://businessinsider.com.pl/polityka/ue-wprowadza-cla-na-amerykanskie-towary-wojna-handlowa-usa-z-ue/6em6z3l
:
Tak, wiem że Trampuś nam robi zasadzkę. Motor jest już w Polsce sprowadzony był z Canady. Sprzęt po opłatach pozostała kwestia przeglądu, rejestracji i ubezpieczenia. No to jak Panowie i Panie z tymi częściami? Bo że lać i jeździć to już kolega wyżej wspominał no chyba że ktoś ma inne doświadczenia?
:
Motocykle Honda VT 1100 C Shadow Spirit od roku 97 do 2007 nie występują w wersji na Europę. Pozostałe modele VT 1100, C2 Sabre i C3 Aero, z tego co wiem, to chyba występują w wersji na Europę. I różnią się między sobą prędkościomierzem (mile lub km). Ewentualnie te europejskie mogą być jeszcze zdławione. Są jeszcze wersje Na Kalifornię, ale one mają tylko dodatkowo zamontowany układ dopalania spalin i filtr węglowy. Co do części to raczej nie ma problemu. Tylko niektóre mają ceny kosmiczne.
Aaaa, byłbym zapomniał. Motocykle Hondy z serii VT Shadow nie psują się.
Aaaa, byłbym zapomniał. Motocykle Hondy z serii VT Shadow nie psują się.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Oki no to się coś pomału rozjaśnia. Z tego co sprawdzałem przed chwilą to jest to dokładnie model Honda VT1100 Shadow SABRE z 2006 r. Czyli lać i jeździć :) wiadomo że trzeba dokonać oględzin czy wszystko ok. Na coś warto zwrócić uwagę?
:
No i sam sobie odpowiedziałeś - trzeba dokonać oględzin
Jeszcze sprawdź czy nie jest kradziony i czy ma dwa koła i jedną kierownicę
a tak serio to temat "na co zwrócić uwagę" był wiele razy poruszany tu na forum i omawiany indywidualnie pod każdego szukającego. Przejrzyj tematy, może coś Ci się nasunie na myśl pod wpływem lektury.
greenman napisał/a: |
wiadomo że trzeba dokonać oględzin czy wszystko ok. Na coś warto zwrócić uwagę? |
No i sam sobie odpowiedziałeś - trzeba dokonać oględzin
Jeszcze sprawdź czy nie jest kradziony i czy ma dwa koła i jedną kierownicę
a tak serio to temat "na co zwrócić uwagę" był wiele razy poruszany tu na forum i omawiany indywidualnie pod każdego szukającego. Przejrzyj tematy, może coś Ci się nasunie na myśl pod wpływem lektury.
Jeśli marnowanie czasu daje ci radość, to nie jest to czas zmarnowany.
:
Honda VT1100 C2 Shadow SABRE
A masz nr VIN?
greenman napisał/a: |
Honda VT1100 Shadow SABRE z 2006 r |
Honda VT1100 C2 Shadow SABRE
A masz nr VIN?
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
i czy nie po dzwonie ?
you're never too old to Rock'n Roll …
Jethro Tull
Jethro Tull
:
Uważaj na śrubki. Inne gwinty - calowe. Ja już jak mi się kilka śrubek odkręciło to wymieniałem na metryczne
greenman napisał/a: |
Tak, wiem że Trampuś nam robi zasadzkę. Motor jest już w Polsce sprowadzony był z Canady. Sprzęt po opłatach pozostała kwestia przeglądu, rejestracji i ubezpieczenia. No to jak Panowie i Panie z tymi częściami? Bo że lać i jeździć to już kolega wyżej wspominał no chyba że ktoś ma inne doświadczenia? |
Uważaj na śrubki. Inne gwinty - calowe. Ja już jak mi się kilka śrubek odkręciło to wymieniałem na metryczne
Pozdrawialski
Jerson
"Too Old to Rock 'n' Roll: Too Young to Die!" - Jethro Tull
Jerson
"Too Old to Rock 'n' Roll: Too Young to Die!" - Jethro Tull
:
Dzięki za podpowiedzi. Co do VIN to dziś poproszę Pana o przesłanie. Również poprosiłem wczoraj o filmik jak Pali na zimnym i dodatkowe zdjęcia klamek, ogranicznika skrętu itp itd. Pan sprzedawca wyraził chęci, ba nawet powiedział że prześle zdjęcia jak wyglądał sprzęt z przed naprawy bo coś tam robił jak ściągną z Canady. Także, nie kręci póki co że nic nie robił.
:
Mam numer VIN. Na policji mi go nie sprawdza no chyba że przyjadę na miejsce owym sprzętem. Dostałem również zdjęcia z aukcji z kanady. Leżał na lewej stronie, kufer rozwalony, lewy tylni kierunkowskaz, światło stop i błotnik rozwalony, podnóżka i dźwignia od biegów urwana, dekiel troszkę zrysowany. Chyba bak delikatnie ryśnięty. Szyba chyba pęknięta lub stelaż przekrzywiony z tego co widać. W ofercie jej już nie ma. Klamki całe, lusterka tyż.
Todek napisał/a: | ||
Honda VT1100 C2 Shadow SABRE A masz nr VIN? |
Mam numer VIN. Na policji mi go nie sprawdza no chyba że przyjadę na miejsce owym sprzętem. Dostałem również zdjęcia z aukcji z kanady. Leżał na lewej stronie, kufer rozwalony, lewy tylni kierunkowskaz, światło stop i błotnik rozwalony, podnóżka i dźwignia od biegów urwana, dekiel troszkę zrysowany. Chyba bak delikatnie ryśnięty. Szyba chyba pęknięta lub stelaż przekrzywiony z tego co widać. W ofercie jej już nie ma. Klamki całe, lusterka tyż.
:
Wklej tutaj ten Vin to Todek go weźmie pod pachę, zaniesie na najbliższy posterunek Policji, obejrzą, postukają w klawiaturę i Todek go odda nienaruszonego.
Gwarantuje!
Ach, pewnie sprzedany.
Jak się tak będziesz zbierał to nic nie kupisz :D
A my tu nie podkupujemy nikomu jakbyś się zastanawiał czy tak nie jest.
Śmiało wklejaj foty z aukcji, to posiadacze takiego modelu napiszą Ci co sądzą...
Mi np. Koledzy obejrzeli motocykl zanim po niego pojechałem 350km.
Dla nicj wycieczka na 1,5h a dla mnie na cały dzień by była.
Gwarantuje!
Ach, pewnie sprzedany.
Jak się tak będziesz zbierał to nic nie kupisz :D
A my tu nie podkupujemy nikomu jakbyś się zastanawiał czy tak nie jest.
Śmiało wklejaj foty z aukcji, to posiadacze takiego modelu napiszą Ci co sądzą...
Mi np. Koledzy obejrzeli motocykl zanim po niego pojechałem 350km.
Dla nicj wycieczka na 1,5h a dla mnie na cały dzień by była.
:
Odpowiedz do tematu
Jeżeli sprzęt jest na miejscu to nie ma o czym mówić. Standardowa procedura sprawdzania motocykla przed kupnem (opisywana na forum) i jeżeli wszystko jest ok to brać. Co do części, to ja dotychczas nie miałem problemów. Prawda jest jednak taka, że nie potrzebowałem jak dotąd nic wielkiego. Klocki wymieniłem i płyny co sezon wszystkie wraz z filtrami (wszędzie do dostania). Raz jeden rozwaliłem na progu zwalniającym czujnik rozłożenia stopki (kosy znaczy) i wymieniłem na znalezioną w sieci używkę. Są bowiem już Sabre rozprzedawane na części, i choć drogie są te poszczególne kawałki, to rzadko jest potrzeba rozglądania się za nimi. Piszę to będąc w siódmym sezonie latania tą maszyną.