Czy warto kupić Honde Shadow z USA? Prośba o pomoc.
Odpowiedz do tematu

: Czy warto kupić Honde Shadow z USA? Prośba o pomoc.
Dzień dobry Państwu. Jestem Łukasz i jestem na etapie poszukiwań cykla. Padło na Hondę. Kumple śmigają na VFR i sobie bardzo chwalą. Jak dla mnie to za wysokie progi. Wybór padł na Honde Shadow 1100 po 2000 roku(i wyżej) i tu mam kilka pytań ponieważ dużo aukcji jest sprzętów z USA. Czy trzeba jakoś dostosowywać silnik do europejskich standardów? Jak wygląda sytuacja z dostępnością do części czy pasują z modeli puszczanych na Europę? To są kwestie, które mnie mocno zastanawiają. Bardzo Proszę o Pomoc. :-> :) Z góry Dziękuje. :-)

:
wielu z nas jeździ na sprzętach ściąganych z USA. Kupujesz, ściągasz, rejestrujesz i jeździsz. Nie ma problemów. No chyba ze nie lubisz przebiegów liczonych w milach zamiast km 😉

:
mile nie problem :D a co z częściami ? czy powinienem zwrócić na coś szczególną uwagę podczas wizji lokalnej u sprzedającego shadowe?

:
Już po ptokach ze sprowadzaniem:
Cytat:
Lista produktów z USA, na które Unia nakłada cła odwetowe o wysokości 10 lub 25, 35 i 50 proc., liczy kilkaset pozycji. Znalazły się na niej zarówno produkty spożywcze (m.in. soki owocowe i wieprzowina), wyroby stalowe (łańcuchy, śruby, sztućce), łodzie motorowe, jachty, motocykle, bourbon (amerykańska whiskey) czy karty do gry.


żródło: https://businessinsider.com.pl/polityka/ue-wprowadza-cla-na-amerykanskie-towary-wojna-handlowa-usa-z-ue/6em6z3l

:
Tak, wiem że Trampuś nam robi zasadzkę. Motor jest już w Polsce sprowadzony był z Canady. Sprzęt po opłatach pozostała kwestia przeglądu, rejestracji i ubezpieczenia. No to jak Panowie i Panie z tymi częściami? Bo że lać i jeździć to już kolega wyżej wspominał no chyba że ktoś ma inne doświadczenia?

:
Motocykle Honda VT 1100 C Shadow Spirit od roku 97 do 2007 nie występują w wersji na Europę. Pozostałe modele VT 1100, C2 Sabre i C3 Aero, z tego co wiem, to chyba występują w wersji na Europę. I różnią się między sobą prędkościomierzem (mile lub km). Ewentualnie te europejskie mogą być jeszcze zdławione. Są jeszcze wersje Na Kalifornię, ale one mają tylko dodatkowo zamontowany układ dopalania spalin i filtr węglowy. Co do części to raczej nie ma problemu. Tylko niektóre mają ceny kosmiczne.
Aaaa, byłbym zapomniał. Motocykle Hondy z serii VT Shadow nie psują się. :mrgreen:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Oki no to się coś pomału rozjaśnia. Z tego co sprawdzałem przed chwilą to jest to dokładnie model Honda VT1100 Shadow SABRE z 2006 r. Czyli lać i jeździć :) wiadomo że trzeba dokonać oględzin czy wszystko ok. Na coś warto zwrócić uwagę?

:
greenman napisał/a:
wiadomo że trzeba dokonać oględzin czy wszystko ok. Na coś warto zwrócić uwagę?

No i sam sobie odpowiedziałeś - trzeba dokonać oględzin :-)8
Jeszcze sprawdź czy nie jest kradziony i czy ma dwa koła i jedną kierownicę :chytrusek:
a tak serio to temat "na co zwrócić uwagę" był wiele razy poruszany tu na forum i omawiany indywidualnie pod każdego szukającego. Przejrzyj tematy, może coś Ci się nasunie na myśl pod wpływem lektury.

Jeśli marnowanie czasu daje ci radość, to nie jest to czas zmarnowany.
:
greenman napisał/a:
Honda VT1100 Shadow SABRE z 2006 r

Honda VT1100 C2 Shadow SABRE
A masz nr VIN?

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
i czy nie po dzwonie ?

you're never too old to Rock'n Roll …
Jethro Tull
:
greenman napisał/a:
Tak, wiem że Trampuś nam robi zasadzkę. Motor jest już w Polsce sprowadzony był z Canady. Sprzęt po opłatach pozostała kwestia przeglądu, rejestracji i ubezpieczenia. No to jak Panowie i Panie z tymi częściami? Bo że lać i jeździć to już kolega wyżej wspominał no chyba że ktoś ma inne doświadczenia?

Uważaj na śrubki. Inne gwinty - calowe. Ja już jak mi się kilka śrubek odkręciło to wymieniałem na metryczne

Pozdrawialski
Jerson

"Too Old to Rock 'n' Roll: Too Young to Die!" - Jethro Tull
:
Dzięki za podpowiedzi. Co do VIN to dziś poproszę Pana o przesłanie. Również poprosiłem wczoraj o filmik jak Pali na zimnym i dodatkowe zdjęcia klamek, ogranicznika skrętu itp itd. Pan sprzedawca wyraził chęci, ba nawet powiedział że prześle zdjęcia jak wyglądał sprzęt z przed naprawy bo coś tam robił jak ściągną z Canady. Także, nie kręci póki co że nic nie robił.

:
Todek napisał/a:
greenman napisał/a:
Honda VT1100 Shadow SABRE z 2006 r

Honda VT1100 C2 Shadow SABRE
A masz nr VIN?


Mam numer VIN. Na policji mi go nie sprawdza no chyba że przyjadę na miejsce owym sprzętem. :omg: Dostałem również zdjęcia z aukcji z kanady. Leżał na lewej stronie, kufer rozwalony, lewy tylni kierunkowskaz, światło stop i błotnik rozwalony, podnóżka i dźwignia od biegów urwana, dekiel troszkę zrysowany. Chyba bak delikatnie ryśnięty. Szyba chyba pęknięta lub stelaż przekrzywiony z tego co widać. W ofercie jej już nie ma. Klamki całe, lusterka tyż.

:
Wklej tutaj ten Vin to Todek go weźmie pod pachę, zaniesie na najbliższy posterunek Policji, obejrzą, postukają w klawiaturę i Todek go odda nienaruszonego.
Gwarantuje! ;-)

Ach, pewnie sprzedany.
Jak się tak będziesz zbierał to nic nie kupisz :D
A my tu nie podkupujemy nikomu jakbyś się zastanawiał czy tak nie jest.
Śmiało wklejaj foty z aukcji, to posiadacze takiego modelu napiszą Ci co sądzą...
Mi np. Koledzy obejrzeli motocykl zanim po niego pojechałem 350km.
Dla nicj wycieczka na 1,5h a dla mnie na cały dzień by była.

:
Jeżeli sprzęt jest na miejscu to nie ma o czym mówić. Standardowa procedura sprawdzania motocykla przed kupnem (opisywana na forum) i jeżeli wszystko jest ok to brać. Co do części, to ja dotychczas nie miałem problemów. Prawda jest jednak taka, że nie potrzebowałem jak dotąd nic wielkiego. Klocki wymieniłem i płyny co sezon wszystkie wraz z filtrami (wszędzie do dostania). Raz jeden rozwaliłem na progu zwalniającym czujnik rozłożenia stopki (kosy znaczy) i wymieniłem na znalezioną w sieci używkę. Są bowiem już Sabre rozprzedawane na części, i choć drogie są te poszczególne kawałki, to rzadko jest potrzeba rozglądania się za nimi. Piszę to będąc w siódmym sezonie latania tą maszyną.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group