/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
silnik do remontu
Autor Wiadomość
surim 
surim


Motocykl: VT 600 C 94
Wiek: 46
Dołączył: 01 Mar 2018
Posty: 26
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2018-04-11, 22:12   

Skorupek napisał/a:
Porywasz się na coraz większe momenty. Nie wiem czy ten nie jest największy ze wszystkich
Jak odkręcane kosz w swojej to nie mało się nagimnastykowalem żeby ta śrubę odkręcić. Pamiętam że blokowałem tylnie koło na pierwszym biegu poprzez jego przytwierdzenie pasami do wahacza ale jak silnik na stole to chyba tylko kluczem pneumatycznym o dużym momencie może się udać. Z tego co pamiętam jest tam podkładka zaginania na nakrętce...


spróbuję kluczem co kolega zaproponował.
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-12, 12:29   

elektryczny pneumatyczny klucz za ok 130zł, który się może przydać przynajmniej do kilku rzeczy ;)

a jak szukam czegoś do regulacji gaźników, to śrubokręt za prawie 300zł mi wyskakuje na alledrogo tylko...
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
surim 
surim


Motocykl: VT 600 C 94
Wiek: 46
Dołączył: 01 Mar 2018
Posty: 26
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2018-04-12, 14:03   

MARQ napisał/a:
elektryczny pneumatyczny klucz za ok 130zł, który się może przydać przynajmniej do kilku rzeczy ;)

a jak szukam czegoś do regulacji gaźników, to śrubokręt za prawie 300zł mi wyskakuje na alledrogo tylko...


Dzięki za podpowiedź. Ja sobie kiedyś kupiłem na GearBest taką elastyczną przedłuszkę i zobaczę czy będzie mozliwość regulacji. Jak nie, to zaopatrzę się w ten śrubokręt.
https://www.gearbest.com/.../pp_265250.html
 
 
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1176
Skąd: Morszków/WSK, Marki
Wysłany: 2018-04-12, 16:40   

Nie lepiej podać paliwo z butelki zamiast baku i dostęp bez zbiornika masz idealniy i nie potrzeba żadnych specjalnych narzędzi.
 
 
surim 
surim


Motocykl: VT 600 C 94
Wiek: 46
Dołączył: 01 Mar 2018
Posty: 26
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2018-04-12, 17:18   

Skorupek napisał/a:
Nie lepiej podać paliwo z butelki zamiast baku i dostęp bez zbiornika masz idealniy i nie potrzeba żadnych specjalnych narzędzi.


Kwestia regulacji czy synchronizacji to jeszcze daleko przede mną. Na razie kończę przekładać do silnika osprzętu. Ale każda sugestia mile widziana. Na pewno z nich skorzystam.
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-13, 10:42   

Skorupek napisał/a:
Nie lepiej podać paliwo z butelki zamiast baku i dostęp bez zbiornika masz idealniy i nie potrzeba żadnych specjalnych narzędzi.


do synchro wystarczy zdjąć filtr powietrza w boksie - czyli wcześniej zbiornik paliwa.
do regulacji składu nie do końca to pomoże, tak schowane śrubki są.
ale może faktycznie spróbuję jeszcze w ten sposób...

czy duży wpływ na wyniki ma zdjęty filtr podczas regulacji składu mieszanki?
czy do samej regulacji go jednak założyć albo zakryć chociaż pieluchą tetrową wlot do airbox'a?
bez filtra będzie miał silnik lżej siorbać... a na co dzień jednak ciężej.
 
 
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1176
Skąd: Morszków/WSK, Marki
Wysłany: 2018-04-13, 22:35   

Do regulacji mieszanki układ dolotowy i paliwowy muszą być kompletne. Oczywiście bak można pominąć ale pozostałe elementy muszą być poskładane na tip top. Inaczej regulacja nie ma sensu
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-15, 22:12   

Skorupek napisał/a:
Do regulacji mieszanki układ dolotowy i paliwowy muszą być kompletne. Oczywiście bak można pominąć ale pozostałe elementy muszą być poskładane na tip top. Inaczej regulacja nie ma sensu


Tak właśnie myślałem.. szatany jakieś wymyśliły miejsca dla tych śrubek do regulacji mieszanki.
Mam jakieś 2cm luzu na bit przetykanego różnymi kablami i rurkami po obu stronach.. bez tego drogiego ustrojstwa będzie kłopot podejść... zwłaszcza że po wyregulowaniu mam odkręcić każdą o dokładnie 3/4 obrotu na koniec procedury..
No nic, poszukam jeszcze myśli technicznej u przyjaciół z Chin
 
 
surim 
surim


Motocykl: VT 600 C 94
Wiek: 46
Dołączył: 01 Mar 2018
Posty: 26
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2018-05-03, 12:19   

Witajcie drodzy koledzy

Jestem prawie na finiszu.
Po włożeniu gaźników mam dylemat bo został mi jeden wężyk który nie wiem za bardzo gdzie podpiąć:
http://ifotos.pl/zobacz/201804301_qnaasnr.jpg

wychodzi on z tego miejsca:
http://ifotos.pl/zobacz/201804301_qnaasnx.jpg

jedynie pasuje do tego miejsca ale nie jestem pewny że on tam był:
http://ifotos.pl/zobacz/201804301_qnaasnn.jpg

chyba, że ten wężyk ma tak swobodnie leżeć...
Proszę o podpowiedź.
 
 
Ruffi 


Motocykl: Yamaha Xv1900CU Raider, HD Dyna fxdl
Wiek: 48
Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 118
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-05-03, 13:52   

Nigdzie go nie podpinasz, sprawdź jeszcze tu czy to ten kabel żeby mieć pewność
http://www.shadow.org.pl/...pic.php?t=25187
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-04, 09:22   

surim napisał/a:
jedynie pasuje do tego miejsca ale nie jestem pewny że on tam był:
http://ifotos.pl/zobacz/201804301_qnaasnn.jpg

jeśli to pokrywa gaźnika, to tam na prawo od czerwonego kółka jest śruba, gdy ją odkręcisz, to z komory pływakowej gaźnika wycieknie wacha właśnie tym cyckiem ;)
kiedyś była tam pewnie wsadzona gumowa rurka odprowadzająca syf pod silnik.. mogła łączyć się z drugą taką samą trójnikiem i dopiero dalej pod moto...
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
crazyduck 


Motocykl: vt 600
Dołączył: 02 Wrz 2015
Posty: 146
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2018-05-04, 20:31   

Skorupek napisał/a:
Do regulacji mieszanki układ dolotowy i paliwowy muszą być kompletne. Oczywiście bak można pominąć ale pozostałe elementy muszą być poskładane na tip top. Inaczej regulacja nie ma sensu
Do jakiej regulacji mieszanki biegu jałowego czy mieszanki wszystko musi być na tip top? spr kiedyś AFR bez filtra i z filtrem ?
 
 
surim 
surim


Motocykl: VT 600 C 94
Wiek: 46
Dołączył: 01 Mar 2018
Posty: 26
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2019-08-27, 19:10   

Witajcie maniacy.
Długo nie pisałem ale nie miałem czasu kompletnie na nic. żadnych uciech z jazdy na cieniu ani na drobne naprawy tym bardziej.
W zeszłym roku oddałem motor do mechanika do regulacji i było nawet fajnie po regulacjach. niestety mechanik zdiagnozował że nie da się z tego gaźnika za wiele już wyciągnąć i doradza kupno jakiejś używki.

Po kilku miesiącach nareszcie mam "5 minut" i się biorę za nią. Kupiłem używkę z roku 88. ja mam motor z 94 i moje pierwsze pytanie czy będzie pasował bo sprzedawca potwierdził że tak.

Wyjąłem gaźnik z moto i porównałem w tym 88r i mam lekkie obawy.
Na zdjęciach ten po prawej to mój stary.


Możecie mi podpowiedzieć do czego są te wężyki? Nie wiem za bardzo gdzie miałbym je podpiąć.



Ostatnio zmieniony przez surim 2019-08-28, 16:50, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-08-28, 12:35   

to nie zdjęcia - to miniaturki..

węże wyglądają na paliwo - ewentualnie chłodziwo do podgrzania zimą gaźnika ;)
zależy gdzie miałeś ten trójnik wsadzony w moto ;)

a kilka postów wyżej masz rozmyślania o wężu, którego nie podłącza się nigdzie - wygląda na ten twój pierwszy..
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
surim 
surim


Motocykl: VT 600 C 94
Wiek: 46
Dołączył: 01 Mar 2018
Posty: 26
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2019-08-28, 13:13   

MARQ napisał/a:
to nie zdjęcia - to miniaturki..

węże wyglądają na paliwo - ewentualnie chłodziwo do podgrzania zimą gaźnika ;)
zależy gdzie miałeś ten trójnik wsadzony w moto ;)

a kilka postów wyżej masz rozmyślania o wężu, którego nie podłącza się nigdzie - wygląda na ten twój pierwszy..




Przepraszam za zdjęcia. Powklejam w większym formacie.

To nie jest to samo ponieważ na starym gaźniku te miejsca są zaślepione, bez żadnych otworów. Na większych zdjęciach będzie lepiej widać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM