Witam chłopaki dalej borykam sie z problemem duzego spalania i malej mocy
bylo juz w nim robione :
-ustawienie zaworków S-0.18 W-0.22
-wymiana dysz P-72/38 T-80/38
-synchro gaznikow
Świece wygladaja dobrze tzn maja odpowiedni kolor inny mechanik twierdzi ze moze byc to wina "tłumika"juz sam nie wiem co robic
Odpowiedz do tematu
: Niekończący się problem
:
Pali 7l/100km i jedzie 60km/h ?
Bo jak pali 3,5l i leci 90km/h, masz niemieckie moto to może dławiony?
Szkoda, że nie kontynuujesz w wątku wcześniejszym jeśli miałeś (a sądzę że miałeś)
Bo jak pali 3,5l i leci 90km/h, masz niemieckie moto to może dławiony?
Szkoda, że nie kontynuujesz w wątku wcześniejszym jeśli miałeś (a sądzę że miałeś)
:
Pali prawie 6l i jedzie 80km/h max
:
Witaj. Tak myślę żeby wykręcić świece i zmierzyć ciśnienie w cylindrach.Da to obraz zużycia silnika.Jak ciśnienie będzie OK to do analizy układ zapłonowy i zasilania
:
przenieś rozmowę do poprzedniego wątku, będzie łatwiej. nie pamiętam czy mówiłeś już jaki masz moduł zapłonowy
: Re: Niekończący się problem
Synchronizacja gaźników to nie wszystko , jeszcze jest coś takiego jak ustawienie składu mieszanki .
Tłumik hmmm może być ale raczej nie , ponieważ nie spowoduje to zwiększenia spalania , lecz w skrajnych przypadkach brak możliwości jazdy a nawet gaśnięcia pojazdu , ale to raczej w dieslach.
Sprawdź dolot ,filtr powietrza
Masz 1000% pewności że chodzi na obu cylindrach ,że iglice w komorach pływakowych na obu gaźnikach zamykają dopływ paliwa ?
Zły skład mieszanki paliwo/powietrze skutkuje spadkiem mocy silnika , co za tym idzie spadkiem prędkości pojazdu i mułowatość w przyśpieszaniu
Matthew90 napisał/a: |
Witam chłopaki dalej borykam sie z problemem duzego spalania i malej mocy
bylo juz w nim robione : -ustawienie zaworków S-0.18 W-0.22 -wymiana dysz P-72/38 T-80/38 -synchro gaznikow Świece wygladaja dobrze tzn maja odpowiedni kolor inny mechanik twierdzi ze moze byc to wina "tłumika"juz sam nie wiem co robic |
Synchronizacja gaźników to nie wszystko , jeszcze jest coś takiego jak ustawienie składu mieszanki .
Tłumik hmmm może być ale raczej nie , ponieważ nie spowoduje to zwiększenia spalania , lecz w skrajnych przypadkach brak możliwości jazdy a nawet gaśnięcia pojazdu , ale to raczej w dieslach.
Sprawdź dolot ,filtr powietrza
Masz 1000% pewności że chodzi na obu cylindrach ,że iglice w komorach pływakowych na obu gaźnikach zamykają dopływ paliwa ?
Zły skład mieszanki paliwo/powietrze skutkuje spadkiem mocy silnika , co za tym idzie spadkiem prędkości pojazdu i mułowatość w przyśpieszaniu
:
a tu ciebie zaskocze jezeli chodzi o przyspieszenie to nie narzekam
oczywiscie pali na 2 cycach a wlasnie mowiac o iglicy tego jeszcze nie sprawdzilem czy jest odpowiednio ustawiona, od filtra powietrza bylo sprawdzane kazdy wezyk i wszystko jest dobrze
Plywaki zamykaja doplyw paliwa sprawdzalem z 2 razy
a co do składu mieszanki to zdjecie robilem jakies 2miechy temu ,jutro robie nowe o ile pogoda pozwoli na to
oczywiscie pali na 2 cycach a wlasnie mowiac o iglicy tego jeszcze nie sprawdzilem czy jest odpowiednio ustawiona, od filtra powietrza bylo sprawdzane kazdy wezyk i wszystko jest dobrze
Plywaki zamykaja doplyw paliwa sprawdzalem z 2 razy
a co do składu mieszanki to zdjecie robilem jakies 2miechy temu ,jutro robie nowe o ile pogoda pozwoli na to
:
No i temat dalej nie zakończony dalej zatrzymuje się przy 80
A już nawet filtr wymieniłem , co prawda bardziej zrywny jest ale v max 80 :'(
Pomóżcie koledzy
A już nawet filtr wymieniłem , co prawda bardziej zrywny jest ale v max 80 :'(
Pomóżcie koledzy
:
Masz szybę z przodu ? Ostatnimi czasu jechałem 125. Przy mojej wadze i szybie z przodu nie jechał za bardzo. Kolega Zdjął szybę i lżejszy o 30 kilo ode mnie inaczej to wyglądało. Mi przy założonej szybie pali dobry litr więcej.
:
Jak wygląda sprawa z napędem w tym motocyklu? Zębatki i łańcuch oryginalne czy było coś zmieniane? Tak mi tylko do głowy przyszło
:
Tylna była zmieniana na przyspieszenie z tego co widzę ale najbardziej mnie boli ze pali jak smok bo pali prawie 6L
Ale wcześniej jeździł 120 przy mojej wadze i z szyba nawet znajomy zktóry waży więcej osiągał 120 na spokojnie
Zębatki 14/44
Ale wcześniej jeździł 120 przy mojej wadze i z szyba nawet znajomy zktóry waży więcej osiągał 120 na spokojnie
Zębatki 14/44
:
Wcześniej jeździł 120, a teraz nie chcę tak... To myśl co było robione i prz z kogo...
Ja tam mam już jakiś przypuszczenia, ale nie będę "strzelał kulą w płot".
Matthew90 napisał/a: |
Tylna była zmieniana na przyspieszenie z tego co widzę ale najbardziej mnie boli ze pali jak smok bo pali prawie 6L
Ale wcześniej jeździł 120 przy mojej wadze i z szyba nawet znajomy zktóry waży więcej osiągał 120 na spokojnie Zębatki 14/44 |
Wcześniej jeździł 120, a teraz nie chcę tak... To myśl co było robione i prz z kogo...
Ja tam mam już jakiś przypuszczenia, ale nie będę "strzelał kulą w płot".
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
Hhhm ja noc nie grzebalem jeżeli chodzi o jakieś przeróbki no jedynie co było to tłumik wiercony nic więcej .
To strzelaj a nóż widelec znajdzie się przyczyna .
To strzelaj a nóż widelec znajdzie się przyczyna .
:
masz dziurawy wydech,
niestandardowe dysze w gaźnikach,
niestandardowe zęby z tyłu na kole,
do tego być może lewe powietrze ..
to 80km/h to na GPS czy u ciebie na zegarze?
niestandardowe dysze w gaźnikach,
niestandardowe zęby z tyłu na kole,
do tego być może lewe powietrze ..
to 80km/h to na GPS czy u ciebie na zegarze?
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
Odpowiedz do tematu
80km/h na zegarze
Dysze były zmniejszony bo wcześniejsze zalewamy świece i było lepiej ze żywnością , został wymieniony filtr powietrza
Zębatki są na przyspieszenie ale wątpię by 3 zeby zmieniło aż tyle
Lewe popowietrze to będę musiał z tym popatrzeć
Mowie na początku jechał te 120km/h bez problemu i z czasem zaczęła ta prędkość malec do 80km/h i zaczął pij jak smok bo około 6L/100km
Dysze były zmniejszony bo wcześniejsze zalewamy świece i było lepiej ze żywnością , został wymieniony filtr powietrza
Zębatki są na przyspieszenie ale wątpię by 3 zeby zmieniło aż tyle
Lewe popowietrze to będę musiał z tym popatrzeć
Mowie na początku jechał te 120km/h bez problemu i z czasem zaczęła ta prędkość malec do 80km/h i zaczął pij jak smok bo około 6L/100km