/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Niekończący się problem
Autor Wiadomość
Matthew90 


Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 230
Skąd: Darłowo
Wysłany: 2017-09-13, 14:55   Niekończący się problem

Witam chłopaki dalej borykam sie z problemem duzego spalania i malej mocy
bylo juz w nim robione :
-ustawienie zaworków S-0.18 W-0.22
-wymiana dysz P-72/38 T-80/38
-synchro gaznikow

Świece wygladaja dobrze tzn maja odpowiedni kolor inny mechanik twierdzi ze moze byc to wina "tłumika"juz sam nie wiem co robic
 
 
Fr0g 
pan Wyindywidualizowany


Motocykl: Hanki: VT 600 1994 + VT 1300 Interstate 2010
Wiek: 39
Dołączył: 01 Maj 2014
Posty: 1569
Skąd: (Sercem PŁO) WUWUA
Wysłany: 2017-09-13, 15:22   

Pali 7l/100km i jedzie 60km/h ?
Bo jak pali 3,5l i leci 90km/h, masz niemieckie moto to może dławiony?

Szkoda, że nie kontynuujesz w wątku wcześniejszym jeśli miałeś (a sądzę że miałeś)
_________________
-> Oddaj proszę 1% podatku <-

Moja VT 600
 
 
Matthew90 


Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 230
Skąd: Darłowo
Wysłany: 2017-09-13, 15:54   

Pali prawie 6l i jedzie 80km/h max
 
 
Romek607 

Motocykl: HONDA SHADOW 125
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 38
Skąd: MAŁOPOLSKA
Wysłany: 2017-09-13, 18:05   

Witaj. Tak myślę żeby wykręcić świece i zmierzyć ciśnienie w cylindrach.Da to obraz zużycia silnika.Jak ciśnienie będzie OK to do analizy układ zapłonowy i zasilania
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2017-09-13, 18:23   

przenieś rozmowę do poprzedniego wątku, będzie łatwiej. nie pamiętam czy mówiłeś już jaki masz moduł zapłonowy
_________________

 
 
żuku 


Motocykl: VT 125
Dołączył: 30 Lip 2017
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-09-13, 20:56   Re: Niekończący się problem

Matthew90 napisał/a:
Witam chłopaki dalej borykam sie z problemem duzego spalania i malej mocy
bylo juz w nim robione :
-ustawienie zaworków S-0.18 W-0.22
-wymiana dysz P-72/38 T-80/38
-synchro gaznikow

Świece wygladaja dobrze tzn maja odpowiedni kolor inny mechanik twierdzi ze moze byc to wina "tłumika"juz sam nie wiem co robic


Synchronizacja gaźników to nie wszystko , jeszcze jest coś takiego jak ustawienie składu mieszanki .
Tłumik hmmm może być ale raczej nie , ponieważ nie spowoduje to zwiększenia spalania , lecz w skrajnych przypadkach brak możliwości jazdy a nawet gaśnięcia pojazdu , ale to raczej w dieslach.
Sprawdź dolot ,filtr powietrza
Masz 1000% pewności że chodzi na obu cylindrach ,że iglice w komorach pływakowych na obu gaźnikach zamykają dopływ paliwa ?
Zły skład mieszanki paliwo/powietrze skutkuje spadkiem mocy silnika , co za tym idzie spadkiem prędkości pojazdu i mułowatość w przyśpieszaniu
 
 
Matthew90 


Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 230
Skąd: Darłowo
Wysłany: 2017-09-13, 23:25   

a tu ciebie zaskocze jezeli chodzi o przyspieszenie to nie narzekam
oczywiscie pali na 2 cycach a wlasnie mowiac o iglicy tego jeszcze nie sprawdzilem czy jest odpowiednio ustawiona, od filtra powietrza bylo sprawdzane kazdy wezyk i wszystko jest dobrze
Plywaki zamykaja doplyw paliwa sprawdzalem z 2 razy
a co do składu mieszanki to zdjecie robilem jakies 2miechy temu ,jutro robie nowe o ile pogoda pozwoli na to
 
 
Matthew90 


Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 230
Skąd: Darłowo
Wysłany: 2018-01-28, 10:53   

No i temat dalej nie zakończony dalej zatrzymuje się przy 80 :-(
A już nawet filtr wymieniłem , co prawda bardziej zrywny jest ale v max 80 :'(
Pomóżcie koledzy
 
 
Gabriel 

Motocykl: Yamaha XV 1600
Wiek: 43
Dołączył: 24 Paź 2013
Posty: 810
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2018-01-28, 11:24   

Masz szybę z przodu ? Ostatnimi czasu jechałem 125. Przy mojej wadze i szybie z przodu nie jechał za bardzo. Kolega Zdjął szybę i lżejszy o 30 kilo ode mnie inaczej to wyglądało. Mi przy założonej szybie pali dobry litr więcej.
 
 
Grzechoo 

Motocykl: Honda
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 276
Skąd: RRS
Wysłany: 2018-01-28, 11:42   

Jak wygląda sprawa z napędem w tym motocyklu? Zębatki i łańcuch oryginalne czy było coś zmieniane? Tak mi tylko do głowy przyszło :roll:
 
 
Matthew90 


Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 230
Skąd: Darłowo
Wysłany: 2018-01-28, 13:20   

Tylna była zmieniana na przyspieszenie z tego co widzę ale najbardziej mnie boli ze pali jak smok bo pali prawie 6L
Ale wcześniej jeździł 120 przy mojej wadze i z szyba nawet znajomy zktóry waży więcej osiągał 120 na spokojnie

Zębatki 14/44
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2018-01-28, 13:29   

Matthew90 napisał/a:
Tylna była zmieniana na przyspieszenie z tego co widzę ale najbardziej mnie boli ze pali jak smok bo pali prawie 6L
Ale wcześniej jeździł 120 przy mojej wadze i z szyba nawet znajomy zktóry waży więcej osiągał 120 na spokojnie

Zębatki 14/44


Wcześniej jeździł 120, a teraz nie chcę tak... To myśl co było robione i prz z kogo...

Ja tam mam już jakiś przypuszczenia, ale nie będę "strzelał kulą w płot".
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
Matthew90 


Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 230
Skąd: Darłowo
Wysłany: 2018-01-28, 16:04   

Hhhm ja noc nie grzebalem jeżeli chodzi o jakieś przeróbki no jedynie co było to tłumik wiercony nic więcej .
To strzelaj a nóż widelec znajdzie się przyczyna .
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-01-29, 11:23   

masz dziurawy wydech,
niestandardowe dysze w gaźnikach,
niestandardowe zęby z tyłu na kole,

do tego być może lewe powietrze ..

to 80km/h to na GPS czy u ciebie na zegarze?
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
Matthew90 


Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 230
Skąd: Darłowo
Wysłany: 2018-01-29, 12:54   

80km/h na zegarze
Dysze były zmniejszony bo wcześniejsze zalewamy świece i było lepiej ze żywnością , został wymieniony filtr powietrza
Zębatki są na przyspieszenie ale wątpię by 3 zeby zmieniło aż tyle
Lewe popowietrze to będę musiał z tym popatrzeć
Mowie na początku jechał te 120km/h bez problemu i z czasem zaczęła ta prędkość malec do 80km/h i zaczął pij jak smok bo około 6L/100km
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM