czesc jestem Dominik
ale do rzeczy mój wujek ma honde shadow 750 wersja USA z 1985 potrzebuje informacji na temat wymiany oleju w widelcu jaki ile i wszystko co z tym związane. Potrzebne mi są także dane techniczne tego modelu z góry dziękuje
Odpowiedz do tematu
: Honda Shadow USA 85 Olej
:
Co prawda jest to serwisówka do rocznika '83 ale wielu zmian chyba nie dokonali:
Uwaga - to 184 MB do sciągnięcia!
http://downloads.hondatec...op%20Manual.rar
Zobacz też:
http://hondatech.info/search/vt/750/
Uwaga - to 184 MB do sciągnięcia!
http://downloads.hondatec...op%20Manual.rar
Zobacz też:
http://hondatech.info/search/vt/750/
:
sciagnąłem sobie tez te ksiazke , piekna sprawa a czym ma ktos moze jakiegos linka do vt 700 c rocznik 85 ?? ta kasiakza sie pokrywa z tym rocznikkiem w sumie ale moze jest specjalnie do mojego modelu cos. byłbym wdzieczny . pozdro
:
Ja mam takową kniżkę do shadowki 700-750 z 1983-1987r
coś takiego :
http://cgi.ebay.com/ebaym...lsQ5fLiterature
coś takiego :
http://cgi.ebay.com/ebaym...lsQ5fLiterature
:
U mienia toże jest taka kniga.
Krzysztof7712 napisał/a: |
Ja mam takową kniżkę do shadowki 700-750 z 1983-1987r
coś takiego : http://cgi.ebay.com/ebaym...lsQ5fLiterature |
U mienia toże jest taka kniga.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
a nie wiecie czasem jaki olej lac do widelca i ile [słabo u mnie z angielskim ]
:
Odpowiedz do tematu
Wg "twojej" serwisówki (tzn. tej dla VT 750 z rocznika '83):
470 cm3 do każdej lagi (tolerancja 467,5 - 472,5 cm3)
Serwisówki z lat 80-tych podają, że powinien to być olej typu ATF, ale dzisiaj masz specjalne oleje do amortyzatorów motocyklowych, np:
- Shell Advance Fork 10
- Castrol Fork Oil Synt 10W
- Motul Fork Oil Expert 10W
Oprócz oleju - lagę powinno się dopompować powietrzem (przez ten górny zaworek) do ciśnienia w przedziale 0-6 psi, czyli 0-40 kPa, czyli 0-0,4 kg/cm2
Tyle serwisówka...
470 cm3 do każdej lagi (tolerancja 467,5 - 472,5 cm3)
Serwisówki z lat 80-tych podają, że powinien to być olej typu ATF, ale dzisiaj masz specjalne oleje do amortyzatorów motocyklowych, np:
- Shell Advance Fork 10
- Castrol Fork Oil Synt 10W
- Motul Fork Oil Expert 10W
Oprócz oleju - lagę powinno się dopompować powietrzem (przez ten górny zaworek) do ciśnienia w przedziale 0-6 psi, czyli 0-40 kPa, czyli 0-0,4 kg/cm2
Tyle serwisówka...