Kompendium wiedzy podstawowej małego cienia
Odpowiedz do tematu

:
link od Saxo działa - u mnie przynajmniej.

schemat będziesz miał w zestawie - nie wiemy co dokładnie do ciebie idzie.
ja np. mam obrotomierz z wyświetlaczem LCD i tylko nakręciłem drucik na kabel z fajką od świecy - ot cała instalacja.

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
Dzięki. Sprawdzam w pracy, pewnie blokują. Idzie analogowy. Źle się wyraziłem nie chodzi o schemat, ale jeżeli dobrze pamiętam było tam zdjęcie umiejscowienia podpięcia pod cewkę.

:
Szanowne Grono, z racji tego, że brakowało mi, jako nowicjuszowi na tym zacnym Forum, zbioru wszelkich informacji dotyczących eksploatacji Hondy VT 125, w jednym temacie/miejscu, jako uzupełnienie bezcennych informacji zawartych na samym początku tego tematu, podkreślam bezcennych informacji, dorzucam zebrane trochę z Forum jaki i z manuala, który kiedyś skądś w postaci PDF ściągnąłem, zbiór informacji dotyczących terminów wymiany/przeglądów poszczególnych części/płynów ustrojowych, a mianowicie:

Olej + filtr oleju -zgodnie z manualem pierwsza wymiana (nowy motocykl), po 600 kilometrach. Każda kolejna maks. co 6 tys. mil, czyli co około 9.656 kilometrów lub raz na rok.

Filtr powietrza – wymiana maks. co 12 tys. kilometrów.

Świece zapłonowe – wymiana maks. co 12 tys. kilometrów. Obecnie świece są chyba bardziej trwałe, także do nawet 17 tys. kilometrów mogą wytrzymać. Tu chyba wola właściciela motocykla, czy przed 12 czy przed 17 wymienić.

Łańcuch – wg. manuala kontrola i smarowanie co każde maks. 1 tys. kilometrów. Z forum zalecane co maks. 500 kilometrów i po każdej jeździe w deszcz.

Płyn chłodzący – wymiana maks. co 18 tys. kilometrów lub co dwa lata.

Płyn hamulcowy – wymiana maks. co 2 lata.

I dodatkowo żarówki, standard:

Przód: H4 + pozycyjna R5W, lub cytat z forum: „Postojowa w lampie jest T4W, a nie R5W - przynajmniej w u mnie tak jest”

Kierunki 4x P21W

Tył P21/5W

Jeśli coś sknociłem, coś powinno być inaczej, prośba o korektę, czyli jeszcze raz wkleić całość po naniesionej korekcie, lub prośba o wiadomość prywatną, to poprzez edycję zmienię.

Kłaniam się nisko :thx: i szerokości.

:
Temat bardzo fajny, kompendium, jak sama nazwa wskazuje. Super.

Ale jaki jest moment dokręcania korka spustowego oleju? I ew. śrub mocujących dekiel filtra? Wg mnie to też informacje, które powinny się tu znaleźć.

Tak, wiem, można na oko...

EDIT: znalazłem info, że korek ma być dokręcany momentem 25 Nm. Nie mam info na temat śrub dekielka.

Raffa
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group