/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Kompendium wiedzy podstawowej małego cienia
Autor Wiadomość
Arkeno 


Motocykl: Hodna shadow VT 125
Wiek: 43
Dołączył: 01 Lip 2016
Posty: 17
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2017-02-22, 11:06   

Z cyklu ciekawostek: "Na co zwrócić uwagę przy kupnie".
Nie wpadł bym na to kiedy kupowałem cienia.Sprzedawca wymienił oponę przednią na nową.Pomyślałem sobie że to fajnie.Okazało się że założył oponę bezdętkową na felgę dętkową, co spowodowało że opona powodowała bicie góra-dół podczas jazdy z większymi prędkościami :shock:
Tego się nie spodziewałem sprawdziłem jedynie datę na oponie przy kupnie :-D
_________________
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-02-22, 11:21   

Arkeno napisał/a:
Z cyklu ciekawostek: "Na co zwrócić uwagę przy kupnie".
Nie wpadł bym na to kiedy kupowałem cienia.Sprzedawca wymienił oponę przednią na nową.Pomyślałem sobie że to fajnie.Okazało się że założył oponę bezdętkową na felgę dętkową, co spowodowało że opona powodowała bicie góra-dół podczas jazdy z większymi prędkościami :shock:
Tego się nie spodziewałem sprawdziłem jedynie datę na oponie przy kupnie :-D


napisz chociaż dokładnie jaka to opona - to będzie do sprawdzenia u innych ...
bo zakładanie bezdętkowych opon plus dętka na felgę ze szprychami to nie nowość.
sam tak mam na obu osiach.
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2017-02-25, 17:43   

wystarczy na oponie znaleźć oznaczenie "tubeless" albo "tubetype"
_________________

 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-02-27, 09:32   

Zamek1200 napisał/a:
wystarczy na oponie znaleźć oznaczenie "tubeless" albo "tubetype"

tak. tylko pytanie, jaka to dokładnie TL opona koledze tłukła - bo nie wszystkie tak mają - a informacja, że któraś konkretna głupio się zachowywała może innym pomóc przy zakupach...
 
 
Arkeno 


Motocykl: Hodna shadow VT 125
Wiek: 43
Dołączył: 01 Lip 2016
Posty: 17
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2017-02-27, 15:28   

To był Continental. Dokładnie taki:
http://www.amazon.in/Metr...0/dp/B01GV94YXM
Co ciekawe tu jest że niby to jest opona tylna?? :shock: :shock: :shock:
_________________
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-02-27, 22:19   

zależy do czego... do nas nie. do nas na przód się ją daje - ja taką właśnie mam z dętką ;)
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
lipsky 

Motocykl: shadow 125
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 3
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2017-03-07, 11:33   

Chyba jest błąd przy oleju silnikowym.
Motul ma oznaczenie MA2 a nie MH2 przy wersji do mokrego sprzęgła.
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-03-24, 11:57   

wrzucam tutaj, bo dużo ludzi ma akurat yuasę
- a przynajmniej można sprawdzić po zakupie moto czy akumulator od nowości tam siedzi...

ja sobie pogooglałem i wychodzi na to, że moja yuasa ytx7l-bs o numerze na wieczku: 2E24D
została wysłana z fabryki w 2000r. ;)

problemów jakichkolwiek z nim nie uświadczam - całą zimę trzyma jakieś (co prawda nie mierzone) prundy ale odpala po zimie nawet bez wyjmowania akumulatora z moto.
zatem rocznik akumulatora nie do końca musi świadczyć o jego złomowości... ale to tak na boku.

a oto jak rozczytać przynajmniej rocznik:
The second digit from the left is the year that the battery was shipped from the factory i.e.
E=2000, F=2001, G=2002, H=2003, I=2004, J=2005=, K=2006, L=2007, M=2008, N=2009, O=2010, P=2011, Q=2012, R=2013, S=2014, T=2015 etc.
 
 
OstatniSmok 

Motocykl: VT 125 C '99
Wiek: 33
Dołączył: 10 Maj 2017
Posty: 42
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-05-26, 09:58   

Co do zębatki tylnej z frezem - jak się przekonałem większość zębatek JT do naszych cieni oferowanych na znanym portalu aukcyjnym jest wlasnie podfrezowana, co po zamontowaniu wygląda dosyć wątpliwie.


Jakieś pomysły jak to poprawić? Czy zostawić jak jest?

IMG_0692r.jpg
Plik ściągnięto 36 raz(y) 62,97 KB

 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-27, 06:10   

Podkładka w imadło i z jednej strony kątówką nadpiłować. U mnie działa.
Jak było bez to było słabo
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
derek99 


Motocykl: VT700 86r.
Wiek: 54
Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 299
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2017-05-27, 06:47   

OstatniSmok napisał/a:
Jakieś pomysły jak to poprawić? Czy zostawić jak jest?

Tak jak jest to ja bym tego nie zostawiał. Pomysł z podkładkami jest dobry. Ja dorobił bym pierścień z jakiejś twardszej stali niwelujący różnicę wysokości, (ewentualnie ciut wyższy) na laserze za parę złoty.
Nie znam dokładnie sposobu montarzu tej zębatki ale czy nie można by obrucić drugą stroną?
 
 
 
OstatniSmok 

Motocykl: VT 125 C '99
Wiek: 33
Dołączył: 10 Maj 2017
Posty: 42
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-05-27, 15:40   

Hmm. Pomysł z podkładką brzmi ciekawie, ale nie chciałbym tam jej pakować - nakrętka powinna unieruchamiać zębatkę, a nie gwint szpilki, a każda dodatkowa warstwa zmniejszy to trzymanie. Można by też zawieźć do tokarza żeby roztoczył miejsce gdzie nakrętka opiera się o rant, tak żeby zmieściła się na płasko w podtoczeniu... Choć mało tam materiału, i będzie rdzewieć. Chyba raczej wymienię zębatkę na właściwą, płaską.

Tak gwoli potomności zwykle sprzedawane mają oznaczenie JTR279-41 - JT zrobiło chyba błąd w swoim katalogu i tak to się potem ciągnie u naszych sprzedających.

Prawidłowe oznaczenie - płaska zębatka bez podtoczenia to JTR273-41.
Warto by tą informację podkleić w pierwszym poście.
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-29, 09:16   

derek99 napisał/a:
OstatniSmok napisał/a:
Jakieś pomysły jak to poprawić? Czy zostawić jak jest?

Tak jak jest to ja bym tego nie zostawiał. Pomysł z podkładkami jest dobry. Ja dorobił bym pierścień z jakiejś twardszej stali niwelujący różnicę wysokości, (ewentualnie ciut wyższy) na laserze za parę złoty.
Nie znam dokładnie sposobu montarzu tej zębatki ale czy nie można by obrucić drugą stroną?


drugą stroną nie obrócisz, bo będzie jeszcze gorzej...
pomysł z pierścieniem dobry - zwłaszcza, że w oryginale w tym miejscu jest pierścień ;)
jest tam taki kołnierz dospawany, chyba żeby smar z łańcucha nie kapał..
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-29, 09:27   

OstatniSmok napisał/a:
Można by też zawieźć do tokarza żeby roztoczył miejsce gdzie nakrętka opiera się o rant, tak żeby zmieściła się na płasko w podtoczeniu... Choć mało tam materiału, i będzie rdzewieć.
a dokładnie to na frezarkę. myślę, że dałoby radę - tam naprawdę niewiele potrzeba.
tylko faktycznie moja była ładna z nierdzewki cała a widzę, że to twoje jakieś malowane... to pomalujesz po frezie najwyżej.

te twoje nakrętki na foto mają podkładki (są szersze na dole) - może takie prostsze spróbuj?
im brakowało jeszcze mniej ;)
 
 
jacekb7 

Motocykl: K750, Honda Shadow 125
Wiek: 57
Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 11
Skąd: Toruń
Wysłany: 2017-06-08, 10:59   

Witam po dłuższej nieobecności. Prosiłbym o ponowne zamieszczenie schematu podłączenia obrotomierza. Wstawiony link nie działa. Właśnie idzie licznik z CHRL.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM