Odpowiedz do tematu
:
Adam dobrze mówi, ta śruba trzyma cały zespół zawieszenia razem. a że przy okazji olej wypływa, no to cóż... tak to fizyka działa..
-=ShadoW=-
:
Myślałem że to fragment większego tekstu a może i rysunek coś więcej objaśnia teoretykowi.
Mniejsza o to..
Saxo
Jak wymieniasz olej profilaktycznie, to złóż jak było i będzie dobrze
Todek napisał/a: | ||
Nic nie jest wyrwane z niczego. Jest to uwaga zamieszczona w dziale poświęconym przedniemu zawieszeniu, rozdział o serwisowaniu lag. Obok obrazka z montażem sprężyn. Serwisówka jest firmowana przez Hondę. Nie jest to Clymer czy Haynes. |
Myślałem że to fragment większego tekstu a może i rysunek coś więcej objaśnia teoretykowi.
Mniejsza o to..
Saxo
Jak wymieniasz olej profilaktycznie, to złóż jak było i będzie dobrze
:
Krzychoo, i tak zrobię
LWG
:
Czy po rozebraniu, czyszczeniu, pomiarach długości sprężyn, montażu i zalaniu olejem, trzeba jakoś odpowietrzać, ustawiać wysokości lag, etc.?. Czy cała ta operacja jest bardzo skomplikowana?.
:
ja po prostu złożyłem skręciłem i tyle
LWG
:
Pozwolisz że się podepnę pod twojego posta.......ile oleju wchodzi do lag vt 1100 88 rok??? Wynalazłem że 445 ml ale nie mam pewności.... Dzięki
:
Rozebrałem wszystko i pomyłem ropką. U mnie też sprężyna była gęstym zwojem do dołu. Podprowiedzcie proszę bo coś nie mogę odszukać:
1. Jaka powinna być długość sprężyn (nominał i graniczna), w VT 1100 z 95 roku,
2. Jak wbić tą dolną tuleję w goleń,
3. O co biegało z tym patentem z podkładkami,
4. Ile zalać olejku.
Pięknie dziękuję :)
1. Jaka powinna być długość sprężyn (nominał i graniczna), w VT 1100 z 95 roku,
2. Jak wbić tą dolną tuleję w goleń,
3. O co biegało z tym patentem z podkładkami,
4. Ile zalać olejku.
Pięknie dziękuję :)
:
Odpowiedz do tematu
Cześć. Będę wkładał dystansy w lagi- 30mm. Właśnie się toczą.
Odkręcałem już górne korki i stwierdziłem ze olej jest czysty. Ten który namacałem na tulei przy pomocy chusteczki papierowej.
Mimo to chcę go wymienić bo nie znam ilości, a bez spuszczenia sie nie dowiem czy jest OK.
Moja VT1100 95 ACE ma z boku korki spustowe, i przez nie spuszczę olej, bo nie chce mi sie demontować lag, kierownicy, szyby itd.
Po spuszczeniu chcę przepłukać nafta lagi w następujący sposób.
Zalać, popracować amorami przez bujanie z hamulcem przodem. Liczę na to że wszystkie kanaliki i zaworki powinno przemyć. Spuścić, zostawić na noc aby wykapało do ostatniej kropli i zalać ponownie już nowym olejem. Valvoline 15W
Co sądzicie o takim podejściu?
Odkręcałem już górne korki i stwierdziłem ze olej jest czysty. Ten który namacałem na tulei przy pomocy chusteczki papierowej.
Mimo to chcę go wymienić bo nie znam ilości, a bez spuszczenia sie nie dowiem czy jest OK.
Moja VT1100 95 ACE ma z boku korki spustowe, i przez nie spuszczę olej, bo nie chce mi sie demontować lag, kierownicy, szyby itd.
Po spuszczeniu chcę przepłukać nafta lagi w następujący sposób.
Zalać, popracować amorami przez bujanie z hamulcem przodem. Liczę na to że wszystkie kanaliki i zaworki powinno przemyć. Spuścić, zostawić na noc aby wykapało do ostatniej kropli i zalać ponownie już nowym olejem. Valvoline 15W
Co sądzicie o takim podejściu?