/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Proszę o fachową pomoc
Autor Wiadomość
Ruffi 


Motocykl: Yamaha Xv1900CU Raider, HD Dyna fxdl
Wiek: 48
Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 118
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-11-18, 00:50   Proszę o fachową pomoc

Dzisiaj zlałem płyn chłodniczy z mojego moto zakupionego niedawno. Po odkręceniu śruby spustowej na pompie wody wyleciał płyn koloru różowego, a po zdjęciu przewodu ze zbiorniczka wyrównawczego zleciał płyn koloru zielonego - zaskoczenie i myśl czy poprzednik wymieszał płyny?. Ze zbiorniczka wyleciało sporo syfów, jutro zamierzam go wyjąc i przepłukac porządnie tak jak chlodnice. Ale nie o to chciałem się was zapytać, czy posiadacie wymiary oringów, które siedzą w bloku cylindra nr 11 na rys.
https://www.google.pl/sea...05bB7iFbZGhM%3A
Nie mogę znaleść ich wymiarów a chciałem je wymienić bo zauważyłem małą ilość cieczy w jednym gnieździe. Gaźniki są na zewnątrz dostęp jest ok pokrywy zaworów zdjęte to warto wymienic .Jeszcze jedno pytanko czy pod śrubę spustową pompy wody dajecie podkładkę miedzianą w celu uszczelnienia tak jak w przypadku śruby oleju? Po odkręceniu śruby spustowej pompy zastałem normalną podkładkę z blachy czy tak powinno być?
Jeśli ktoś z kolegów posiada wymiary tych oringów to proszę o info
Pzdr
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9488
Skąd: Kostry/Parczew/LPA

Wysłany: 2016-11-18, 09:32   

Ruffi napisał/a:
czy posiadacie wymiary oringów, które siedzą w bloku cylindra nr 11 na rys.
https://www.google.pl/sea...05bB7iFbZGhM%3A

To nie są takie zwykłe okrągłe o-ringi, to są takie specjalne gumowe uszczelniacze.
PS. Wpisz może w profilu rocznik moto, będzie łatwiej na przyszłość.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Ruffi 


Motocykl: Yamaha Xv1900CU Raider, HD Dyna fxdl
Wiek: 48
Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 118
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-11-18, 12:31   

Dziękuję za odpowiedz, czyli muszę się udać do serwisu Hondy. Czy wymiana tych uszczelniaczy jest problematyczna? trzeba jakieś sztuczki znać, czy wystarczy tylko je podważyć i wyciągnąć?
 
 
Ruffi 


Motocykl: Yamaha Xv1900CU Raider, HD Dyna fxdl
Wiek: 48
Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 118
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-11-18, 16:17   

Części zamówiłem w serwisie Hondy plus uszczelki nr 10 i klips 7 (wymienię przy okazji). koszt z przesyłka 99,64zl. Zabiorę się za wymianę po otrzymaniu części. Dziękuje za wszelkie odpowiedzi.
 
 
Ruffi 


Motocykl: Yamaha Xv1900CU Raider, HD Dyna fxdl
Wiek: 48
Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 118
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-11-18, 23:20   

Cytat:

To nie są takie zwykłe okrągłe o-ringi, to są takie specjalne gumowe uszczelniacze.

Okazuje się, że są to zwykłe oringi, taką informację otrzymałem od pracownika HONDY. Dzisiaj wyjąłem te oringi są zdeformowane. Jak otrzymam paczkę to was poinformuję zainteresowanych tematem jak to wyglada.
 
 
Ruffi 


Motocykl: Yamaha Xv1900CU Raider, HD Dyna fxdl
Wiek: 48
Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 118
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-11-24, 21:41   

Todek, Zwracam Ci honor miałeś rację nie są to zwykłe oringi, są to uszczelniacze z kołnierzem.
Teraz mam dylemat jak mam go osadzić w otworze kołnierzem do dołu czy do góry?? Na necie widać na zdjęciach że kołnierz jest na dole, ale zdjęcia są nie wyraźne. Może haynes coś wyjaśni
 
 
karolccia3 

Motocykl: yamaha
Dołączył: 20 Lis 2016
Posty: 8
Skąd: Szyldy
Wysłany: 2016-11-25, 08:36   

No faktycznie, ale nie wyglądały na zwykłe więc mogłeś się pomylić.
_________________
Get more info
 
 
marian07 
WIR


Motocykl: Kawasaki VN900C
Wiek: 59
Dołączył: 19 Paź 2016
Posty: 147
Skąd: Zajezierze
Wysłany: 2016-11-27, 10:39   

Ja w supermagnie miałem taki podciek, zastosowałem normalny oring - dobrałem najgrubszy ktòry udało się wcisnąć. Posmarowane olejem kujawskim przy składaniu. Też nie miałem pewności jakie dać i to była konsultacja z warsztatem - zapewniali że będzie ok. Trzyma już 4 lata. Przy braku czasu na zamøwienie z serwisu można śmiało tak zrobić.
_________________
Najdroższa jest pierwsza butelka
 
 
Krzychoo 
Krzysiek


Motocykl: Valkyrie GL1500 Interstate
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 855
Skąd: Kurów LPU
Wysłany: 2016-11-27, 15:06   

marian07 napisał/a:
Posmarowane olejem kujawskim...

marian07, kolega Ruffi, prosił o fachowe porady.
 
 
marian07 
WIR


Motocykl: Kawasaki VN900C
Wiek: 59
Dołączył: 19 Paź 2016
Posty: 147
Skąd: Zajezierze
Wysłany: 2016-11-27, 16:20   

to właśnie taka rada, najbezpieczniejszy czyli obojętny chemicznie środek dla gumy. on ma tylko ułatwić ułożenie się uszczelnienia. sposób pozyskania: minutowa wizyta w kuchni. jeśli bliżej do łazienki to może być wazelina kosmetyczna, olejek bambino itp.

druga droga: można zakupić opakowanie czegoś markowego i zużyć drobinkę. wierz mi zadziała tak samo.
_________________
Najdroższa jest pierwsza butelka
 
 
Krzychoo 
Krzysiek


Motocykl: Valkyrie GL1500 Interstate
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 855
Skąd: Kurów LPU
Wysłany: 2016-11-27, 17:30   

Wiesz, może i to prawda, że olej rzepakowy jest obojętny dla gumy. Ale na pewno nie jest odpowiedni do smarowania czegokolwiek w motocyklu. Jak się kupuje maszynę za kilka tys. lub więcej pln-ów to chyba można zainwestować jeszcze piątaka w tubkę wazeliny technicznej. I stosować w miarę możliwości oryginalne części zamienne.
 
 
marian07 
WIR


Motocykl: Kawasaki VN900C
Wiek: 59
Dołączył: 19 Paź 2016
Posty: 147
Skąd: Zajezierze
Wysłany: 2016-11-27, 19:24   

cytuję siebie: "Przy braku czasu na zamøwienie z serwisu można śmiało tak zrobić." :omg:
_________________
Najdroższa jest pierwsza butelka
 
 
Krzychoo 
Krzysiek


Motocykl: Valkyrie GL1500 Interstate
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 855
Skąd: Kurów LPU
Wysłany: 2016-11-27, 20:04   

Cytuję siebie: I stosować w miarę możliwości oryginalne części zamienne.
 
 
Ruffi 


Motocykl: Yamaha Xv1900CU Raider, HD Dyna fxdl
Wiek: 48
Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 118
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-12-18, 11:36   

Rurki złożone z oryginalnymi uszczelniaczami (nie kosztowały majątku). Podejrzałem na necie jak te gumki były ułożone. Wymienione również o ringi na połączeniu cylindrów (też orginał). Postanowiłem założyć oryginalne hondowskie uszczelniacze łącznie z wymianą klipsa metalowego. Ponieważ jest to układ chłodzenia postanowiłem nie dawać żadnych zamienników co by się nie rozczarować po odpaleniu i dłuższej jeździe motocyklem. Zalałem już płyn chłodniczy BORYGO - różowe, czy też na takim jeździcie?
 
 
Śp.Generał 
Jarek


Motocykl: Honda Shadow VT 700 C 87', WSK125 i Ogar 205
Dołączył: 28 Wrz 2014
Posty: 796
Skąd: Małoszyce 'SZA'
Wysłany: 2016-12-18, 13:04   

Ja zalałem takim .
Myślę, że lepszy od borygo.
_________________
Czołem :omg: :mrgreen: Gość
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM