Demontaż - elementy różne...;) |
Autor |
Wiadomość |
Sub [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-22, 21:03 Demontaż - elementy różne...;)
|
|
|
Nie mogę poradzic sobie z demontazem plastikowej oslony chlodnicy. Na gorze sruba - ok - nic prostszego ale dalej: boczki, na dole; wyglada mi to na jakiegos rodzaju zatrzaski ale za zadna cholere nie moge ich sciagnac... Jednego juz nadlamalem Jakas podpowiedz do drugiego...?
Kierunek prawy/tył: obtarcie - przygoda z przeszlosci; chce zmetalizowac prozniowo. Demontaz...? Odkrecac listwe od blotnika czy jest inny sposob. Pytania moze banalne ale jak sie zachcialo grzebac w motorze bez wczesniejszych doswiadczen - zaczynaja sie schody... Zeszlo poltorej godziny, 450 klątw i dwa piwa...
Przyjme chetnie kazda sugestie...:)
Dzieki!
|
|
|
|
|
Sowa
SOWA
Motocykl: GS 1150 ADV -dr 650 SE
Wiek: 50 Dołączył: 20 Sty 2007 Posty: 1286 Skąd: warszawa\suwałki
|
Wysłany: 2009-01-22, 21:22
|
|
|
Osłona jest prawdopodobnie jak w c-2 na bolcach wychodzących z chłodnicy i na śrubie górnej montowanej na gumowej tulei .Więc musisz delikatnie wykręcić górną śrubę ,tylko wyciągaj ją delikatnie ,bo na końcu gumowej tulei jest śruba kontrująca która lubi wpadac do ramy a wtedy dupa blada. Później unosząc chłodnicę lekko do góry zdejmiesz osłonę.
uważaj na 2 tuleje gumowe które są na bolcach łatwo je przeoczyć i zgubić |
_________________ nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9496 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2009-01-22, 21:28
|
|
|
Jest dokładnie tak jak mówi Jarek. Odkręcić górną śrubę mocująca chłodnicę, odchylić chłodnice delikatnie w kierunku przedniego koła i podnosić do góry. Jak dolne wsporniki chłodnicy wyjdą z gniazd to wtedy zdejmiesz osłonę . |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Sub [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-22, 22:21
|
|
|
jarek73 napisał/a: | Później unosząc chłodnicę lekko do góry zdejmiesz osłonę. |
Todek napisał/a: | odchylić chłodnice delikatnie w kierunku przedniego koła i podnosić do góry. |
Wszystko sie zgadza. Opis nie odbiega od rzeczywistosci ale Panowie...! Tu trzeba albo sily tatanki albo jest jakis myk (wcisnac, scisnac, nadgiac...). Siedze ze zlamanym srubokretem w dloni (drugiego mi szkoda), a ona nawet ani drgnie! Lekko i delikatnie to moge polerowac blotnik woskiem ale nie to cholerstwo... |
|
|
|
|
renegade
Handlarz gumek :-)
Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45 Dołączył: 12 Mar 2007 Posty: 2433 Skąd: Lipsko
|
|
|
|
|
Sub [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-22, 22:54
|
|
|
Pudlo! Weze zwolnione...
Dobra na dzisiaj sie poddaje... |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2009-01-22, 23:30
|
|
|
Oglądałeś fiszki do układu chłodzenia? Może one coś pomogą? |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
Sowa
SOWA
Motocykl: GS 1150 ADV -dr 650 SE
Wiek: 50 Dołączył: 20 Sty 2007 Posty: 1286 Skąd: warszawa\suwałki
|
Wysłany: 2009-01-23, 00:08
|
|
|
Jakbyś spryskał czyściwem do hamulców bolce to zejdzie łatwiej.gumowe tulejki ci się zapiekły od syfu spod kół .spryskaj je czymś do mycia ja używam chemii WURTH-a .póżniej wpuść np.WD -40 ALE TYLKO W TEJ KOLEJNOŚCI |
_________________ nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami |
|
|
|
|
Sub [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-25, 13:22
|
|
|
czy te gumowe tulejki powinienem wyjac demontujac oslone? czy one sa mocowane na srubach czy tylko wcisniete w szczeline jako rodzaj bufora? |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2009-01-25, 13:31
|
|
|
sublime napisał/a: | czy te gumowe tulejki powinienem wyjac demontujac oslone? czy one sa mocowane na srubach czy tylko wcisniete w szczeline jako rodzaj bufora? |
Może To w czymś pomoże.
Jeśli to nie to co trzeba kliknij TU i wybierz sprzęt, a następnie odpowiednią sekcję "fiszek" |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
Sowa
SOWA
Motocykl: GS 1150 ADV -dr 650 SE
Wiek: 50 Dołączył: 20 Sty 2007 Posty: 1286 Skąd: warszawa\suwałki
|
Wysłany: 2009-01-25, 16:37
|
|
|
sublime napisał/a: | czy te gumowe tulejki powinienem wyjac demontujac oslone? czy one sa mocowane na srubach czy tylko wcisniete w szczeline jako rodzaj bufora? |
chłodnica nie może być montowana na sztywno z racji drgań które by ją rozszczelniły .Tulejki te mają za zadanie częściowo zbierać drgania .prawdopodobnie jak uniesiesz chłodnice po pójdą w górę razem z nią .warto sprawdzić ich stan czy nie są poprzecierane i ewentualnie wymienić . nie mogą mieć za dużo luzu na bolcach ,bo to świadczy o ich zużyciu. |
_________________ nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami |
|
|
|
|
KaKa
Motocykl: XVS 1300A
Wiek: 57 Dołączył: 07 Kwi 2008 Posty: 334 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 2009-01-27, 18:27
|
|
|
Podepnę się pod temat ze swoim problemem. Mechanikiem jestem słabym i jeszcze gorszym elektrykiem, ale sprawdzając stan przewodów odkryłem w sojej VT 750C z '97 że mam trochę więcej kabli elektrycznych w okolicy przednich kierunkowskazów, oprócz standartowej lampy na przodzie i kierunków mam jeszcze podłączone lightbary i wraz zostają (ukryte w mocowaniu kierunków) cztery kable obcięte i zaizolowane. Może macie pomysł co mogło być jeszcze tam podłączone? |
_________________ www.gryfmc.pl |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2009-01-27, 18:50
|
|
|
Jeśli to wersja amerykańska to może instalacja była przerabiana, np. kierunki świecące na stałe przerobiono na standard europejski? |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
KaKa
Motocykl: XVS 1300A
Wiek: 57 Dołączył: 07 Kwi 2008 Posty: 334 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 2009-01-27, 20:17
|
|
|
Cezar napisał/a: | Jeśli to wersja amerykańska to może instalacja była przerabiana, np. kierunki świecące na stałe przerobiono na standard europejski? |
dzięki za podpowiedź, jest to możliwe bo italianiec od którego kupowałem coś wspominał o wersii hamerykańskiej |
_________________ www.gryfmc.pl |
|
|
|
|
AJK
Klucznik-Andrzej
Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 68 Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 4666 Skąd: Wrocław-Rancho AJK
|
Wysłany: 2009-01-28, 10:18
|
|
|
To ja też się podepnę z pytaniem.Gdzie w VF750S są bezpieczniki świateł i czy są zintegrowane z innym oswietleniem czy są tylko do świateł( mijania ,drogowe).
Pytanie drugie - zauwazyłem że nie zapala mi sie światło stopu jak zamykam klamkę przedniego hamulca - czy to normalne w tym modelu?
Przejrzałem te fiszki od Carlosa i nic tam takiego nie znalazłem. |
|
|
|
|
|