VT 600 dusi się
Odpowiedz do tematu

: VT 600 dusi się
Witam serdecznie , od kilku miesięcy bawiłem się w przerabianie Hondy vt 600 i jak przyszło do testów drogowych to okazało się że nie jedzie więcej niż 90 km/h Chyba na wszystkich biegach występuje to duszenie połączone z przerywaniem ( strzelaniem jakby w wydechy ) Czyli jedynka do końca zadyszka podbijam dwójka zadyszka podbijam trójka itd aż do piątki gdzie jak delikatnie daje gazu to buja się do 90 km/h Honda jest z 1999r i ma oryginalny dolot ale założone inne wydechy ( z wytłumieniem ale bardziej puste ) na tych wydechach nie zapalała za dobrze więc dostała dysze 120 i wolnych 40 poprzednio były 100 i 38 . Co sądzicie ?? Czy były te motocykle dławione na modułach ? Pompa raczej sprawna ,czy da coś podpięcie paliwa grawitacyjnie ? Objawy są jak by jej paliwa brakowało bądzi isky... Synchro było śrubki składów testowane na różnych ustawieniach (teraz są na 2.5 obrotu) Gazniki czyste , świece ,nowe filtr nowy ...

: Re: VT 600 dusi się
jaca vt napisał/a:
... jak przyszło do testów drogowych to okazało się że nie jedzie więcej niż 90 km/h ... Honda jest z 1999r ... Synchro było śrubki składów testowane na różnych ustawieniach (teraz są na 2.5 obrotu) Gaźniki czyste...


Coś mi tu nie pasuje... Jakie gaźniki? Jakie synchro? Jakie śruby składu?

Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
Gazniki zsynchronizowałem a ustawieniami składów też sie bawiłem na różne sposoby I gazniki były czyszczone ;)

:
jaca vt napisał/a:
Gazniki zsynchronizowałem a ustawieniami składów też sie bawiłem na różne sposoby I gazniki były czyszczone ;)

Może i tak, ale od 1998 roku w VT600 był jeden gaźnik :-P
W domu coś sprawdzę i jeśli potwierdzą się moje podejrzenia to dam znać.

Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
OK może coś z rocznikiem namieszałem ;) mam dwa gazniki i pięć biegów nr. początkowy ramy to -- JH2PC21B...

:
jaca vt napisał/a:
OK może coś z rocznikiem namieszałem ;) mam dwa gazniki i pięć biegów nr. początkowy ramy to -- JH2PC21B...

To nie wiesz jaki rocznik Twojego motocykla? Moja 600 z 1999 miała jeden gaźnik.

Jeśli marnowanie czasu daje ci radość, to nie jest to czas zmarnowany.
:
Oj tam czepiliście się nie istotnej kwestii ;-) rok 97. dwa gazniki :thx:

:
mamvt 600 z 98r.p na jednym gaźniku i paliwo grawitacyjnie podawane ,może gaźniki zapchane

:
Mam co najwyżej podejrzenia że pompa nie podaje odpowiedniej dawki paliwa ale jak sobie podpiąłem zapasowy bak w trakcie synchronizacji to paliwo szło jak miło podczas przygazówek ... jak podepnę bezpośrednio to co nie bedzie gorzej ? bo po co jest ta pompa ??

:
A takie nieco prozaiczne pytania: jak kranik przekręcisz na rezerwę, to idzie tak samo? A filtr paliwa zmieniałeś ostatnio?

:
Napisałem że filtr nowy , bak czy na rezerwie czy normalnie nie ma znaczenia ... dalej lipa

:
Odpal bez korka wlewu paliwa,sprawdź przepustowość kranika,oraz szczelność i przepustowość węży kranik-filtr-pompa.

:
OK ja swoje podejrzenia sprawdziłem i nie do końca się sprawdziły,ale...
W roczniku '97 były różne iglice przepustnic - może w tym tkwi problem?
W swojej Devi mam dwie rożne sprężyny przepustnic(jakieś 4cm różnicy) i nawet ASO Hondy podaje, że dłuższa na tył, a u mnie po takim montażu jakbyś chomąto założył - brak mocy, nie jedzie itd. Niby pierdoła na którą nikt uwagi nie zwróci a jednak. Spróbuj zamienić u siebie... to pierwsze.
Drugie - stan membran?
Trzecie - moim zdaniem wymiana dysz na większe i do tego większe niż zalecane wykręcenie śrub składu mieszanki mogło zaszkodzić - po prostu go zalewa... Jak wyglądają świece po przejażdżce min. 30km?

To tak na początek...

Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
Ok wymontowałem gazniki przed chwila wiec jutro do nich zajrzę i zdam relację, świec po dłuższej jezdzie nawet nie sprawdzałem bo wiadomo że go zalewa ;) ale co miałem zrobić jak na tej dyszy 100 w ogóle nie chciał zapalić na tych wydechach ;) Jakie powinny być tam dysze ? 115?

:
jaca vt napisał/a:
Ok wymontowałem gazniki przed chwila wiec jutro do nich zajrzę i zdam relację, świec po dłuższej jezdzie nawet nie sprawdzałem bo wiadomo że go zalewa ;) ale co miałem zrobić jak na tej dyszy 100 w ogóle nie chciał zapalić na tych wydechach ;) Jakie powinny być tam dysze ? 115?

Dysze powinny być 38/100 i do tego odpowiednia regulacja... Jeśli miał w takim ustawieni za mało paliwa i chcesz zmienić dysze to nie odrazu o xxx jednostek tylko stopniowo eksperymentować - najpierw 105... NIE... To 110... itd.

Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group