Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
VT 600 dusi się
Autor Wiadomość
jaca vt 

Motocykl: Honda VT 600 / Honda CX 500
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-08-02, 16:21   VT 600 dusi się

Witam serdecznie , od kilku miesięcy bawiłem się w przerabianie Hondy vt 600 i jak przyszło do testów drogowych to okazało się że nie jedzie więcej niż 90 km/h Chyba na wszystkich biegach występuje to duszenie połączone z przerywaniem ( strzelaniem jakby w wydechy ) Czyli jedynka do końca zadyszka podbijam dwójka zadyszka podbijam trójka itd aż do piątki gdzie jak delikatnie daje gazu to buja się do 90 km/h Honda jest z 1999r i ma oryginalny dolot ale założone inne wydechy ( z wytłumieniem ale bardziej puste ) na tych wydechach nie zapalała za dobrze więc dostała dysze 120 i wolnych 40 poprzednio były 100 i 38 . Co sądzicie ?? Czy były te motocykle dławione na modułach ? Pompa raczej sprawna ,czy da coś podpięcie paliwa grawitacyjnie ? Objawy są jak by jej paliwa brakowało bądzi isky... Synchro było śrubki składów testowane na różnych ustawieniach (teraz są na 2.5 obrotu) Gazniki czyste , świece ,nowe filtr nowy ...
 
 
GhoustDragon 
Gargamel ;-)


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 36
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4159
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2016-08-02, 18:10   Re: VT 600 dusi się

jaca vt napisał/a:
... jak przyszło do testów drogowych to okazało się że nie jedzie więcej niż 90 km/h ... Honda jest z 1999r ... Synchro było śrubki składów testowane na różnych ustawieniach (teraz są na 2.5 obrotu) Gaźniki czyste...


Coś mi tu nie pasuje... Jakie gaźniki? Jakie synchro? Jakie śruby składu?
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
jaca vt 

Motocykl: Honda VT 600 / Honda CX 500
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-08-02, 18:20   

Gazniki zsynchronizowałem a ustawieniami składów też sie bawiłem na różne sposoby I gazniki były czyszczone ;)
 
 
GhoustDragon 
Gargamel ;-)


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 36
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4159
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2016-08-02, 18:27   

jaca vt napisał/a:
Gazniki zsynchronizowałem a ustawieniami składów też sie bawiłem na różne sposoby I gazniki były czyszczone ;)

Może i tak, ale od 1998 roku w VT600 był jeden gaźnik :-P
W domu coś sprawdzę i jeśli potwierdzą się moje podejrzenia to dam znać.
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
jaca vt 

Motocykl: Honda VT 600 / Honda CX 500
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-08-02, 18:35   

OK może coś z rocznikiem namieszałem ;) mam dwa gazniki i pięć biegów nr. początkowy ramy to -- JH2PC21B...
 
 
Teresa 
Mama Ojka


Motocykl: VT600 -> VT1100 C3 AERO
Wiek: 56
Dołączyła: 21 Sie 2013
Posty: 2207
Skąd: Kotlina Kłodzka
Wysłany: 2016-08-02, 18:41   

jaca vt napisał/a:
OK może coś z rocznikiem namieszałem ;) mam dwa gazniki i pięć biegów nr. początkowy ramy to -- JH2PC21B...

To nie wiesz jaki rocznik Twojego motocykla? Moja 600 z 1999 miała jeden gaźnik.
_________________
Jeśli marnowanie czasu daje ci radość, to nie jest to czas zmarnowany.
 
 
 
jaca vt 

Motocykl: Honda VT 600 / Honda CX 500
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-08-02, 18:58   

Oj tam czepiliście się nie istotnej kwestii ;-) rok 97. dwa gazniki :thx:
 
 
crazyduck 


Motocykl: vt 600
Dołączył: 02 Wrz 2015
Posty: 146
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2016-08-02, 19:09   

mamvt 600 z 98r.p na jednym gaźniku i paliwo grawitacyjnie podawane ,może gaźniki zapchane
 
 
jaca vt 

Motocykl: Honda VT 600 / Honda CX 500
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-08-02, 19:13   

Mam co najwyżej podejrzenia że pompa nie podaje odpowiedniej dawki paliwa ale jak sobie podpiąłem zapasowy bak w trakcie synchronizacji to paliwo szło jak miło podczas przygazówek ... jak podepnę bezpośrednio to co nie bedzie gorzej ? bo po co jest ta pompa ??
 
 
Kall 

Motocykl: shadow vt 600
Dołączył: 29 Kwi 2015
Posty: 206
Skąd: Brzeszcze
Wysłany: 2016-08-02, 19:30   

A takie nieco prozaiczne pytania: jak kranik przekręcisz na rezerwę, to idzie tak samo? A filtr paliwa zmieniałeś ostatnio?
 
 
jaca vt 

Motocykl: Honda VT 600 / Honda CX 500
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-08-02, 19:46   

Napisałem że filtr nowy , bak czy na rezerwie czy normalnie nie ma znaczenia ... dalej lipa
 
 
Jajacek 


Motocykl: VT 750CD ACE '01
Wiek: 54
Dołączył: 08 Lip 2012
Posty: 653
Skąd: Kłodzko
Wysłany: 2016-08-02, 19:55   

Odpal bez korka wlewu paliwa,sprawdź przepustowość kranika,oraz szczelność i przepustowość węży kranik-filtr-pompa.
 
 
 
GhoustDragon 
Gargamel ;-)


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 36
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4159
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2016-08-02, 20:43   

OK ja swoje podejrzenia sprawdziłem i nie do końca się sprawdziły,ale...
W roczniku '97 były różne iglice przepustnic - może w tym tkwi problem?
W swojej Devi mam dwie rożne sprężyny przepustnic(jakieś 4cm różnicy) i nawet ASO Hondy podaje, że dłuższa na tył, a u mnie po takim montażu jakbyś chomąto założył - brak mocy, nie jedzie itd. Niby pierdoła na którą nikt uwagi nie zwróci a jednak. Spróbuj zamienić u siebie... to pierwsze.
Drugie - stan membran?
Trzecie - moim zdaniem wymiana dysz na większe i do tego większe niż zalecane wykręcenie śrub składu mieszanki mogło zaszkodzić - po prostu go zalewa... Jak wyglądają świece po przejażdżce min. 30km?

To tak na początek...
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
jaca vt 

Motocykl: Honda VT 600 / Honda CX 500
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-08-02, 21:08   

Ok wymontowałem gazniki przed chwila wiec jutro do nich zajrzę i zdam relację, świec po dłuższej jezdzie nawet nie sprawdzałem bo wiadomo że go zalewa ;) ale co miałem zrobić jak na tej dyszy 100 w ogóle nie chciał zapalić na tych wydechach ;) Jakie powinny być tam dysze ? 115?
 
 
GhoustDragon 
Gargamel ;-)


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 36
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4159
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2016-08-02, 21:29   

jaca vt napisał/a:
Ok wymontowałem gazniki przed chwila wiec jutro do nich zajrzę i zdam relację, świec po dłuższej jezdzie nawet nie sprawdzałem bo wiadomo że go zalewa ;) ale co miałem zrobić jak na tej dyszy 100 w ogóle nie chciał zapalić na tych wydechach ;) Jakie powinny być tam dysze ? 115?

Dysze powinny być 38/100 i do tego odpowiednia regulacja... Jeśli miał w takim ustawieni za mało paliwa i chcesz zmienić dysze to nie odrazu o xxx jednostek tylko stopniowo eksperymentować - najpierw 105... NIE... To 110... itd.
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM