/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Cezar
2009-02-04, 21:50
żywotność silnika hondy shadow vt 700c
Autor Wiadomość
mikiwerner
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-29, 21:54   żywotność silnika hondy shadow vt 700c

Od niedawna stałem się posiadaczem hondy shadow vt 700c. Stan licznika na chwilę obecną to 32 tys km (przyjmuję że prawdziwy - motocykl kupiłem od Niemca :-) Moje pytanie brzmi: ile mniej więcej kilometrów wytzyma silnik, przy dobrej eksploatacji czyli normalnej jeździe i dbaniu o shadowke.



Moje drugie pytanie.. mam wersję 6-biegową, czy to oznacza że inne hondy tego typu są pięciobiegowe czy raczej wszystkie mają szećś biegów.



pozdro i czekam na Wasze odpowiedzi
 
 
KrisZbro 


Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 231
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2009-01-29, 22:04   

W sumie to wszystko zależy jak motor był eksploatowany przez te 30tyś km. Ale nie martw się mój kolega jeździ na takim motorku i chociaż ma już 50tyś km więcej niż ty to chodzi jak zegarek.
 
 
yanucha 


Motocykl: VF 750 C 97
Wiek: 59
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2780
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-01-29, 22:49   

Wszystkie vt 700 są sześcio biegowe, a szóstka jest tzw. nadbiegiem.
_________________
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
 
 
sierżant
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-31, 09:27   

750 tesh 6-to nadbieg taki elastyczny na trase super jazda mam 47tyś. mil i sie kula :mrgreen:
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2009-01-31, 11:59   

Mówi się że 100 czy 120 tys km do remontu.... ale to pojęcie do którego ni jak nie można się odnieść w rzeczywistości, bo każdy motocykl jest inaczej eksploatowany.
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
SKUTI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-04, 20:27   

widziałem cylinder shadowa po 13000 km.(mój niestety,wymiana uszczelniaczy zaworowych)i powiem ci jedno że nie było na nim jakichkolwiek oznak zużycia,jak nówka,zero schodka od pierścieni,oryginalne ślady po maszynie od szlifowania cylindra,po prostu najleprze materiały nie jak nasze dawne WSK-i.myśle więc że żywotność takiego silnika przy normalnej eksploatacji to bardzo jest bardzo duża,lać dobry olej,nie przegrzewać i tyle,narka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM