Gmole vt 600 |
Autor |
Wiadomość |
bogdi
aby do przodu :)
Motocykl: vt600-NC700x i skutery dwa
Wiek: 59 Dołączył: 06 Cze 2013 Posty: 1051 Skąd: Kiełczów
|
Wysłany: 2016-06-20, 16:13
|
|
|
Panoramiks świadkiem jestem , niestety często (w naszym pięknym kraju) akcesoria produkują firmy, które już NIGDY nie przeprowadzą testów - czy to działa - czy to nie stwarza niebezpieczeństwa, nikt z tych producentów nie musi posiadać na to żadnych atestów, ani przeprowadzać żadnych testów, później mammy efekt Panoramiks-a ;) - zresztą nie tylko TY ciachałeś gmole ;) |
|
|
|
|
tomcki
Motocykl: HONDA VT 600
Wiek: 36 Dołączył: 08 Maj 2015 Posty: 74 Skąd: Gniew
|
Wysłany: 2016-06-20, 20:06
|
|
|
Mam dokładnie takie same gmole i przyznam się szczerze, że jeszcze ani razu nie zachaczyłem nimi o asfalt. Co prawda VT600 to nie GSX, którym do zeszłego roku latałem, ale w zakrętach daje radę.
tensam napisał/a: | Ja mam 600'tkę z gmolami oraz spacerówkami i przy mocnym pochyle co najwyżej to podeszwą lub lekko podnóżkiem ciornę... ale to się zdarza raz na setki kilometrów :P
Wygląda tak:
https://www.youtube.com/watch?v=-2n-Q_CUs7o
|
Skąd masz takie oparcie z bagażnikiem? |
|
|
|
|
Panoramiks
Sławek
Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 37 Dołączył: 06 Cze 2014 Posty: 1704 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 2016-06-20, 22:52
|
|
|
Stary gmol łapał asfalt jakieś 5 milimetrów później niż podnóżki. Najpierw czułem na podnóżku zaraz potem tarł gmol. Czyli źle ale nie tragicznie. Nowy gmol będzie trochę wyżej i trochę bliżej ramy.
bogdi napisał/a: | ...żadnych testów, później mammy efekt Panoramiks-a ;) |
To był właśnie test... |
_________________ NIL MORTIFI SINE LUCRE |
|
|
|
|
tensam
Motocykl: Honda Shadow VT600
Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 290 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 2016-06-21, 11:20
|
|
|
tomcki, oparcie było już gdy kupiłem moto więc niestety nie jestem w stanie Ci powiedzieć (tym bardziej że nie ma żadnego logo) |
|
|
|
|
Jajacek
Motocykl: F6C 1500'98 vt750'01 vt600'88
Wiek: 59 Dołączył: 08 Lip 2012 Posty: 660 Skąd: Kłodzko
|
|
|
|
|
tensam
Motocykl: Honda Shadow VT600
Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 290 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 2016-06-22, 10:35
|
|
|
Jajacek, dla dobra naszych oczu... zmień drugiego linka xD |
|
|
|
|
Jajacek
Motocykl: F6C 1500'98 vt750'01 vt600'88
Wiek: 59 Dołączył: 08 Lip 2012 Posty: 660 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: 2016-06-22, 10:36
|
|
|
Fotka 60/513 na pierwszej stronie i 179/513 na trzeciej a fotka 178 -gmol cacy.Numery zdjęć w prawym dolnym rogu. |
|
|
|
|
Piwek
Wredna MENDA
Motocykl: Była VT 125, VT 750 C8, FZ8 FAZER, BMW R1200R
Wiek: 52 Dołączył: 12 Paź 2015 Posty: 1971 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-06-22, 10:50
|
|
|
Co do gmoli ze spacerówkami, to:
1. Bardzo fajnie wyglądają (wiem, bo mam)
2. Spacerówki są tylko nazwą, bo w moim wypadku nie nadawały się do użytku - są za blisko osi i filtr powietrza z prawej skutecznie uniemożliwia komfortowe ich użytkowania. Koniec końców dokupiłem dodatkowe spacerówki i jest BOSKO |
_________________ "A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche
Pozdrawiam
Tomek |
|
|
|
|
Wit
Motocykl: VT600C'93->VT1100C2 ACE'95; Suzuki GN125
Wiek: 35 Dołączył: 10 Wrz 2016 Posty: 197 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Panoramiks
Sławek
Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 37 Dołączył: 06 Cze 2014 Posty: 1704 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 2016-10-30, 19:22
|
|
|
Z własnego doświadczenia wiem że spacerówki w ten sposób mocowane do Gmola trzymają się słabo i mają tendencję do przesuwania się pod naciskiem stopy. A co samych gmoli to powinny stanowić zamknięty profil. To że są otwarte u góry (czyli że końce rury nie są połączone ze sobą) poważnie osłabia konstrukcję co może prowadzić do bardzo nieprzyjemnych konsekwencji w razie przewrotki. |
_________________ NIL MORTIFI SINE LUCRE |
|
|
|
|
Wit
Motocykl: VT600C'93->VT1100C2 ACE'95; Suzuki GN125
Wiek: 35 Dołączył: 10 Wrz 2016 Posty: 197 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-10-30, 19:40
|
|
|
A są jakieś do 600tki, które byś polecił? |
|
|
|
|
Panoramiks
Sławek
Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 37 Dołączył: 06 Cze 2014 Posty: 1704 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 2016-10-30, 20:25
|
|
|
Poszukaj pełnych. A jeśli nie znajdziesz to trudno i bierz co jest. |
_________________ NIL MORTIFI SINE LUCRE |
|
|
|
|
MARi0
Motocykl: VTX1800N'05 / był VT750Aero'04
Wiek: 54 Dołączył: 01 Paź 2011 Posty: 909 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-10-30, 21:05
|
|
|
Stalmot polecam, bo znam, jestem/byłem klientem Bartka Sępioła nie raz.
Co do gmoli zintegrowanych ze spacerówkami, to ich koszt jest porównywalny z gmolami klasycznymi + spacerówki.
Ostatni mój zakup w Stalmot, to właśnie klasyczne gmole do VT 600 dla mojego syna.
Chociaż, z racji na wzrost mojego Młodego (prawie 190 cm), pewnie lesze były by "gmole spacerówki", bo przy jego wzroście i długości nóg, korzystając ze spacerówek na klasycznym gmolu, wygląda jak siedząca żaba na słoniu...
...rozstaw nóg (stóp) prawie "półtorametra" |
_________________ ...póki oddychasz nie trać nadziei... |
|
|
|
|
Wit
Motocykl: VT600C'93->VT1100C2 ACE'95; Suzuki GN125
Wiek: 35 Dołączył: 10 Wrz 2016 Posty: 197 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-10-30, 21:13
|
|
|
Spoko, dzięki za info :D |
|
|
|
|
Tomek_gnr
Motocykl: Honda Shadow 600 '93
Wiek: 37 Dołączył: 12 Maj 2016 Posty: 31 Skąd: Zgierz/Wawa
|
Wysłany: 2016-10-30, 22:58
|
|
|
Ja korzystam z opcji gmole klasyczne (od stalmotu właśnie) + spacerówki i polecam to rozwiązanie. Same gmole wykonane wzorowo, polerowane na wysoki połysk. Do tego standardowe spacerówki, jak dobrze przykręcisz to nic Ci się nie bedzie ruszać w trakcie jazdy Zależy ile masz wzrostu, ja mam ok 183 i nawet lepiej jak jest szerzej bo można sie wygodnie rozłożyć. Poniżej fota jak to wygląda
|
|
|
|
|
|